Aihe: Missä kaikki soittajat oikein piileksii?!
1 2
Epämuusikko
23.09.2014 19:36:58
Ruutukunkku: Itellä matkaa reeneihin 1 808 km yhteen suuntaan jos menisin autolla Hyvin on suhde toiminut viimeset 2 vuotta. :D Mutta emme toki treenaa kuukausittain.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
LamaAjanElvis
30.10.2014 17:29:48
Kannattaa kuitenkin aina odottaa kiinnostunutta soittajaa joka ottaa yhteyden itse kuin ryhtyä tuputtamaan pestiä jokaiselle tutulle/puolitutulle/baaritutulle joka on joskus erehtynyt mainitsemaan että harrastaa soittimen soittoa.
Mulle kävi joskus niin että eräs puolituttu soittoharrastaja paritti minut tietämättäni (vain sen takia etten soita missään bändissä) jollekkin vajaan bändin basistille joka tunki juttusille ilman varoitusta ja rupesi horisemaan jotain paskaa että "me ei sitten haluta mitään amatöörejä ja mukana on pysyttävä". Oli aika surkuhupaisaa tilanne selittää että en ollut missään vaiheessa halunnut kenenkään bändiin ja bänditoiminta olisi minun harrastuksen kuolema.
Eli kaikki jotka olette soittajaa vailla, antakaa kiinnostuneiden tulla teidän luo. Muutenhan jonkun kohdalla joka ei osaa heti alkuun sanoa että ei kiinnosta ja tulee kuitenkin pariin treeniin aluksi, päätyy tuonne poissaolot ketjuun syillä "nukuttaa", "ei pysty kun pitää pestä hampaat" jne
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
baron
02.11.2014 18:48:38

tuquoque: Etäisyysjuttuun kommentoisin. Soitan tällä hetkellä kahdessa bändissä, toisen treenikselle on matkaa 500m ja toisen 1km. Aiemmin soitin kolmannessakin, mutta lopetin, kun treenikselle oli yli 10km. Ei vaan jaksanut, mutta mä olenkin jo vanha ja ilmeisen laiska. Toivottavasti vielä on nuoria ja viitseliäitä.

Sähän oon reipas. Mä lopetin muut kun niihin oli pitkä matka ja joutui roudaamaan omat kiipparit mutta nykyiseen bändin treenikseen on 100 m ja siellä on kaikki kamat pystyssä, ei tarvitse kuin pistää virrat päälle ja alkaa soitella!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)