Nieby 04.08.2006 21:40:59 | |
---|
täysin olematon. ei mennyt edes paranoidin intro beissillä. |
JMP71 04.08.2006 22:27:31 | |
---|
Ostin ensimmäisen instrumenttini ikinä, sähkö-basson ja sille vahvistimen. Seuraavana päivänä soitti tuntematon tyyppi ja pyysi bändiin. Poijjaat opetti soittamaan. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
Nipsu 05.08.2006 14:30:21 | |
---|
Kun ekaan bändiin menin, osasin soittaa bassoo niin, että suoriuiduin soittotunneilta ysin arvosanalla. Kuulemma synnynnäinen basisti. Bändin kanssa ei kylläkään soitettu mitään, missä "taidot" olis näkyny, koska piti päästä mahdollisimman helpolla. |
ganesha 05.08.2006 22:37:02 (muokattu 05.08.2006 22:42:57) | |
---|
Jos sä joskus joudut sellaiseen tilanteeseen, että pitää soittaa muiden kanssa ja soittamalla toteuttaa muitakin kuin niitä omia visioita, huomaat kyllä että monesta nykyisestä mielipiteestäsi joudut tinkimään. Viittaan tässä nyt joihinkin muihinkin perustavaa laatua oleviin kannanottoihisi. Tinkikö Frank Zappa omista visioistaan? :D Kyllähän mä soitan muiden kanssa ja muiden visioita maustelen omilla, niistä omista en kyllä kovin helposti ala tinkimään...Nimimerkillä "aika monesta bändistä lähtenyt kiitää juuri niiden legendaaristen "musiikillisten erimielisyyksien" takia" :D koska ne MUN visiot vain sattuu olemaan NIIN paljon parempia kuin niiden muiden :D EDIT: ai niin, kun puhuin että kuulostaa paremmalta kitaralla kun on avoimia kieliä, niin en kyllä oikeastaan tarkoittanut näitä perinteisiä avosointuja vaikka otinkin puheeksi tuon perus E-duurin. mä soittelen vain modaalisointuja :D viina. hanuri. ja naiset. |
Defactor 10.08.2006 11:14:14 | |
---|
Meteli oli tietysti melkoinen, eikä korvatulppia ollut, joten korvatulppina sai toimia korviin survottu märkä vessapaperi. HOHO! Saat plussan. [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |
baron 10.08.2006 11:22:11 | |
---|
Osasin mä vähän bassoa soittaa, mutta mut pistettiin kiipparistiksi. Kysyin, miksi siinä on valkoisia ja mustia koskettimia ja sitten kuin sain selityksen, alettiin vetää. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
vernie 10.08.2006 11:28:10 | |
---|
Kun liityin tähän nykyiseen bändiin rumpaliksi, niin soittotaitoni olivat täysin olemattomat. Onneksi oli sen verran ylioptimistinen kuva omista taidoista, että kehtasin hakea. Viimeistään ekan kassumankkanauhotuksen jälkeen mureni sitten pilvilinnat ja alkoi vimmattu treenaaminen. Paskasta saa tuskin koskaan tryffeliä, mutta ainakin yritys on kova! ;) |
Torniojaws 10.08.2006 21:44:51 | |
---|
No periaatteessa vain aivan alkeet. Kolme kuukautta olin itse soittanut kitaraa kun Vortechia (silloin Aftershock) perustettiin. Siinä sitä tuli sitten opittua ;) |
Werihukka 11.08.2006 02:26:50 | |
---|
Muistan vaan sen, että oli ihan paska! :D Kehitystä on tullut valtavasti, mutta silti tuntuu, että on ihan surkea ja masentaa vaan kokoajan kaikki... :( Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Wasbesp 11.08.2006 03:44:39 | |
---|
Pari vuotta olin soittanut kitaraa, ihan hyvään väliin tuli kyllä tuo bändi silloin. Innosti treenaamaan ja muutenkin innosti harrastusta vielä enemmän. Toisen kitaristin kanssa ollaan tunnettu ihan polvenkorkuisesta lähtien ja rumpali löytyi samasta koulusta. Basisti on nyt uusi tapaus, hänkin samasta koulusta. |