chico_miguel 28.11.2006 16:14:21 | |
---|
Käytetty. Mokoma käytti tätä alkunauhana Nummirockissa viime juhannuksena. Ja Provinssissa... TOIMI!!! :D "Eres tú cabron hijo de puta" |
Guitarwall 04.07.2007 00:14:49 | |
---|
Kaivellaanpas vanha esiin kun ei uutta kehtaa aloittaa. Kertokaapas viisaammat, keksittekö äkkiä jotain klassista "biisiä", joka loppuisi kirkon kelloihin? Eli siis intronauhaksi kelpaavaa mutuna 1:30-2:30 minuutin pituista pätkää? Mielellään mahdollisimman mahtipontinen. Oma hakuammunta on aika "neula heinäsuovassa"-meininkiä =) http://www.mikseri.net/constantine |
Epämuusikko 04.07.2007 02:59:19 | |
---|
Ehkä paras intronauha, mitä itse olen kuullut, oli "Naurava Kulkuri" takaperin. itse käytin erään oman tutkintoni intronauhan Nypyköiden kappaletta "Jazzilla taivaaseen" (lukekaa sanat ja ymmärtäkää miksi), sekä outronauhana vanhaa Loton taustamusiikkia. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä." -Noir.
Bustard #1 |
ötzi 11.07.2007 22:13:33 | |
---|
Käytetty. Mokoma käytti tätä alkunauhana Nummirockissa viime juhannuksena. Kuule, on tainnu soida jokaisella mokoman keikalla viime kesänä Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
losalvaros 13.07.2007 13:49:18 | |
---|
Speed Kingin urkuintro on aina poikaa, kokeilkaa itse. Niin, ja loppuun kunnon korostus! "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
speech 14.07.2007 16:59:13 | |
---|
Jotenkin on tuo intronauhan käyttö lähtenyt käsistä, joka bändillä tuntuu olevan virsien kirskuntaa tai jotain muuta ininääsurinaa. Tehokkaampana pitäisin tällä hetkellä sen, että ilman mitään sen kummempia narinoita keikka vaan käyntiin. |
Johnny Buzz 14.07.2007 17:22:49 (muokattu 14.07.2007 17:24:10) | |
---|
Kyllä hyvä intronauha nostattaa mukavasti tunnelmaa ennen keikkaa. Käytettiin edellisellä keikalla täältä http://ingeb.org/Lieder/aufderhe.html ekan mp3-linkin alta löytyvää versiota saksalaisesta Erika-marssista. Toimi oikein hyvin, kun on niin mahtipontinen meininki tuossa, joten käytetään tota varmasti toistekin. Meidän musa on siis englanninkielistä soul-henkistä rockia, joten hyvin herätteli porukkaa Tavastialla tuo biisi., kun kontrastia löytyi mukavasti. |
Hippoman 17.07.2007 18:52:42 | |
---|
Ehkä paras intronauha, mitä itse olen kuullut, oli "Naurava Kulkuri" takaperin. itse käytin erään oman tutkintoni intronauhan Nypyköiden kappaletta "Jazzilla taivaaseen" (lukekaa sanat ja ymmärtäkää miksi), sekä outronauhana vanhaa Loton taustamusiikkia. Aiheutti oikeasti aidon repeämisen! Elämä auki...ja ranteet. |
pitk 26.07.2007 02:46:01 | |
---|
Yksi hyvä syy käyttää intronauhaa on se, että orkesterin äänenpaineetarkastaja tietää äänentoistolaitteesta tulevan ääntä. Tietynlainen viimeisen minuutin tarkistus. Huomattavasti haikeampaa, jos ääni ei jostain syystä kulje ja orkesteri kiskoo lavalla tulenpalavaa rock'n'roll-showta ja joutuu vian etsintään tai pahimmassa tapauksessa puhaltamaan pelin poikki. |
oo-p 29.07.2007 23:16:54 | |
---|
Me alotettiin keikka kerran didgeridoolla, oli hienoa ja sitte polkastiin ilman spiikkejä setti käyntiin kunnon punkkiprogerypistyksellä.. Alkunauhana ollaan käytetty semmosta jännää raitaa joka kuulostaa hessu hopon autolta, enempää en ossaa selittää, mutta se on kitaralla soitettu javahingossa nauhoitettu, ja sitte copy/pastella sitä noin 2 minuuttia.. :D Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Exhausted 02.08.2007 09:43:15 | |
---|
Meillä on ollut Tom Waitsin Children's Story intronauhana. Tom Waits kertoo tarinan pienen harmooniriffin päälle. Basisti lisäsi siihen jotain ambient-huminaa vielä päälle ja saatiin kiva aloitusfiilistely aikaan. Tosin Provinssissa sattui koominen tilanne, kun huomattiin, että toinenkin bändi on käyttänyt samaa intronauhaa |
18is9 02.08.2007 11:08:27 | |
---|
Me käytimme King Diamond -tribuuttibändimme kanssa sellaista eri Kingin levyjen introista lekkaa-liimaa-efektoi -menetelmällä kasattua intronauhaa, ja yleisö tuntui tykkäävän kovasti! Artisteille se antoin aikaa testata että kitaroista ja bassoista tulee ääntä ja rumpalille aikaa rauhassa asettua setin ääreen. Oma kokemukseni intronauhasta oli positiivinen, vaikka aluksi vierastin ajatusta turhana poseerauksena. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Janus 02.08.2007 17:25:58 | |
---|
Me käytetään intronauhana debyyttilevyn erään biisin väliosasta tehtyä "remixiä", siis kokonaan uutta leffamusahenkistä biisiä joka on rakennettu orig. moniraidoilta sämplättyjen etnorumpu/perkussiokuvioiden päälle. "Uusi" sävellys nivoutuu näin mukavasti yhteen yleisölle jo mahd. tutun meiningin kautta. Lisäksi kappaleessa on efektinomaisina sämpleinä enemmänkin juttuja levymateriaalista ihan yksittäisistä iskuista lähtien, luovasti käytettynä ja leikeltyinä/liimattuina. |