Funkånaut 17.06.2013 02:33:01 | |
---|
Juli-: Paras oli kyllä entisen bändin kitaristilla; "ei nyt ehi soittaa ko pitää perata mustikoita". Ja se muuten ihan oikeasti perkas niitä. Toi on loistava syy olla pois reeneistä. Sopivan älytön, mutta fiksu loppupeleissä. "Tuollainen asenne on mielestäni tyypillinen niille, jotka eivät oikein koskaan aikuistu ja ota vastuuta itsestään." - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
markus16 19.06.2013 23:51:50 | |
---|
Juli-: Paras oli kyllä entisen bändin kitaristilla; "ei nyt ehi soittaa ko pitää perata mustikoita". Ja se muuten ihan oikeasti perkas niitä. Mitä sulla on mustikoita vastaan, häh? Haluutko ite syödä jotain varpuja kiisselin seassa? Meadow: söi immersiota aika pahasti ku ainoat vaihtoehdot on olla jeesus kristus tai pieksämäen mukavin mies |
Juli- 23.06.2013 23:28:55 | |
---|
markus16: Mitä sulla on mustikoita vastaan, häh? Haluutko ite syödä jotain varpuja kiisselin seassa? Oon puolukoiden puolella. |
Jeszse 24.06.2013 07:49:37 | |
---|
markus16: Mitä sulla on mustikoita vastaan, häh? Haluutko ite syödä jotain varpuja kiisselin seassa? Varpusia. Luin. |
remeli! 08.12.2013 17:03:56 | |
---|
Uskomattoman pätevä syy basistilta; "Söin niin paljon etten jaksa tulla treeneihin" |
velipesonen 08.12.2013 19:08:41 | |
---|
remeli!: Uskomattoman pätevä syy basistilta; "Söin niin paljon etten jaksa tulla treeneihin" Oletteko keskustelleet kuinka hän voisi oppia syömään sopivasti? "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
remeli! 09.12.2013 08:34:29 | |
---|
velipesonen: Oletteko keskustelleet kuinka hän voisi oppia syömään sopivasti? Juu, nyt on lautasmalli sekä ruokailupäiväkirja ripustettu treeniksen seinälle. |
velipesonen 09.12.2013 09:43:50 | |
---|
remeli!: Juu, nyt on lautasmalli sekä ruokailupäiväkirja ripustettu treeniksen seinälle. Basistien elämänhallinta kuntoon! "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
thoubi 09.12.2013 11:43:09 | |
---|
remeli!: Uskomattoman pätevä syy basistilta; "Söin niin paljon etten jaksa tulla treeneihin" Pakko kyllä myöntää, että joulun alla tuo on ihan pätevä syy. |
freakingenius 18.12.2013 09:25:25 | |
---|
Muistan kyllä kun oma bändi oli kasassa ja synisti oli ainoa meistä jolla oli kunnon YÖtyö duuni ja silti sai silloin ja armeija aikaan jotenkin silloin tällöin aikaa treenaamiselle. Sitten ollaan ilosia että jes päästään vetää kerran ees pariin viikkoon ja sitten tulee ne ihme heput ja sanoo et "on jo vähän myöhä" "huomasin et auto hajos just" "oon kipee" aina sattumalta sillon ku on treenit. Ja seki on kyllä muita jäseniä kohtaan helvetin rasittavaa jos joku liittyy uuteen bändiin ja pidempiaikanen bändi jää heti selvästi taustalle, tyyliin "hei, meil ois tänää uuden bändin kaa treenit, voidaaks lainaa teiän kämppää?" vaikka treeneistä olisi jo sovittu. Kumpa vain tajuisivat vetäytyä itse siinä vaiheessa kun ei kiinnosta. Itsellä koko nuoruuteni kasassa ollut ensimmäinen broidin kanssa aikoinaan kasattu bändi kaatui juuri näihin motivaatimattomiin roikkujiin.. mutta onneksi niitä innostuneitakin on, jossain, ehkä, toivottavasti. |
EvilDnaanDlivE 25.01.2014 14:44:36 | |
---|
Omiin kipupisteisiin tämä keskustelu osuu aivan napakymppiin. Meidän bändi ollut kasassa useita vuosia ja lähes poikkeuksetta yksi suurista taiteilijoista ei näe tarpeelliseksi tulla paikalle eikä läheskään koskaan siitä muille suvaitse mainita. Mukavahan se on aikaa viettää treeniksellä poissa vaimon valvovan silmän alta mutta musiikillisesti tämä toiminta ei kyllä paljoakaan tarjoa ja edellämainittu käytös myös saa aikaa suunnatonta kitkaa yhtyeen sisällä. MUTTA AIHEESEEN: Paras syy jättää tulematta treeneihin mitä meillä on kuultu: JOO AJOIN JUST TREENIKSEN OHI MUT EN MÄ VARMAAN TÄNÄÄN JAKSA TULLA |
Seba 25.01.2014 16:06:45 | |
---|
EvilDnaanDlivE: Omiin kipupisteisiin tämä keskustelu osuu aivan napakymppiin. Meidän bändi ollut kasassa useita vuosia ja lähes poikkeuksetta yksi suurista taiteilijoista ei näe tarpeelliseksi tulla paikalle eikä läheskään koskaan siitä muille suvaitse mainita. Mukavahan se on aikaa viettää treeniksellä poissa vaimon valvovan silmän alta mutta musiikillisesti tämä toiminta ei kyllä paljoakaan tarjoa ja edellämainittu käytös myös saa aikaa suunnatonta kitkaa yhtyeen sisällä. MUTTA AIHEESEEN: Paras syy jättää tulematta treeneihin mitä meillä on kuultu: JOO AJOIN JUST TREENIKSEN OHI MUT EN MÄ VARMAAN TÄNÄÄN JAKSA TULLA Toi ois kerrasta kenkää meiningillä meidän poppoossa. Eniten vituttaa kaikki. |
Dirtyh 27.01.2014 11:04:53 | |
---|
Seba: Toi ois kerrasta kenkää meiningillä meidän poppoossa. Näinhän se pitäisi olla mutta varmaan todella monelle harrastepohjalta touhuavalle poppoolle (kuten vaikka meille) tuo tarkoittaisi ettei soitettaisi sitten enää ollenkaan. |
McLeach 29.01.2014 00:04:27 (muokattu 29.01.2014 00:05:21) | |
---|
Dirtyh: Näinhän se pitäisi olla mutta varmaan todella monelle harrastepohjalta touhuavalle poppoolle (kuten vaikka meille) tuo tarkoittaisi ettei soitettaisi sitten enää ollenkaan. Sehän menee niin että jos soitat jotain muuta kuin metallia niin bändin jäsenistä joutuu pitämään kynsin ja hampain kiinni, vaikka olisi kuinka spedejä. Jos taas sitä heviä veivataan niin jäseniähän voi kierrättää päivittäin, ainakin jos wanted-palstaan on uskominen. |
Seba 29.01.2014 00:28:05 | |
---|
McLeach: Sehän menee niin että jos soitat jotain muuta kuin metallia niin bändin jäsenistä joutuu pitämään kynsin ja hampain kiinni, vaikka olisi kuinka spedejä. Jos taas sitä heviä veivataan niin jäseniähän voi kierrättää päivittäin, ainakin jos wanted-palstaan on uskominen. No en nyt tiedä. Metallia en ole koskaan soittanut, mutta soittoseuraa ois vaikka kuinka tarjolla kyllä. Jos loppubändi on valmis tuollaista sietämään, niin lähtisin itse. Parempaakin tekemistä on kuin katsella wannaberockstarien urpoilua. Pum di pum pu pum di pum |
Dirtyh 29.01.2014 14:21:29 | |
---|
Seba: No en nyt tiedä. Metallia en ole koskaan soittanut, mutta soittoseuraa ois vaikka kuinka tarjolla kyllä. Jos loppubändi on valmis tuollaista sietämään, niin lähtisin itse. Parempaakin tekemistä on kuin katsella wannaberockstarien urpoilua. Tämähän on sitten taas niin yksilöllinen asia. Jos olet kasvanut ympäristössä missä musiikki on se juttu niin näin varmasti onkin. Itse olen kasvanut Karkkilan liikuntahallilla pompotellen koripalloa ja voisin koska tahansa mennä pelaamaan jonkun todella vaihtelevan poppoon kanssa. Soittokoavereita sen sijaan vaan kertakaikkiaan ei ole jonoksi asti. |
Seba 29.01.2014 17:16:28 (muokattu 29.01.2014 17:19:06) | |
---|
Dirtyh: Tämähän on sitten taas niin yksilöllinen asia. Jos olet kasvanut ympäristössä missä musiikki on se juttu niin näin varmasti onkin. Itse olen kasvanut Karkkilan liikuntahallilla pompotellen koripalloa ja voisin koska tahansa mennä pelaamaan jonkun todella vaihtelevan poppoon kanssa. Soittokoavereita sen sijaan vaan kertakaikkiaan ei ole jonoksi asti. Tai sitten vaan vihaan itsekkäitä kusipäitä jotka ei osaa ajatella sitä että tuhlaa starailullaan kaikkien aikaa. Monesti treenien järjestämiseen vaatii melkoista säätöä, niin tuollaisilla syillä jos oltaisiin poissa, niin saisi pysyäkin poissa. Kertoohan tuo jo ihmisen idiotismista sekä siitä että homma ei kovin korkealla prioriteettilistalla ole. Lienee muitakin narsistisia piirteitä tyypillä? Pum di pum pu pum di pum |
tukse 22.06.2014 16:22:39 (muokattu 22.06.2014 16:28:47) | |
---|
-Mun pitää pakata reissua varten (reissuun lähdössä ylihuomenna) -Pyörä jäässä en voi tulla -Mun pitää syödä -Mun pitää käydä suihkussa Put up or shut up |
Saappineste 23.06.2014 15:59:34 | |
---|
Ei sinällään liity aiheeseen mutta kaveri totesi syyn yhteisestä bändistä eroamiseen sanoin: "No olishan tuota voinu toki jatkaa, mutta vittuku ei ole omassa talossa seinää.". Tällä hän siis viittasi omakotitaloremonttiinsa joka vei kuulemma ajan lisäksi myös järjen ja rahat. http://serotoninsyndrome.bandcamp.com/ |
Berzerkowitz 24.06.2014 00:12:55 | |
---|
Basisti oli kerran poissa treeneistä krapulan takia. Itse olin kerran poissa treeneistä kun olin edellisiin treeneihin mennyt flunssaisena ja huutanut kurkun siihen kuntoon että kuulostin Dani Filthiltä. Skipattujen treenien aikoihinkin oli vielä ääni aika kauhiaa kähinää ja vieläpä väärällä tavalla. Niin joo, ei erityisen naurettavia syitä. |