T.Urmio 26.03.2007 10:17:51 | |
---|
Kyllähän se on niin, että bändissä soittaminen ja joukkueurheilu ovat nk vittuilun yliopistoja. Itse olen kovettanut nahkani molemmissa. Vittuilu ja kiusaaminen on kuitenkin aivan eri asia. Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin ja kaikille pitää vittuilla tasapuolisesti tai ainakin tunnustella ketkä sietävät minkäkinlaista kiusoittelua. Täytyy muistaa, että me taiteilijat olemme herkkiä ja haurata olentoja. No ei se mun vika oo |
tanjuli 27.03.2007 08:09:33 (muokattu 27.03.2007 08:09:59) | |
---|
Yksi kiusaamisen laji on se kun jätetään tahallisesti asioita kertomatta (esim. "treenit tänään") ja sit urputetaan siitä ettei vaivaudu saapumaan paikalle. Sattuu usein jos bändi koostuu kahdesta osiosta, vanhasta kaveriporukasta ja parista "palkollisesta". Vittumaista. [i hear voices but at least they're on tune] |
enemie 27.03.2007 08:34:11 | |
---|
No sanoisin kyllä että en mä kauaa semmosessa bändissä olis jossa mulle vittuiltas! Onhan musiikin tekeminen ja soittaminen kuitenkin aika maanläheistä hommaa eräällä tavalla. Siinä annetaan itsestä suuria asioita ja tunteita. Sitten jos joku lähtee kuittaileen semmosista hommista, niin kyllä se vähä miestä söis. Kyllä mullakin entisessä bändissä oli jonkun verran sitä vittuilu meininkiä, mutta kait se pysy aika puhtaasta vielä sillä huumoripuolelle! jos olisin nainen...olisin vaarallinen! |
Tympee Huttunen 27.03.2007 08:36:56 | |
---|
Mullekin on ihan uutta, että kiusausta voi esiintyä bänditoiminnassa. Kenkää vaan ahdistelijoille yms. |
Nieby 27.03.2007 12:26:17 | |
---|
Kyllä meillä ainakin vittuillaan ihan jatkuvasti toisille, mutta sitä nyt tapahtuu jatkuvasti myös bändin ulkopuolella. Emme vittuile 100% ilkeily-meiningillä ja kaikki osaa pistää takasin ni se on myös kaikkien mielestä hauskaa. Loppujen lopuks ollaan kuiteki hyviä kavereita ja high five:jä tulee jatkuvasti. Kaikki on hyviä jätkiä, vaikka vittuillaankin koko ajan. Ehkä ollaan outoja. |