Sarko 01.12.2008 11:20:11 | |
---|
Hasil Adkins. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
pehko 01.12.2008 15:08:49 (muokattu 01.12.2008 15:11:57) | |
---|
"Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä |
jthereal 11.12.2008 01:57:24 (muokattu 11.12.2008 01:59:18) | |
---|
mä soitan rummut, basson, percussiot, urut ja saxofonin ite, skitat pari frendii soittaa kumpi ny kerkii. Se on aikaa vievää ja turhauttavaa, kun ei haluaisi kun tota jälkimmäistä ajaa eteenpäin, mutta kyllä siinäkin on hetkensä ja hauskaa voi yksinkin pitää :) Ni kyllä mielummin bändin kaa mut jengi on nii hemmetin saamatonta eikä oo löytänyt jengii kellä on samanlaine intohimo tän homman suhteen. Fankkii se lähinnä on, katotaa jos laittaa nettii joskus ni pistän linkkii. |
Charge 06.05.2009 12:28:46 | |
---|
www.mikseri.net/fadoac Bändi nimeltänsä From A Dream Of A Child, minun yhdenmiehenviritelmä. Anvil Studion voimin tässä ollaan menty etiäpäin. Lähinnä hauska harrastus. Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac |
burdon 12.05.2009 15:23:21 (muokattu 12.05.2009 15:26:58) | |
---|
Oon vuosikausia yrittäny etsiä soittajia bändiin mutta ei niitä löydy kuten ei myöskään treenistä mihin ois yksin vara niin tässä vuosia turhaan ihmisiä ja treenistä etsineenä päätin että fuck it ja menin ostaa sekvensserin. Alunperin oon rumpali mut osaan kyl skebaa ja bassooki jonkinverran ja kiipparia ihan vähän mut ku ei oo rumpui päässy vuosii soittaa ni nyt tein sitte midinä rummut, basson ja syntikan tohon sekvensseriin ja ajattelin siihen päälle laulaa + soittaa kitaraa ellen saa yhtä tuttua kitaraan, silloinhan täst tulis two man band. Sivut teen myöhemmin jahka on jotain tuoreempia nauhotuksia ja tulevaisuuden suunnitelmia (keikkoja). Minnes ois helpointa mennä pk-seudulla keikalle ? Yhden tai kahden miehen hengen bändi jossa suurinosa musasta tulee miditaustoista. Ainaki roudaus helpooa ku ei tarvii ku sekvensseri, mikki, skeba ja skebavahvistin, olettaen että paikan puolesta on PA. Taso ei oo mitään super huippua ja settilista on melko lyhyt et paras ois jos samana iltana ois muitakin amatööriesiintyjiä. Mahdollisimman pohjalta (räkälästä) tahtois aloittaa, ei tuu ittellä mieleen muita mestoja ku Factory, kait se on viel pystys ? Ehdotelkaa paikkoi jos tiedätte. 4-track 4 life ! |
Muovinen 22.05.2009 12:44:15 | |
---|
Onhan noita yhden miehen biisejä tullut väsäiltyä aikamoinen läjä, joista vain osa on tuolla mikserissä ja niistäkin uusimmat jo vuoden vanhoja. Äänitys ja miksaus on myös tehty itse ja aika vaihtelevalla kalustolla ja menestyksellä. Tyylilajina lähinnä jotain alternativen ja progen lähimaastoissa liikkuvaa. http://www.mikseri.net/muovinen |
Cadaver 22.05.2009 15:53:54 | |
---|
Freedom, Metal & Might. |
judged 25.05.2009 22:24:04 | |
---|
|
varo 13.06.2009 22:15:54 | |
---|
Joo. bändi nimeltä Meatspin. Kantsii hakea googlella XD etsitään kitaristia bändiin |
hullu_ukko 14.06.2009 01:45:23 | |
---|
varo: Joo. bändi nimeltä Meatspin. Kantsii hakea googlella XD xDxDxDxD Se Meatspinin taustalla soiva biisi on kyllä parhaus. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |