Kuinka suuri osa hyvän biisin tekemisestä on -(harjoitettavissa olevaa) taitoa -hyvää tuuria -synnynnäistä lahjaa -jotain muuta? Jos nyt heittäsin jotain arviota, niin: - 10% harjoiteltavissa olevaa taitoa - 40% hyvää tuuria - 20% synnynnäistä lahjaa - 30% säveltäjän persoonaa Nämä eivät sitten ole mitään absoluuttisia totuuksia, jos joku ei sitä jo tajunnut. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Minä en usko tuuriin, vaan kutsuisin sitä mielummin inspiraatioksi. Joskus vaan syntyy hyviä biisejä ja ideoita, ja ne pitäisi saada aina muistiin. Harmi vaan, että 90% näistä hyvistä ideoista jää käyttämättä ja unohtuu... :) http://www.muusikoiden.net |
Minä en usko tuuriin, vaan kutsuisin sitä mielummin inspiraatioksi. Joskus vaan syntyy hyviä biisejä ja ideoita, ja ne pitäisi saada aina muistiin. Harmi vaan, että 90% näistä hyvistä ideoista jää käyttämättä ja unohtuu... :) Sama juttu minulla, ainoa asia mikä liittyy tuuriin minulla, on se, että jos olen keksinyt jonkun aivan perkeleen bhyvän riffin, niin muistanko sen seuraavana päivänä jos en ole äänittänyt sitä=) |