Pieni rumpalipoika 20.07.2006 13:53:38 | |
---|
Vaihtelee kovasti, Transitilla, Sprintterillä, henkilöautolla, omalla Mesen 207D kuuden hengen paskalla, tilataksilla. Huomenna lähetään Bensa-Pajerolla (vittu se syö kakkua) ja humppakuutiolla syystä, et oma Mese on paskana. Ja hyvä niin. Jörisrockin rantalava on sellasessa montussa, et ilman Pajeroa joutus kantaan 100m jyrkkää rinnettä kamat. Nyt voi ajaa vaikka puuhun. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Henko 20.07.2006 14:29:06 | |
---|
Meidän keikalle saatte tulla millä kulkuneuvolla haluatte. M.net onkin ämmien net. |
Angus 20.07.2006 14:52:22 | |
---|
Pari kertaa on menty ruumisautolla. Bändikaverin isä on ruumisautonkuljettaja. Tää olis aika tr00 jollekin hewy medal bändille :D |
PL 20.07.2006 15:07:51 | |
---|
Pari kertaa on menty ruumisautolla. Bändikaverin isä on ruumisautonkuljettaja. Saattaapi tulla kallis reissu auton omistajalle jos poliisi sattuu pysäyttämään ja arkkutila on muunlaisia puulaatikoita täynnä. Jos ruumisauto on autoverovapaana hankittu niin sitä saa käyttää ainoastaan ruumiiden kuljetukseen. http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autov … kkien+ja+-ryhmien+autoveroasema.htm |
konehes 20.07.2006 15:40:14 | |
---|
Saattaapi tulla kallis reissu auton omistajalle jos poliisi sattuu pysäyttämään ja arkkutila on muunlaisia puulaatikoita täynnä. Jos ruumisauto on autoverovapaana hankittu niin sitä saa käyttää ainoastaan ruumiiden kuljetukseen. http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autov … kkien+ja+-ryhmien+autoveroasema.htm Ohhoh, tuota emme tienneetkään. No onneksi keikkamatka oli vain pari kilometriä:) cherub with heavy metal machine |
69 20.07.2006 17:59:21 | |
---|
Tää olis aika tr00 jollekin hewy medal bändille :D Onhan se aika komia näky, eräällä turkulaisella "haudankaivajametallia" soittavalla bändillä on keikka-autonaan (käytöstä poistettu) ruumisauto. Hetken aikaa ihmettelin, kun taloyhtiömme pihalla oli ruumisauto, kunnes huomasin kyljessä lukevan bändin nimen. Tähän asti keikoille ollaan kuljettu joko parilla henkilöautolla tai sitten pakulla. Kaikkea kalustoa ei ole koskaan tarvinnut paikalle roudata, joten hyvin on kamat ja soittajat kulkenut. Tuossa pakussa jolla olemme kulkeneet on vain oma jännityksensä kun se on rekisteröity 1+1. Ja yleensä autossa kulkee 5 ihmistä... |
Exhausted 20.07.2006 20:39:19 | |
---|
Ollaan toistaiseksi lainailtu henkilöautoja soittajien vanhemmilta ja kerran vuokrattu Vastavirtaklubin paku. Tarkoitus olisi nyt ostaa bändille yhteinen farmariauto jolla voisi lähteä keikalle, joille ei tarvitse viedä backlinea. Backlinea varten voi sitten vuokrata peräkärryn huoltoasemalta. Harkittiin myös pakun ostamista, mutta ei ole varaa ostaa tarpeeksi hyvälaatuista, ja tosiaan useimmat keikat ovat vielä ihan periaattella kitarat-piuhat-pellit-virveli-mukaan. |
Sir Härö 21.07.2006 14:26:14 | |
---|
Vaihtelee kovasti, Transitilla, Sprintterillä, henkilöautolla, omalla Mesen 207D kuuden hengen paskalla, tilataksilla. Huomenna lähetään Bensa-Pajerolla (vittu se syö kakkua) ja humppakuutiolla syystä, et oma Mese on paskana. Ja hyvä niin. Jörisrockin rantalava on sellasessa montussa, et ilman Pajeroa joutus kantaan 100m jyrkkää rinnettä kamat. Nyt voi ajaa vaikka puuhun. Mulla pajero on 2.5i suorakuutonen Kiiseli vekotin, ja keskikulutus noin 10l/100km. Tuo dieselinkulutus onkin suurin yllätys joka autosta löytyi. Kuvittelin keskikulutuksen olevan ainakin 13l/100km. |
Teijo K. 21.07.2006 22:17:32 (muokattu 21.07.2006 22:20:06) | |
---|
Miulla on Opel Kadet Caravan ja kuomullinen peräkärry. Taannoinen rokkibändi kulki noilla ihan ok keikalle kun ei tarvinnut PA-kamoja ottaa mukaan. Nykyiset akustiset kokoonpanot menevät sen pienen laulukamasetin kanssa mitä tuo äänentoistoksi vaatii. Kontra, 4 ukkoa ja vielä laulukamat ja vähän muutakin menee jopa tuohon Opeliin. Ja kulutus on alle 6l sadalla. :) Peräkärriä en olekaan vähään aikaan joutunut käyttämään. |
musamies 21.07.2006 23:41:25 | |
---|
Mulla pajero on 2.5i suorakuutonen Kiiseli vekotin, ja keskikulutus noin 10l/100km. Missä Pajerossa on suora diesel kuutonen ja mitä pirua tuo i tarkoittaa dieselin yhteydessä kun bensakoneissahan sillä on tarkoitettu "injektionia" ja dieseleitä ei minun tietääkseni muita olekaan kuin ruiskutuksella varustettuja?! Suora diesel kuutonen on ollut Nissan Patrolissa ja joissain Toyotan maastureissa. |
Zealot 22.07.2006 00:09:10 | |
---|
Onhan se aika komia näky, eräällä turkulaisella "haudankaivajametallia" soittavalla bändillä on keikka-autonaan (käytöstä poistettu) ruumisauto. Tästä tuli vain mieleen että yhdellä (entisellä) työkaverilla on autona entinen ruumisauto, nykyään valkoiseksi maalattu. Komia peli se on ei siinä mitään. Hauskaa siinä on se että se sai sitä ostaessaan siinä mukana kaupan päällisiksi sellaisen ruumispussin ;). Hyvä läppä myyjältä! Ja ettei mene ihan offtopiciksi: Keikalle ollaan tähän asti päästy ihan henkilöautoilla tai kävellen, koska rummut ja vahvistimet on järjestäjä hommannut paikanpäälle, itse tarvitsi kantaa vain kitarat, basso ja rumpukapulat. Uskoisin että siinä vaiheessa kun täytyy alkaa rumpujakin roudaamaan täytyy ottaa tutulta lainaan paku. |
Simo78 22.07.2006 13:35:29 | |
---|
Missä Pajerossa on suora diesel kuutonen ja mitä pirua tuo i tarkoittaa dieselin yhteydessä kun bensakoneissahan sillä on tarkoitettu "injektionia" ja dieseleitä ei minun tietääkseni muita olekaan kuin ruiskutuksella varustettuja?!
Ei oo kyllä munkaan mielestä muita kuin ruiskuja dieseleissä. Mut onhan noita TD:tä ja TDI:tä, en sitten tiedä mitä eroa, ehkä joku autoasentaja vois tyhmää neuvoa? |
musamies 22.07.2006 13:55:03 | |
---|
Ei oo kyllä munkaan mielestä muita kuin ruiskuja dieseleissä. Mut onhan noita TD:tä ja TDI:tä, en sitten tiedä mitä eroa, ehkä joku autoasentaja vois tyhmää neuvoa? Empä ole autoasentaja, mutta harrastan autojen korjausta siinä missä musiikkiakin. TD=turbodiesel. TDI= joidenkin autonvalmistajien markkinointitermi niille turbodieseleille, jossa polttoaine suihkutetaan suoraan palotilaan, eikä esikammioon. Näinhän on tehty työkoneissa jo pitkään, eikä mistään uudesta mullistavasta tekniikasta ole kyse. Ruiskutusta ollaan kuitenkin ruvettu ohjaamaan tarkemmin ja käytetty siinä kovempia paineita, tarkempaa ajoitusta, mahdollisesti useampaa kuin yhtä ruiskutusta. Ensimmäisiä suoraruiskutteisia dieselillä varustettuja henkilöautoja ja pakettiautoja oli muistaakseni Toyota HJ61, Audi 100:nen, Ford Transit. Suoraruiskutuksella saavutetaan parempi polttoainetalous, mutta koneen lämpenemistä on suomen olosuhteissa tarpeen auttaa erilisellä polttoainetoimisella lisälämmittimellä. |
baron 22.07.2006 14:56:36 | |
---|
Kovasella on kivoja tilatakseja! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Sir Härö 23.07.2006 17:07:57 | |
---|
Missä Pajerossa on suora diesel kuutonen ja mitä pirua tuo i tarkoittaa dieselin yhteydessä kun bensakoneissahan sillä on tarkoitettu "injektionia" ja dieseleitä ei minun tietääkseni muita olekaan kuin ruiskutuksella varustettuja?! Suora diesel kuutonen on ollut Nissan Patrolissa ja joissain Toyotan maastureissa. Hei, minä soitan bassoa. Minua ei sen enempää kiinnosta Mitsubishin myyntihistoria eikä Pajeron paukkulaakerit. Kiitos kuitenkin virheiden kärkkymisestä ;) |
KMT 23.07.2006 17:12:14 | |
---|
Pakettiauto+henkilöauto(t) Voi olla hauskaa ilman alkoholiakin. Ja voi olla alkoholia ilman hauskaa. -kid ego- |
musamies 23.07.2006 19:07:31 (muokattu 23.07.2006 19:42:49) | |
---|
Hei, minä soitan bassoa. Minua ei sen enempää kiinnosta Mitsubishin myyntihistoria eikä Pajeron paukkulaakerit. Kiitos kuitenkin virheiden kärkkymisestä ;) Minua hieman hämmensi kun varta vasten kerroit Pajerosi sylinteriluvun, joka antaisi ymmärtää jonkinlaisesta konetekniikan kiinnostuksesta, mutta et vissiin ollut itseasiassa tarkistanut asiaa ;-) Se on vähän sama kuin kirjoittaisi epähuomiossa soittavansa 6 kielisellä bassolla ja jengi sitten ihmettelee, että aika harvinainen soitin vaikka tosiasiassa kyseinen basso on nelikielinen. Suora kuutonen hieno moottori koska moottorin edestakaiset voimat kumoavat toisensa, moottori on ulkoisesti täysin tasapainossa, vaikka kampiakselilla ei olisi ensimmäistäkään vastapainoa. http://www.e31.net/engines_e.html |
Jonte 24.07.2006 10:02:43 | |
---|
Yo! Taas päästiin perimmäisten kysymyksien äärelle. Millaisilla vehkeillä menette bändinne kanssa keikalle? Onko teillä joku levoton bussi, vai pakkaatteko kenties kamanne sataan eri henkilöautoon? Nyt semmosta vapaata fiilistelyä aiheesta. Viimeksi kahdella henkilöautolla ja kahdella peräkärryllä. 7 hlö. Paljonko taas jäi palkkiosta jakoon matkakorvausten jälkeen. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Zammy 24.07.2006 10:17:49 | |
---|
mitä pirua tuo i tarkoittaa dieselin yhteydessä kun bensakoneissahan sillä on tarkoitettu "injektionia" ja dieseleitä ei minun tietääkseni muita olekaan kuin ruiskutuksella varustettuja?! Tarkoittaa intercooleria, eli välijäähdytintä jolla jäähdytetään ahtoilmaa. Susikoira Roi Orbison |
Vilhelmus 24.07.2006 11:13:01 | |
---|
VW LT, 9 henkeä menee ja iso backline juuri ja juuri. Mukavuuksia ei ole. Kesällä kuuma, talvella kuuma. Mutta menee perkeleen lujaa ja on huomattavasti bussia käytännöllisempi pyöritellä lastauksiin jne. "No ei oikein. Oon niin PIHI! :D"
- Seraphim |