Simo78 05.03.2009 16:33:32 | |
---|
TommyPoison: Pientä tappelun poikasta tulee aina laulajan kanssa kun minä (rumpali) tein ennen sanat ja ei aina mielyttäneet laulajaa eikä sen jälkee suostunut laulamaan niitä joten siitä on sitte väänetty aika lailla. Lopulta en jaksanu sitä enää ja annoin sen tehä biisien sanat : DD Tämä on hieno ominaisuus. Vielä jos ei itse saa aikaiseksi sanoja, niin aina paranee. On muutamat meikän sanat heitetty kirjaimellisesti nurkkaan, kun ei oo kelvanneet. Ja sitten tultu kysymään "olix sulla niitä sanoja, kun en oo kerinny tekee" :-D |
TommyPoison 06.03.2009 20:50:29 | |
---|
Nii just tai sit jos ei oo tarpeeks mielikuvituksellista päätä et sais tehtyy jotain hyvää matskuu |
tcitc 08.03.2009 22:23:09 | |
---|
Henrille vaan neuvoks että sellasta ne bändihommat on ja tulee olemaan :P No eih. Ajan kanssa kasvaa ymmärrys toisiin tai sit kyrsiintyy yhä enemmän. Siitähän sen sit ajan myötä näkee et mikskä muuttuupi. Ootte kuiteskin kaikki aika innokkaita soittamaan ja ehkä se potentiaali sit vaan purkautuu välillä niillä avautumisilla. Ja sano niille muille et laittaavat ne omat kamansa lujemmalle :P Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
Muovinen 11.03.2009 10:35:14 | |
---|
Yllättävän vähän. Varsinaisesti musiikista ei ole tullut oikeasti tapeltua mutta jostain muusta keikkajärjestelyihin liittyvästä on joskus sanaharkkaa tullut. Jotain pientä sanailua voi myös tapahtua, kun kaverit on väsyneitä ja roudataan kamaa niska vääränä keskellä yötä. Itse biisinteossa ollaan aina päästy kaikkia miellyttävään ratkaisuun ilman tappelua, vaikka joku olisikin joutunut hieman perääntymään asiassa. |
aarghto 11.03.2009 14:02:34 | |
---|
Tasapuolista vittuilua. Harvemmin kuitenkaan musiikillisista syistä tappelua syntyis. There is no hell. There is only France. |
Henri93 13.03.2009 01:33:24 | |
---|
Hei Henkka. Se basso voi tulla aika paljon lujempaa niille jotka ovat kauempana. Aallot on niin isoja. Mene joskus huvikseen pitkällä piuhalla niiden paikalle soittamaan sitä bassoa. Kyse ei oo siitä, oon ite käyny joka puolella treenistä kuuntelemassa ja yleensäkki soitan kauempana vahvistimesta :D. Lähinnä ongelma on siinä, että basso ei sais muka kuulua, joka on mun mielestä pelkkää vinetystä. Tyyppien pitäs ite laittaa vaan omaa soittoaan isomalle niin se korjais asian mun mielestä (koska rummut peittää muuten kaiken). Mutta sitä se hifistely maisuus tuottaa. Outoa tässä on vielä, se et ku soitan toisten poppoitten kanssa niin basisti vetelee puolet lujempaa, eikä tämä haittaa minua tai muita soittajia laisinkaan :D. Joten vähän tuntuu, että vika on muualla ku basistissa. Tai sitten basso vaan ei sais kuulua mikä on musta aika pölöjää. Kätevää kuin poni, helppoa kuin saippua |
Simo78 13.03.2009 18:01:27 | |
---|
Henri93: Kyse ei oo siitä, oon ite käyny joka puolella treenistä kuuntelemassa ja yleensäkki soitan kauempana vahvistimesta :D. Lähinnä ongelma on siinä, että basso ei sais muka kuulua, joka on mun mielestä pelkkää vinetystä. Tyyppien pitäs ite laittaa vaan omaa soittoaan isomalle niin se korjais asian mun mielestä (koska rummut peittää muuten kaiken). Mutta sitä se hifistely maisuus tuottaa. Outoa tässä on vielä, se et ku soitan toisten poppoitten kanssa niin basisti vetelee puolet lujempaa, eikä tämä haittaa minua tai muita soittajia laisinkaan :D. Joten vähän tuntuu, että vika on muualla ku basistissa. Tai sitten basso vaan ei sais kuulua mikä on musta aika pölöjää. Siis mitä basso ei saa kuulua? No mitä sillä basistilla sitten tekee? Kuunneltu liikaa ...and justice for all:a? Ja kyllä basson pitää kuulua ja kovaa. |
Henkka370 13.03.2009 23:33:55 | |
---|
Simo78: Kuunneltu liikaa ...and justice for all:a? Oon aika varma tästä :D Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
skeba93 13.03.2009 23:34:14 | |
---|
Ainahan sitä vähä painitaan tarpeen tullen ;) Nojoo, ei tietenkään tosissaan. Ei noita riitoja oikeen tuu paitsi välillä vähä pitää antaa noottia rumpalille kun ei sitä puhelinta voi pitää päällä jos vaikka treeniajat muuttuu. Muuuuutta pari kovaa biisiä fiiliksellä niin kuka noita muistelee enää :P? Anna tuulen puhaltaa.. Nostaa helmoja, heittää hiukset sekaisin - Tehosekoitin |
defic 15.03.2009 20:25:34 | |
---|
No just tämmönen "pahemmanpuoleinen" "kriisi" tässä meneillään, että katotaan meneekö kitaristi vaihtoon vai mitä tehdään jos ei selviä :Dd |
Mirk0 16.03.2009 20:32:25 | |
---|
Joo, ja kyllä yleensä (ei aina) ihan parantava vaikutus sillä on. "We proved that aggressive music can be done without negative energy." -Lars Ulrich |
AnotherPsycho 21.03.2009 08:22:44 | |
---|
Kyllähän sitä tulee tapeltua. Muut kolme, basisti eli mä, laulaja sekä kitaristi ollaan yhtä mieltä siitä, että rumpali olisi vaihdettava. Homma ei vaan toimi kyseisen rumpalin kanssa, sillä se ei osaa soittaa juuri yhtään. Lisäksi henkilökemiatkin tökkivät. |
Kailis 28.03.2009 18:08:12 | |
---|
Homma ei vaan toimi kyseisen rumpalin kanssa, sillä se ei osaa soittaa juuri yhtään. Lisäksi henkilökemiatkin tökkivät. Ihan sama Metallicassa, mutta hyvin ne myy. |
Moimies 29.03.2009 11:49:27 (muokattu 30.03.2009 17:23:37) | |
---|
Kailis: Ihan sama Metallicassa, mutta hyvin ne myy. Eihän se.. |
Henri93 30.03.2009 15:40:16 | |
---|
Ei se koko bändi taija kovin kummonen olla ;) Kätevää kuin poni, helppoa kuin saippua |
LoSt-BoY... 31.03.2009 18:36:12 | |
---|
Meijän bändisä kaikki v*ttuilee muille minkä kerkiää. jos joku sanoo"kylläpä kuulosti rummut pirun hyviltä" on hiljanen hetki, sitte kaikki repee nauraan. mutta meilläpäin osataan ottaa huumorilla... jos joku osaa soittaa paremmin ku mää niin......
se ei oo mikään ihme. |
Rumpu-Ali 31.03.2009 19:21:57 | |
---|
ei nyt varsinaisesti tapella, mut pienet riidathan kuuluu asiaan. :) Häh??? |
Bilsom27 01.04.2009 11:09:56 | |
---|
Kyllähän niitä välillä tulee yhteenottoja, kun tunnettu bändin kanssa ala-asteelta asti. Kaikki tuntee toisensa niin hyvin kuitenkin, niin ei ne riitelyt kestä kauaa. |
Vuor1 03.04.2009 03:58:39 | |
---|
Meillä riidellään kun laulaja/kitaristi alkaa kiukutella oma parisuhdehuoliaan ja lopulta alkaa väittää että muut bändiläiset vihaavat häntä ja menee autoon istumaan ja mököttämään ja pistää ovet lukkoon, muiden yrittäess houkutella häntä ulos sopimaan :DD Why to live, why not to die? Why to set goals so high? Who am I and what I'm living for? |
puusormi 03.04.2009 19:26:35 (muokattu 03.04.2009 19:27:07) | |
---|
Vuor1: Meillä riidellään kun laulaja/kitaristi alkaa kiukutella oma parisuhdehuoliaan ja lopulta alkaa väittää että muut bändiläiset vihaavat häntä ja menee autoon istumaan ja mököttämään ja pistää ovet lukkoon, muiden yrittäess houkutella häntä ulos sopimaan :DD Yleensä nämä primadonnat joiden hyvää mieltä muiden pitää vaalia yli kaiken ovat hyvinkin vahingollisia bändin (tai minkä tahansa muun yhteisön) toiminnalle ja yleiselle ilmapiirille. Mutta joskus näitä kermaperseitä on pakko sietää, jos ovat joko erityisen lahjakkaita tai sitten kelvollisia korvaajia ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla. Saapiko lähettää terveisiä? |