jannu 22.03.2004 03:15:05 | |
---|
Juuri tällä hetkellä ehkä jos realistisesti ajattelee, terapeuttisesti paras ja mahdollisin "bändi" olis sellainen yhden miehen instrumental metal -projekti. Goottisävytteinen. Raaka. Brutaali. Sais tehdä kaiken juuri niinkuin itse asian näkee. No mä olen tällä hetkellä lähes täysin samoilla linjoilla. Tosin olisin valmis myös "oikeaan" bändisoittoon. Mutta haluan pitää tiettyyn pisteeseen asti sovitukselliset langat omissa käsissä, varsinkin kun on omista biiseistä kyse. Mä olen vaan niin nössö, ettei musta ole kunnon bändiliideri/diktaattoriksi. :) Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
PoLFus 22.03.2004 08:01:44 | |
---|
Ehkä sellaista 60-80 luvun musaa soitteleva. Rockia, Progea ja Heviä. ~ 7ender $tratocaster ~ |
Jingo 22.03.2004 08:53:41 | |
---|
Red Snapper/Herbaliser tyylinen bändi on edelleen haaveena. Thump it or ill slap you |
jussiohman 22.03.2004 13:20:27 | |
---|
Sellanen tunnelmallinen jääz-vaikutteinen hidastempoinen rockbändi. Sellasta kuin Wigwamin kaksi ekaa levyä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
eleeton 24.03.2004 19:02:07 | |
---|
4 henkinen, soittoteknisesti ja tuotannollisesti tarkkaa, musiikillisesti jazz:in, heavyn ja muun roskan kliseitä törkeästi hyväksikäyttävä grindipänti. Rummut, kitara, basso ja laulu&"laulu". Sanoin on vaikeampi selittää sitä kokonaissoundia mikä olisi vallan ihana.. |
kid ego 25.03.2004 00:10:35 (muokattu 25.03.2004 00:10:58) | |
---|
Mulla on montakin hyvää ideaa, jotka haluaisin toteuttaa: - Laulaja, 2 kitaraa, basisti, rumpali, koskettimet, torvia... musatyyli jossain Guns 'n' Rosesin seudulla. - Kunnon thrash-speed-death -kamaa kokoonpanolla vokalisti, 2 kitaraa, basso ja rummut. - Blues-rock -matskua kokoonpanolla laulaja-kitaristi, basisti, rupnali. Niin ja kaikissa bändeissä hyvä soittotaito on iso edellytys. Raibishkele. |
Flash 25.03.2004 09:09:11 | |
---|
Mieluiten ehkä soittaisin sellaista Social Distortion tyyppistä meininkiä, elikkä aika yksinkertaista mutta melodista särörokkia. Paikka Neil Youngin Crazy Horsen kitaristina olisi unelmapesti. :) Rock And Roll Can Never Die |
tuomittu 25.03.2004 17:57:51 | |
---|
Miten ihmeessä olen onnistunut missaamaan tämän ketjun? No, joka tapauksessa tuo Juhanin aikaisemmin kuvailema juttu olisi minunkin mieleeni. Eli siis tämä: Lähtökohtana samaa henkeä kuin orkesterit Tool, A Perfect Circle, Nine Inch Nails, Sara, Trickyn premilleniun tension levyllä. Agressiivista ja armotonta, mutta myös osin kaunista ja surullistakin tunnelmaa. Kova taustabändi, erittäin luova rumpali. Hyvän musiikin lisäksi hyvät sanat. Abortti pakolliseksi! |
ten 27.03.2004 12:22:45 (muokattu 27.03.2004 12:23:42) | |
---|
Ambient-Indierock-Punk-Metalli - BÄNDIN! EDIT: Kokoonpano vielä: 2x Kitara Rumpali Basisti Naislaulaja Synistinisti Sitten vielä kaikki kummalliset soittimet ois vaan plussaa. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
pikkupeikko 08.04.2004 17:42:40 | |
---|
semmoista kaunista musiikkia olisi kiva saada tehdä. instrumentaalista, missä olisi paljon jänniä juttuja mitä voi löytää koko ajan lisää. semmoista niin kuin sigur ros, magyar posse, radiohead tai mogwai. jossain vaiheessa elämää varmasti perustan vielä tälläisen pändin, nyt en ehkä vielä ole ihan valmis, eikä olisi soittajiakaan. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
JTS 09.04.2004 11:49:24 | |
---|
Ska-bändin haluaisin perustaa.. Mukana tietenkin puhaltimet ym. tarpeellinen. Jäätävää. |
charlievb 10.04.2004 14:28:17 | |
---|
Jonkinlainen techno-musiikki ryhmä olisi unelmani. ainoa ongelma on, että en osaa soittaa kuin Rock 'n' Rollia Charlie Von Bygelfog |
lapio 12.04.2004 20:33:32 | |
---|
Olisi hauska perustaa sellainen rytkytyshevibändi tyyliin Strapping young lad tms. Siinä olisi vielä aivan karmean pahankuuloinen nais"laulaja". Hirveä huuto ja tappamisen meiniki. Silti hieman melodiaa ja harmonia siinä teurastuksessa etenkin laulu puolella. Kaksi kitaraa H-vireestä ja aivan hullu rumpali tuohon vielä. "BANZAI!"
-Juha Mieto |
Snowblind 13.04.2004 19:23:59 | |
---|
Joku kiva spacerock-bändi olisi kiva, ja folkkimetallipumppu olisi mukava myös. |
-Maza- 13.04.2004 19:51:10 | |
---|
Funk-bändi olis mukava, basso/kitara/rummut-kokoonpanolla. Ja ehkäpä myös toisella kitaristilla. Ja sitten vielä ehkä jos parit torvet... Oh Boy |
ganesha 15.04.2004 07:58:59 | |
---|
Mr.Bungle tyylistä sekoilua. Bändin nimi olisi tietysti Herra Hutilus. heh heh. en tiedä mikä siinä on mutta saan aina jonkinlaista kieroa tyydytystä jos samaan kipaleeseen on läiskitty yökerhojazzia, punkkia, dub reggaeta ja banjokantria. toimii. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
tkbass 16.04.2004 12:13:02 | |
---|
death metal tai joka black metal bändi joku trash bändi tai sepultura cover bändi oisiha siisti kans |
vaurio 16.04.2004 21:46:52 | |
---|
kingston wall coverbändi... missä mun sulakkeet on? |
migeboy 16.04.2004 21:57:10 | |
---|
Sellasen bändin missä mä nyt soitan, eli mulla on kasas sellanen bändi minkä mä haluaisin perustaa, en ehkä tosin enää toista. Tolt bändilt puuttuu enää keikkoja. Bändin nimi on muuten Hautajaiskomitea. |
Teijo K. 18.04.2004 11:08:37 | |
---|
No nyt tuli uusi idea, eli mitä tahansa missä pääsisin soittamaan kontraa. Semmoisen "pändin". Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa. |