Aihe: Bändin yhteiset kamat
1 2
Keikkarumpali1
24.06.2009 10:13:18 (muokattu 24.06.2009 10:17:09)
Kyllähän tuossa mennään keikkoja laidasta laitaan, mutta nimekkäimmille
solisteille tilaan tekniikan keikoille, eli se on siinä.

Jos on nimeä on varaa tilata tekniikka ja eihän paljoo maksa nykyisin, jos suurempi keikka, eli ihan normikeikoille en ala tietenkään tekniikkaa tilaamaan, mutta sanotaan "hallikoot" isot tapahtumat on kätevää ottaa tekniikka messiin.
Muuten solisti hinaa itsensä juuri niille pa-lle joita tarjolla, vaikkei ois mitään:O)

Joku solisti joskus sanoi, et instrumentti on ääni, eli sit vaan sit lauletaan kovempaa, jos ei ole omaa pa:ta :O)

kr
Aina on mainio sää keikkailla!
aaporok
27.06.2009 00:21:08

Meillä on silleen, että jokaisella on omat henk.koht kamat. ( Solistilla jopa mikki + ständi +tamburiini!) Mulla on PA + valot, joista otan pienen korvauksen joka keikasta.Homma toimii. Jos jotain hajoo tms niin mun piikkiin menee...(siis jossei joku typeryyttään hajota...)
Rock on rahaton riemu...
Cornflake
27.06.2009 19:38:13
Pete V.: OK, miten saat hankintasi/kustannuksesi katettua, saatko jotain "vuokraa" käytöstä keikoilla tai muuten?

En ymmärrä kysymystä. Hankinnat saa katettua rahalla. Rahaa voi tehdä monella tavalla, yks hyvä on tehdä töitä.

Tää on harrastus. Rahalla saa leluja ja leluilla on kiva leikkiä.

Mieluummin noinpäin kuin tappelee jonkun kusipääksi osoittautuneen ex-bändikaverin kanssa jostain insertti-piuhoista.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Lennu
27.06.2009 20:03:56

Cornflake: En ymmärrä kysymystä. Hankinnat saa katettua rahalla. Rahaa voi tehdä monella tavalla, yks hyvä on tehdä töitä.

Tää on harrastus. Rahalla saa leluja ja leluilla on kiva leikkiä.

Mieluummin noinpäin kuin tappelee jonkun kusipääksi osoittautuneen ex-bändikaverin kanssa jostain insertti-piuhoista.

Pakko tapella, kun ne on niin helvetin kalliita :D
tatta: tulevaisuus on vain omakeksimämme nimitys edessä olevan ajan hahmottamiseksi.
JK
06.07.2009 21:19:28
Tuohon "Galluppiin"

Meillä on tosiaan solistilla Pa-kamat. Siis Solisti on itse hankkinut koko hyvälaatuisen kaluston.

Lisäksi bändin käytössä oleva keikkapaku (1+6) on solistin hankkima.
Saadaanko ruoka??
Keikkarumpali1
07.07.2009 12:22:48
JK: Tuohon "Galluppiin"

Meillä on tosiaan solistilla Pa-kamat. Siis Solisti on itse hankkinut koko hyvälaatuisen kaluston.

Lisäksi bändin käytössä oleva keikkapaku (1+6) on solistin hankkima.

Näin se munkin mielestä pitäis mennä ja solistillakin oma osuus jutusta!

KR
Aina on mainio sää keikkailla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)