Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1065 66 67 68 69
Emplate
27.06.2003 22:26:25

Viina,tupakka ja villit naiset.
On muuten tupakka, viina ja villit naiset ;)
HCW
28.06.2003 20:29:48
No enhän mä halua Davea ihan suoraan siteerata :)
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
nothingnes
15.07.2003 13:29:23
näinkin on käynyt pari kertaa. treeneissä sovitaan että tullaan taas viikonloppuna ja sitte kun seuraavana perjantaina ajaa 250km treeneihin eikä pasistia näy niin pikkusen vituttaa.
ja kun soittaa ja kysyy että ollaanko menos soittamaa vai ei ni vastaus on "ei kai tänään jaksa mennää sitte huomenna"

joka tarkottaa sitä että kaveri herää 13.00 ja sitte ei enää voi lähtee ku on ruoka 17.00 ja sen jälkeen ei kannata enää mennä ku jää niin vähän aikaa soittaa ku tarvii ehtii viina kauppaan ja sen jälkee juapottelee kavereiden kanssa.

näinpä taas jäi aikaa viikonlopusta soittamiseen noin 2,5 tuntia sunnuntai päivällä vähä VITUTTAA SAATANA.

ja sitte kerran kaveri keksii viälä alkaa vittuilemaan että lopettaa pänditouhut kun en ota tosissani. että näin...
Paas
15.07.2003 15:33:08
näinkin on käynyt pari kertaa. treeneissä sovitaan että tullaan taas viikonloppuna ja sitte kun seuraavana perjantaina ajaa 250km treeneihin eikä pasistia näy niin pikkusen vituttaa.
ja kun soittaa ja kysyy että ollaanko menos soittamaa vai ei ni vastaus on "ei kai tänään jaksa mennää sitte huomenna"

joka tarkottaa sitä että kaveri herää 13.00 ja sitte ei enää voi lähtee ku on ruoka 17.00 ja sen jälkeen ei kannata enää mennä ku jää niin vähän aikaa soittaa ku tarvii ehtii viina kauppaan ja sen jälkee juapottelee kavereiden kanssa.

näinpä taas jäi aikaa viikonlopusta soittamiseen noin 2,5 tuntia sunnuntai päivällä vähä VITUTTAA SAATANA.

ja sitte kerran kaveri keksii viälä alkaa vittuilemaan että lopettaa pänditouhut kun en ota tosissani. että näin...

Tossa vaiheessa kaivaisin jo kaverille kuoppaa saunan takana!
Juha86
16.07.2003 23:25:24
Tänään oli aika hyvä syy meidän kitaristilta! Kyselin onko se tulos treeneihin, niin se vastas et "en mä viitti tulla, ku siellä treenikämpällä on niin kuuma. Täällä pihallakin on niin kuuma, et ei siellä voisI soittaa, siellä paistuis hengiltä"!

Meidän treenikämppä on muutenki erityisen viileä, vitut siellä mitään kuuma olis tullu..
kirves
17.07.2003 03:47:46
Meidän bändin basisti on käyttäny näitä...

- olen ampumassa kuulapyssyllä
- olen rippileirillä
- täytyy lähteä käymään sukulaisilla
Low Rider
17.07.2003 09:04:55
kerran kävi näin. rumpalin kans sovittiin treenit klo neljäks sen himas. noh, mä vein sitte mun skittakamat sinne ja äijää ei näy missään. no sen pikkuveli sitte sano että se oli lähteny biitsille ku on niin hieno päivä! voi #%€3!

ja sitte letkautuksia samalta rumpalilta (ankeella äänellä):

-mulla on väsy
-emmä jaksa ku mulla on väsy
-väsyttää
Anna sun lounasrahat!
Veikko
18.07.2003 15:15:41 (muokattu 18.07.2003 16:16:39)
Pitää siirtää ovea naapurissa.

...ja kyyditä sitä vielä Nekalaan

Edit: päivitin
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka.
mll
19.07.2003 11:35:30
Erään kaverini entisen bändin laulajan suusta.
"Olin maalaamassa venettä."
Angie
22.07.2003 05:18:02
Mä lauloin joskus mun senaikaisen poikaystävän bändissä taustoja (ja soitin, kyllä, j*malauta, KAZOOpilliä!) ja myöhästyin treeneistä ihan oikeasti sen takia, että mun piti kastella kukkia. Mutta se olikin ihan pätevä syy, koska muuten mä en olis saanut rahaa bussiin...
Mutta naurettavaltahan se kuulostaa: "Sori, joo mä tiedän, että mä olen tunnin myöhässä, mutta NÄKISITTE meidän kodin, se on ku joku viidakko ja joka v*tun kasvi piti ravita, että sai tienattua euron bussiin. Viitiiks joku muuten heittää mulle egen, että pääsen sit kotiin ku loppuu?" hehhee.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
the jokke
22.07.2003 10:56:26
kuinka pitkän matkan pääsee eurolla bussin kanssa?
Emplate
22.07.2003 20:24:38

kuinka pitkän matkan pääsee eurolla bussin kanssa?

Ainakin Vantaan sisällä pääsee luullakseni alle 17-vuotiaat eurolla.
mikko1
22.07.2003 22:09:08
mä oon aina luullu et se on 1,20
"We don't care what you say, fuck you!" The Germs - Fuck You
Emplate
23.07.2003 20:18:42

Ai, no.. Emmätiiä kun en oo maksanu koskaan euroilla lasten lippua.. Täytin jotakuinkin viikkoa ennen 17 ennen ku tuli eurot :p Mutta markoissa ne oli 5 mk, joten ihmettelen, että olisiko ne kallistuneet niin paljon?

Hmm.. Tämä nyt on aika asiasta miljardinteen, mutta ei mahda mitään :)
Angie
28.07.2003 13:45:43
Ainakin Vantaan sisällä pääsee luullakseni alle 17-vuotiaat eurolla.

Vantaan sisällä, alle 17-vuotias, niinkuin minä olin, eurolla.
Aivan oikein. Eli melko pitkän matkan voi päästäkin.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
Hermanni
28.07.2003 14:24:16
Tämä keskustelu mainittiin YleX:llä muuten Aleksi Ojalan haastattelun yhteydessä muistaakseni. siistiä.
Kitaranraiskaaja
28.07.2003 14:40:02

Tämä keskustelu mainittiin YleX:llä muuten Aleksi Ojalan haastattelun yhteydessä muistaakseni. siistiä.

Oho.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Ta Wicked G
28.07.2003 14:40:40
Basisti: "Unohdin." (treenit olleet jo puoli vuotta samana päivänä samaan kellonaikaan)

Eihän sitä kaikkee voi muistaa...
Fuck the reality! I'm going home!
Rokkariarvid
28.07.2003 23:36:09
Ärsyttävin on kyllä että "ei jaksa soittaa".

Siinä tulee sitten semmonen fiilis että "Mua alkaa kohta vituttaa!"
syö jo perse!
EkiEkiEki
29.07.2003 09:23:45
Ärsyttävin on kyllä että "ei jaksa soittaa".

Siinä tulee sitten semmonen fiilis että "Mua alkaa kohta vituttaa!"

Joo-o, mut ainakin sanoo suoraan. Mua pännii eniten ettei kitaristi pääse KOKO(!!) päivänä soittamaan kun "pitää mennä Mintun kanssa kahville". No jamppa seurustelee jonkun toisen muijan kanssa ja kuka helv on niin tärkeä ettei jaksa tulla karvaisten hikiläjien kanssa treeneihin?!!??!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)