esamies 06.02.2006 13:58:45 | |
---|
Soitin Finfonicille. Tarjoushinnaksi sain n.155e, johon sisältyy kaksi tampereelta. Otetaan vain kotimaiset Finfonicit, minulle ei ole brändillä väliä. |
Fide 06.02.2006 14:01:08 | |
---|
"hyvä hyvä", huusivat lapset ja taputtivat pieniä karvaisia käsiään =) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
gator 06.02.2006 15:01:25 (muokattu 06.02.2006 15:02:56) | |
---|
Oliko noiden kans niin et maksu hoidellaan kahdessa erässä? Noitten ostoa oon jo sikakauan mietiskelly. Hmmm.... Mietin vielä pari päivää jos passaa. Minä päivänä laitatte tilauksen? Edit. lisäilyjä. |
zmb 06.02.2006 17:53:26 | |
---|
En jaksanut lukee hyvää ketjua loppuun, joten vastaus pariin ensimmäiseen poustiin. Miettikää myös että korvatulpat häviävät helposti, luurit eivät, monet sanoo: "ettei tonnin vaimentia pysty hävittämään kun maksavat nii paljon" P*s*a*! Mä käytän treeniksellä rumpu ja miksei muuhunkin monitorointiin Senun HD 280PRO kuulottimia mikserin, tietokoneen tai vahvistimen perään. Sain ne 75 € käytettynä posteineen, kuin uudet, mukavat päässä, vaimentaa n. 28 db JA mikä ihanuus, ei tarvitse käyttää korvatulppia vaikka kuin paiskoo ja saan mackien tiskistä 3 konkalla ja basari ja snare lähimikityksellä luureihin aivan hemmetin hyvät rumpu & ym saundit! Studio "kollegat" ovat kehuneet saundeja ynnä käytännöllisyyttä. Noilla luureilla on myös kierretty maailmaa astialla, bodomin monotorimiksauksessa käytettynä, saaden myös kehuja! Suljetuillavaimentavilla luureilla voi myös reenata ilman sähköä toimien paremmin vaimennuksena kuin esmes peltorit. Eivätkä vuoda mitään ulkopuoliseen maailmaan, esim studiossa övereihin. Suht kevyet, eivät käy päähän. Isot kupit (!). Luurejahan on myös Vic firtillä, bayerilla, akg (ainakin kevyt vaim.) Niille käyttäjille jotka eivät luureihin pääse sisälle tai totu on hyvä olla valetut tai 5€ 3M tulpat. Apteekista noita saa, eikä 3äMmillä korvat tulehdu saman tien, kuin niistä keltasista paskoista. Ovat mukavemman ja sopivat rumpukäyttöön vaimentaen n. 25 dB. Ja 12 dB kuuset sopii keikoille et muuhun musiikin kuunteluun käyttöön valettujen ohella. En ymmärrä miksi monet eivät luureja käytä kuin klikkiä tai tausta bassoa ym raitoja. Ammattimiehet sanoo että rumpali haluaa tuntea soiton. Mut kyllä Kai basso riittäisi siihen? Saan treeniksellä paremman saundin ja hyvän erottelevuuden luureihin, paljon paremman kuin kuusitulpilla. Ja vielä mainostettuna toiseen kertaa: ja kaikki tämä ilman tulppia, ihana vapaus ja halvempi kuin valutulpat. Ja luureilla on käyttöä muuallakin. Eetu has spoken stam1naaa! granut valmistuu kohta :), see, rummut / kunnostus faq |
prodigal 06.02.2006 18:42:13 (muokattu 06.02.2006 18:43:15) | |
---|
Terve, Voisin minäkin liittyä tilaajiin. Helsingistä. Niin sen verran vielä että voisin ottaa 15dB vaimennuksella. - Tilulilu.. Jeejee meitsi on basisti! |
Nelikielipiru 07.02.2006 08:32:47 | |
---|
Jeah, eli meikä on sitten tilauksessa mukana varmasti. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Pieni rumpalipoika 07.02.2006 13:44:52 (muokattu 07.02.2006 13:48:40) | |
---|
Ikävä tulla hämmentämään, mutta. Jos tilaukseen menevät finfonicit, olen messissä. Syynä mahdollisuus käyttää eri filttereitä (itse hankin sekä -25db että -15db) ja korvamonitoroinnin käyttäminen ja poistaminen on yksinkertaista. Edit. Eli yritetäänpä saada sit vaan kehitetty aika joka sopis mahdollisimman monelle...Ja paikka? Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
edgehill 07.02.2006 15:22:07 (muokattu 07.02.2006 15:23:36) | |
---|
Olkoon vaan Finfonicit jos enemmistö niin päättää... E: tuohan näyttää olevan Vaasalainen företag, missä päin Hesaa nuo valokset otettaisiin. Jälleenmyyjiä näytti olevan iso joukko... |
esamies 07.02.2006 15:46:58 (muokattu 17.02.2006 18:59:39) | |
---|
Säännöt: -merkki on finfonic -Jos et vielä ole, ilmoittaudu sähköpostilla minulle tino@supremecourtband.fi jos olet helsingistä. Tai sitten Theriumille pikaviestillä jos olet tampereelta. -Hintaa tulee noin 155e. Maksetaan, kun tulpat tulevat kotiin. Osamaksu on järjestettävissä, mutta suhtautukaa varauksella tähän. -Vaimennuspalikat voi vaihtaa, uusi maksaa 85e. Valutilanteessa hra Finfonic voi suositella hyvää vaimennusmäärää. -Kukaan ei vastaa, jos joku tekee oharit tai hinta muuttuu. Näinhän ei toki saa käydä. -Korvat suositellaan puhdistettavaksi esim. terveyskeskuksessa parin päivän sisällä valusta -Sopiva valuaika valitaan sähköpostitse/puhelimitse. Kaikkien pitää tulla kerralla. Jos esim. 14:lle 15:stä sopii jokin aika, joudutaan tämä yksi tylysti raakkaamaan joukosta. EDIT: Helsingin valupaikka on Kumpulantie 7, kuuloinvan tiloissa. Siis 22.2 n. klo 15.30-17.30 (ensimmäiset vuorot ovat varatut) |
Therium 13.02.2006 16:29:49 | |
---|
Valosten ottopäiväksi on sovittu 22.2. Helsingissä (Kumpulantie) klo 15:30-17:30 Tampereella (Koulukatu) klo 20:00-> Virroilla heti kun finfonicin kaveri ehtii sinne asti. Vielä ehtii mukaan. |
Therium 22.02.2006 09:36:58 | |
---|
Tänään olisi sitten SE päivä. Muistakaahan kaikki ilmestyä paikalle. |
edgehill 23.02.2006 08:07:38 | |
---|
Näytti olevan kiitettävä osanotto, ainakin kymmenen taisi käydä? Finfonic-setä sanoi toimitusajasta, että heillä on kova hoppu joten toimitus saattaa kestää normaalin kahden viikon sijasta 3-4 viikkoa. t. edgehill |
Therium 23.02.2006 12:29:33 | |
---|
Näytti olevan kiitettävä osanotto, ainakin kymmenen taisi käydä? 13 Helsingistä, 4 Tampereelta ja 3 Virroilta, ihan kivasti. Nyt vaan sitten postia odotteleen... |
Nelikielipiru 24.02.2006 07:49:00 | |
---|
Juu tul käytyä ja todella nopee prosessi, ´nyt vaan ootellaan että postimies tuo puketin perille.. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
edgehill 24.02.2006 07:50:02 | |
---|
Joo, hienosti meni, ja paljon kiitoksia homman järkänneille! |
Fide 15.03.2006 11:14:52 | |
---|
Ei oo tulppia kuulununna, onkos muille? Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Kukkis 77 15.03.2006 14:55:06 | |
---|
Ettei vai olisi käynyt niin että hra Finfonic muutti juuri Bahamalle ja myhäilee siellä tyytyväisenä juksattuaan lukuisia muusikoita. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Nelikielipiru 15.03.2006 16:43:49 | |
---|
Ettei vai olisi käynyt niin että hra Finfonic muutti juuri Bahamalle ja myhäilee siellä tyytyväisenä juksattuaan lukuisia muusikoita. Millä rahalla? Mä en oo ainakaan viel saanu mitään maksulappua, onkos joku saanu vai? Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
-Q- 16.03.2006 11:10:43 | |
---|
Millä rahalla? Mä en oo ainakaan viel saanu mitään maksulappua, onkos joku saanu vai?
Ei, lasku tulee sitten tulppien mukana. Eikä tuolla rahalla taida saada vielä edes lentolippuja Bahamalle.. :) Mä odottelen ainakin ihan kiltisti sen neljä viikkoa ennekuin alan ihmettelmään asiaa sen enempää.. |
Nelikielipiru 16.03.2006 17:13:16 | |
---|
Ei, lasku tulee sitten tulppien mukana. Eikä tuolla rahalla taida saada vielä edes lentolippuja Bahamalle.. :) Pohjolan bahamalle(ahvenanmaa) saa... Mä odottelen ainakin ihan kiltisti sen neljä viikkoa ennekuin alan ihmettelmään asiaa sen enempää.. Joo niin mäkin. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |