Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 568 69 70 71 72101 102 103 104 105
poppamies
31.03.2010 21:04:11

JIRPPI: Jotain vanhan Black Sabbathin tyylistä musaa soittavan bändin.

Kuin kerjäisi yleisölta "Soittakaa Paranoid"
Lord Of The Strings
Johnhead
01.04.2010 18:37:18
Bändin, joka coveroisi rockia ja metallia akustisesti.
AnskuN
05.04.2010 12:10:40
joskus hamassa tulevisuudessa olisi mukavaa soitella bändissä joka soittaa sielukasta että menevää indie/alternative rockia...kuten Mew, Placebo, Muse, Interpol... lista on hyvin pitkä ja monipuolinen :)
Ehkä siis seuraavassa elämässä.
[Good luck trying to be someone If you make it then you've won You'll grow up to be someone] -Mew
Kakuzato
05.04.2010 19:44:54
viny: Miks te kaikki ootte jostai persiist? Olisitte Turuust, ni täsä ois yks jäsen. :)

Joo, kkyl muittenki kannattais olla Turust :D mut saman henkisiä tyyppejä on vaikee löytää :(
SSilver
06.04.2010 00:19:40
Ai että kun olis pitkästä aikaa kiva olla bändissä, joka treenaa paljon. Haluaisko joku perustaa sellaisen?
Dropped C
10.04.2010 04:16:13 (muokattu 10.04.2010 04:18:36)
poppamies: Kuin kerjäisi yleisölta "Soittakaa Paranoid"

Eiköhän ne Sabbathin hyvät ja muut tunnetut piisit oo muuta kuin Paranoid? Esim. Into the Void tai Lord of This World? Tuskin tän tyylistä kuullessa tulis mieleen Paranoid?

Ite tekis mieli vetää jotain tosi äkästä ja mutaista Sludgea/HC:ta. Kaikki piisit ois rääksy -ja murinavokaalien (itse murisisin ja soittaisin bassoa) sekoitusta ja aiheet olisivat tietysti päihteiden väärinkäyttö (lähinnä alkoholin) ja mielenterveysongelmat.

Mutta eipä ole aikaa moiseen. Ehkä sitten wanhoilla päivillä.
Juhani
11.04.2010 04:07:23 (muokattu 11.04.2010 04:07:34)

Kirjoitin tähän joskus sata vuotta sitten, mutta nyt olen vihdoin perustanut bändin jonka olen aina halunnut perustaa. :) Suosittelen tekemään samoin.
baron
11.04.2010 10:38:25

Juhani: Kirjoitin tähän joskus sata vuotta sitten, mutta nyt olen vihdoin perustanut bändin jonka olen aina halunnut perustaa. :) Suosittelen tekemään samoin.

Mäkin oon tehnyt niin mutta siinä on yksi ongelma: Siinä on toistaiseksi vain yksi jäsen.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Kimmo G.
13.04.2010 09:52:18

Juhani: Kirjoitin tähän joskus sata vuotta sitten, mutta nyt olen vihdoin perustanut bändin jonka olen aina halunnut perustaa. :) Suosittelen tekemään samoin.

Hyvä vinkki, olen tehnyt samoin! =)
Teijo K.
13.04.2010 10:11:01

Hannu H.: Tällä hetkel himottelis kovin irkkubändi. Semmonen mobiili versio, että keikkapaikaksi riittäis pubin nurkkapöytä.

Tää on hauskaa, voin suositella. Ei tartte vahvareita raahailla tms.
Torikulli
13.04.2010 15:37:40
AnskuN: joskus hamassa tulevisuudessa olisi mukavaa soitella bändissä joka soittaa sielukasta että menevää indie/alternative rockia...kuten Mew, Placebo, Muse, Interpol... lista on hyvin pitkä ja monipuolinen :)
Ehkä siis seuraavassa elämässä.

Juuri piti tulla postaamaan...
Living is wrong and justice isn't right.
pietari-poika
17.04.2010 15:30:40 (muokattu 17.04.2010 15:31:00)
Haluaisin perustaa sellaisen bändin, jossa sekoitettaisiin tyylejä vielä härskimmin kuin System Of A Downissa. Raskasta ja säröä olla pittää, mutta kliinejä ja hissuttelua unohtamatta. Laulua käytettäisiin _mahdollisimman_ monipuolisesti. Olisi myös hyvä jos bändissä olisi enemmän kuin yksi laulava henkilö. (Laulustemmoja!)

Ite soittelisin kitaraa ja laulelisin, kunhan opin ensin laulamaan. Siihen ei sitten välttämättä tarvittaisi muuta kuin basisti ja runpali. Toki varmaan toinenkin skeba mahtuis. Kielisoittajilla olisi kaksi virettä: perus e-vire ja drop d.

Ehkä joskus...
no justice for all
17.04.2010 19:02:23 (muokattu 17.04.2010 19:04:23)
pietari-poika: Haluaisin perustaa sellaisen bändin, jossa sekoitettaisiin tyylejä vielä härskimmin kuin System Of A Downissa...

Eli tyyliin: http://www.myspace.com/intomyhouses ?
http://www.myspace.com/codefailure Äänestäkää Into My Houses Nummirockkiin esiintymään: http://demoseta.nummirock.fi/wp/?p=2561 Minulla on alkoholiongelma. Lasini on tyhjä.
pietari-poika
18.04.2010 10:39:08 (muokattu 18.04.2010 10:41:51)
no justice for all: Eli tyyliin: http://www.myspace.com/intomyhouses ?

Tavallaan, mut no ei oikeestaan. Itse tekisin kyllä aika eri sävyistä musiikkia, vaikka siinäkin olisi tyylejä sekoitettu. Death metal-kärinät jättäisin suosiolla pois. Myöskin tuplabasarikomppeja käytettäisiin melko harvoin. Lauluun ottaisin välistä ihan kunnolla harmonioita, vaikka terssin/kvartin päästä perusmelodiasta. Huutoa olisi, mutta se olisi siis ihan huutoa, ei rääkymis-huutoa. Kitaralla liidejä ei kuultaisi kovin usein. Särötaustaan kliinimelodia -tyylillä tulisi kuitenkin ainakin osa. Vaikka tiluttamisesta tykkäänkin niin tätä tuskin sotkisin sillä. Ja musasta ei ehkä tulisi noin... mollisävytteistä..? No kuitenkin enemmän sinne Systemin suuntaan. Myöskin esim. Linkin Parkin vanha tuotanto (Hybrid Theory ja Meteora) on lähellä sydäntä, siitäkin vaikutteita vaikkei tähän ehkä kuitenkaan räppiä saataisi. (Btw, mielestäni vanhassa LP:ssä toi räppi sopii metalliin kuin nenä päähän.)
JIRPPI
24.04.2010 18:09:14
Haluaisin myös perustaa Down vaikutteisen bändin.
viivamies
24.04.2010 19:25:04 (muokattu 24.04.2010 19:25:30)
Bändi joka soittaisi red hot chili pepperssin tapaista funk rockia,mutta mukana olisi vaikutteita hardrockista.
M4ss3 m/
24.04.2010 19:53:56
Bändi joka on sairaan suosittu ja sen jäsenet olisi sen takia monimiljardöörejä. Ja niiltä ilmestyisi aina puolen vuoden välein uusi albumi joka on aika edellistäkin parempi. Muitten ihmisten olisi edes turhaa enää edes yrittää perustaa bändiä, koska kukaan koko maailmassa ei kuuntelisi kuin tätä bändiä. Paitsi tietty kaikki olemassa olevat bändit muuttuisi tämän bändin coverbändeiksi.
Jokapaikanapina
25.04.2010 20:10:15
M4ss3 m/: Bändi joka on sairaan suosittu ja sen jäsenet olisi sen takia monimiljardöörejä. Ja niiltä ilmestyisi aina puolen vuoden välein uusi albumi joka on aika edellistäkin parempi. Muitten ihmisten olisi edes turhaa enää edes yrittää perustaa bändiä, koska kukaan koko maailmassa ei kuuntelisi kuin tätä bändiä. Paitsi tietty kaikki olemassa olevat bändit muuttuisi tämän bändin coverbändeiksi.

Oon mukana! Voin laulaa tai soittaa kitaraa, bassoa, rumpuja tai koskettimia tai mitä tahansa muuta!
fuzz
25.04.2010 21:30:33
M4ss3 m/: Bändi joka on sairaan suosittu ja sen jäsenet olisi sen takia monimiljardöörejä. Ja niiltä ilmestyisi aina puolen vuoden välein uusi albumi joka on aika edellistäkin parempi. Muitten ihmisten olisi edes turhaa enää edes yrittää perustaa bändiä, koska kukaan koko maailmassa ei kuuntelisi kuin tätä bändiä. Paitsi tietty kaikki olemassa olevat bändit muuttuisi tämän bändin coverbändeiksi.

Musiikin kuoleminen sukupuuttoon D:
M4ss3 m/: No oon sentään ollu mnetis kauemmin kuin sä!
Murttis
28.04.2010 10:57:13
iha mukava ois semmonen missä kaikkia bändin jäseniä kiinnostais tehä jotain sen bändin edestymisen kannalta.. tai että ees kiinnostais tulla niihin harkkoihin.. nimimerkillä, kokemusta on
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)