Fuzzy Boner 12.11.2008 15:10:00 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. |
poppamies 12.11.2008 15:28:07 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. Tahallaan vai vahingossa? G strings are for strippers! |
M4ss3 m/ 12.11.2008 15:58:04 (muokattu 12.11.2008 16:00:29) | |
---|
Toivottavasti tahalleen:) Edit: Ei ny sentään, vaikka aika hauskalta kuulostaakin. Slipknot! |
Nidhöggr 12.11.2008 22:26:56 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Paulin yli tossa joku aika sit. Ei lisättävää. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
rintapek 12.11.2008 22:28:24 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. Onni onnettomuudessa, että oli vaan Lespa. Ois voinu olla vaikka haitari... One kind of music only - the good kind |
St. Bass 13.11.2008 17:16:54 | |
---|
Onni onnettomuudessa, että oli vaan Lespa. Ois voinu olla vaikka haitari... Tai BASSO! Nojoo... Omalle bassolle ei oo onneks mitää käyny. Valmiiks oli maalipinnas pien painauma, mutta sointia se ei haittaa. On basson lapa pari kertaa kattolamppuun kolahtanu. Fernandes |
Räbbänä 23.11.2008 23:19:25 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. Kai vielä varmuudeksi toistit liikkeen? Ei koskaan voi olla varma että ajoiko tosiaan jonkin päälle. >=) M.A.C.H.O. #31
Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa" |
Mirk0 24.11.2008 18:52:45 | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. Miten kävi? :D Light in the end of the tunnel was turned off. |
Fuzzy Boner 26.11.2008 11:17:43 | |
---|
Miten kävi? :D Vähän pientä murtumista. Henkistä ja fyysistä |
Seba 28.11.2008 23:26:52 | |
---|
Oliko edes Gibson? Kai oppi olemaan laittamatta maahan keppejä parkkiksella :) |
Thefish 29.11.2008 11:58:40 (muokattu 29.11.2008 11:59:05) | |
---|
Ajoin autolla bändikaverini Les Paulin yli tossa joku aika sit. Hehe. Minäpä peruuttelin humppakuutiolla yhet Kurtzweilit atomeiks. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? |
PasiB 29.11.2008 19:27:58 | |
---|
Hurjin tapaus mikä mulle on sattunut oli joskus 80-luvun lopulla kun mentiin humppakeikalle pikku hopulla. Jostain syystä kuski ei muistanut tutulla tiellä yhtä 90 asteen mutkaa, huomio oli kai muualla ja sitten kun huomasi, niin oli sen verran myöhäistä, että auto pysyi tiellä, mutta kärry heilahti pientareen puolelle. Eihän se sitten pysynyt enää koukussa, vaan lensi kaikkine kamoineen metsikön puolelle. Sieltäpä niitä sitten keräiltiin, bassocombo meni paskaksi ja kärryn kuomu painui yhdeltä kulmalta kasaan. Keikallekin kerittiin hiukan myöhässä ja basso soi sen illan PA:n kautta. |
kingdom 29.11.2008 19:44:49 | |
---|
Otin kaverilta lainaan kitaran, tulin humalassa kotiin ja jostain syystä kaaduin niin että vedin nojatuolin mukana. Kitara tietysti sattu olemaan just sen tuolin kyydissä. Lopputuloksena kaula irtosi liitoksestaan. Kivat 150 egee vai paljonko se korjaus maksokaan. Ihmettelen vähän tota kaatumista kun aina tulee pysättyä jaloillaan vaikka olis kuinka fiilareissa. Ei tällä kertaa. |
Zammy 29.11.2008 20:43:21 | |
---|
Aikanaan jaetulla treeniksella kamat oli myös yhteiskäytössä. Käytännössä kaikki kamat ja soittimet kuului meidän bändille ja toinen bändi sitten näitä lainaili. Toisen bändin rumpali oli joka kerta tuonut mukanaan jakoavaimen ja kääntänyt joka ruuvin rummuista niin kireälle kuin kykeni. Rummut nyt ei onneksi kalvoja lukuunottamatta kärsineet kovin paljon vahinkoa. Samat jätkät myös olivat joka kerta säätäneet kaikista vahvistimista kaiken täysille. Siis kaiken: gainit, masterit, kaikki sävynsäädöt ja kaiutkin. Siinä hommassa rikki oli mennyt ainakin yhdet kaiutinkaapit. Minun kitaravahvistin ihme kyllä selvisi, vaikka sillä soiteltiin bassoa em. säädöillä. Hienoja aikoja. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
M4ss3 m/ 29.11.2008 20:47:01 | |
---|
Aikanaan jaetulla treeniksella kamat oli myös yhteiskäytössä. Käytännössä kaikki kamat ja soittimet kuului meidän bändille ja toinen bändi sitten näitä lainaili. Toisen bändin rumpali oli joka kerta tuonut mukanaan jakoavaimen ja kääntänyt joka ruuvin rummuista niin kireälle kuin kykeni. Rummut nyt ei onneksi kalvoja lukuunottamatta kärsineet kovin paljon vahinkoa. Samat jätkät myös olivat joka kerta säätäneet kaikista vahvistimista kaiken täysille. Siis kaiken: gainit, masterit, kaikki sävynsäädöt ja kaiutkin. Siinä hommassa rikki oli mennyt ainakin yhdet kaiutinkaapit. Minun kitaravahvistin ihme kyllä selvisi, vaikka sillä soiteltiin bassoa em. säädöillä. Hienoja aikoja. Oliko niin amatöörejä vai ihan ilkeyttään teki noin? |
Zammy 29.11.2008 20:49:16 | |
---|
Oliko niin amatöörejä vai ihan ilkeyttään teki noin? Niillä oli niin hirvee draivi. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Elbura 01.12.2008 02:38:12 | |
---|
Pari viikkoa sitten keikalla kävi hienosti. Ekan kerran Ynkkä/Gers vaistot petti, elikkäs minäkin kun tätä harrastan, niin vikan biisin aikana kitara ilmaan HOP ja koppi. No tällä kertaa en saanu koppia ja rumputeline otti vastaan. Result: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jarrari-&image_id=93548225 eli lohkes tuosta kulmasta tommone pala. Huhuh alkaa silmät näyttää vähän outoja juttuja. Jos sitä nukkuis. |
Fuzzy Boner 01.12.2008 14:16:33 | |
---|
Mä viime viikolla yhessä mestassa vedin vikan sävelen keikasta suht tanakasti niin jäi musta kosketin käteen. Siistii... |
Stiir 06.12.2008 02:58:02 | |
---|
Kattelin joitain basso opetusvideoita aikanaan, siinä wooten näytti, että basson kieliä kannattaa venyttää kun laittaa uuet paikalleen. siinä videossa se näytti, että bassoa voi roikuttaa kielestä tätä tehdessä. no minähän kattoin, että pitääpä enskerralla kokeilla. No kokeilu päättyi, niin että roikutin passoa g kielestä ,jolloin se katkes, ja tippu lattialle, kaksi osainen midle boost potikka paskaksi. |
s.m.f. 13.12.2008 11:27:23 | |
---|
mä jätin vahingossa mun fenderin nojaamaan mun akustiseen. Lopputulos oli se että akustisesta kielet oli kuoriutunu yöllä(niitä oli tosi kiva ottaa pois). sen pahempaa ei oo tapahtunu onneks, mitä ny pari kolhuu ja yks vahvistinjohto katkennu |