Aihe: Bänditoiminta Turussa
1 2
Objectif Lune
16.12.2012 12:29:48

Megamättö: Oisha se varmaa helppoo jos ois kyseisissä kouluissa ,mutta kun satun olemaan amiksessa ni en pahemmin sieltä porukkaa tunne. :D

Kyllä ainakin silloin, kun mä olin Puolalanmäessä, sen bändeissä soitti myös tyyppejä koulun ulkopuolelta. Vaatiihan se rohkeutta mennä soittajia sieltä etsimään, mutta siellä niitä kuitenkin varmasti on. Ainakin voi laittaa ilmoituksen ko. koulun ilmoitustaululle ja siellä varmaan edelleen on joku bändimaikka, jolta voisi kysyä suoraan, tietäisikö se joitain tyyppejä, joihin olla yhteydessä.
Hopeakala: https://www.facebook.com/Hopeakala // http://hopeakala.bandcamp.com/
Megamättö
16.12.2012 18:11:25
Objectif Lune: Kyllä ainakin silloin, kun mä olin Puolalanmäessä, sen bändeissä soitti myös tyyppejä koulun ulkopuolelta. Vaatiihan se rohkeutta mennä soittajia sieltä etsimään, mutta siellä niitä kuitenkin varmasti on. Ainakin voi laittaa ilmoituksen ko. koulun ilmoitustaululle ja siellä varmaan edelleen on joku bändimaikka, jolta voisi kysyä suoraan, tietäisikö se joitain tyyppejä, joihin olla yhteydessä.

No siis kaverin kans jonka kans just tätä possee etitää ni ens viikol just käydää heittämäs omille kouluille ja musaopistolle noottia. Pitää vissii tonne puolalanmäellekkin käydä heittämässä. Wanted palstasta ei oo tähä mennes ollu viel yhtää apua.

Ärsyttävää vaan ku näin iso kaupunki ni ei löydy edes soittajia, saati soittajia joilla ois sama musamaku.

Huoh ...and justice for all :D
Bonham
16.12.2012 19:44:29
Megamättö: No siis kaverin kans jonka kans just tätä possee etitää ni ens viikol just käydää heittämäs omille kouluille ja musaopistolle noottia. Pitää vissii tonne puolalanmäellekkin käydä heittämässä. Wanted palstasta ei oo tähä mennes ollu viel yhtää apua.

Ärsyttävää vaan ku näin iso kaupunki ni ei löydy edes soittajia, saati soittajia joilla ois sama musamaku.

Huoh ...and justice for all :D

Kysyn uudestaan; kuinka usein käyt keikoilla, jossa samanikäistä soittajaporukkaa kuin sinä taikka samanhenkisiä bändejä?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Megamättö
16.12.2012 20:07:49
Bonham: Kysyn uudestaan; kuinka usein käyt keikoilla, jossa samanikäistä soittajaporukkaa kuin sinä taikka samanhenkisiä bändejä?

0 tai helvetin harvoin vimmassa. Samanhenkisistä en tiedä ,mut samanikäsistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)