Aihe: Rummuttelua hiljaa
1 2
Killer J
22.07.2003 20:19:09
Sähkörumpujen vankkumattomana puolustajana olen sitä mieltä, että niitä voi soittaa keikallakin. Ei siis tarvitse koskea ollenkaan isoon, kolisevaan, meluiseen ja tilaavievään settiin.
Hola
03.08.2003 12:45:54
Ite yleensä nostan vasenta kättä (soitan sormilla ja ranteilla) sen verran että kapulan kärki osuu enemmälti kalvoon koko tipin sijasta, lasken kapulan enemmän sormien varaan ja pyrin laskemaan sitä pistettä mihin kapula joka lyönnillä nousee. Tätä vaihdellen siihen pisteeseen asti kun lyö reunalyöntejä takaraivolta asti koko kädellä ja rystyset valkoisina niin suap hieman dynamiikkaa soittamiseen. Haitsussa kannattaa myös jättää kapulan hartioilla soittamisen jos halua hissutella. Groovea saa kun laskee käden ja lyö himppu (kapulan) hartialla (vitsimiehii) aksentilla ja tipillä nostaen kättä haitsun peltiä (ei siis pellin reunaa) väli-iskut.

Vispilöillä saa ahaaivan ylettömän hyviä soundeja aikaseksi. Justiinsa Espalla Kuoppis soitteli Burnin kanssa sudeilla ja oli namia kuunneltavaa. He taisivat nostaa virvelin tasoa silloin kun sudit tuli kuvioihin, nimittäin muutamat biisit meni sudeilla mutta silti ilman sutimisia.
Little ignoration is good.
Ulle
14.08.2003 15:50:36

Meidän on pakko soittaa reeniksellä vitun kovaa, kun rumpali ei tykkää yhtään, jos se ei saa paukuttaa täysillä. Kyllä se taitava kaveri on, ja pystyy soittaa hiljempaakin, mutta sitten se näyttää niin onnettomalta
PL
14.08.2003 15:58:22 (muokattu 10.12.2003 11:05:26)
..................
gnar138
15.08.2003 14:48:03
mä en osaa soittaa hiljaa mutten mä mikään taitomies ookkaan. varsinki sillon ku soittaa nopeesti ni se volyymi kohoo. kyl sitä pitäs tietty osaa hallita mut ei maha mitään vielä. ehkä sen oppii ajan myötä.
i'm about to have a nervous breakdown.
Bacchus
20.08.2003 00:06:40
Tyylitaju, tyylitaju. Se kertoo kaiken.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)