Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 562 63 64 65 66 67 68 69
Stone
06.04.2013 12:44:32

Viocress: Meillä oli kerran kitaristi, joka ei uskaltanut soittaa osuuksiaan ellei ollut ottanut rauhoittavia ennen treenejä. Soitti ne siltikin aika huonosti. Sai hyvin äkkiä kenkää.

Peukku ylös :D D
If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour! - Keith Richards
Jeszse
10.04.2013 18:36:01
Jaha.

Basistin piti taas tänään heittää eksää kauppaan ja käydä koskarissa syömässä ja siitä himaan. Myöhästyminen sysättiin muijan piikkiin ku sai tämmösiä ideoita, ja sano vasta kotio päin mennessä että olishan sitä huomennaki voinu käydä ni et olis myöhästyny tuntia reeneistä.

Eihän sitä toki ite olis voinu sanoo että huomennaki vois käydä, ku pitäis olla reeneissä.
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
oksatboys
10.04.2013 18:47:15

Se, että on pakko juoda alkoholia niin paljon perjantaisin ettei voi lauantaisin ilmaantua erittäin läheiselle reenikselle klo 12.
"Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim
Matti
11.04.2013 11:36:01
Onhan toi klo 12 lauantaipäivänä aika epäinhimillinen aika treenata oli sitä juonut edellisenä iltana tai ei.
pimp
11.04.2013 23:37:46
Jeszse: Jaha.

eksää

Vaikka ei mitenkään liittyisi treeneihin, tai yhtään mihinkään, niin tämä on naurettavaa. Toivottavasti nauroitte basistille.
Words can hurt, you know
Funkånaut
11.04.2013 23:57:39

Jeszse: Jaha.

Basistin piti taas tänään heittää eksää kauppaan ja käydä koskarissa syömässä ja siitä himaan. Myöhästyminen sysättiin muijan piikkiin ku sai tämmösiä ideoita, ja sano vasta kotio päin mennessä että olishan sitä huomennaki voinu käydä ni et olis myöhästyny tuntia reeneistä.

Eihän sitä toki ite olis voinu sanoo että huomennaki vois käydä, ku pitäis olla reeneissä.

Ees mä en ole näin munaton tapaus. :)
Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola Kuuntelen tämmöistä
Jeszse
15.04.2013 15:27:57
Noni. Ilmeisesti basistin perseily ei oo syöny pelkästään mun motivaatioo. Rumpali lähti just käveleen, hehjuum.

Katellaan kaadetaanko koko paska vai jatketaanko viä. En oo ite ihan varma kiinnostaako muakaan soitella ton basistin kans enää.
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
teukka
30.04.2013 08:46:30
Rumpali ei eilen tullu treeneihin, eikä ilmottanut mitään.

Me ehkä itse unohdettiin kertoa sille että olis treenit illalla :D
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
cyronbay
04.05.2013 01:01:16
Kyllähän siitä "peruskrapulassa" pitäs pystyä soittamaan. tulpat korviin ja pari loiventavaa siinä soittelun lomassa...

Jos taas on porukalla oltu ryypiskelemässä niin on kiva jakaa morkkistaan muiden kans. =)

Minä ite:

"nukahdin..." mut, se oli totta!
TodellisuudenUhrit
13.05.2013 22:48:18
Omaksi häpeäkseni pitää myöntää että olen ollut reeneistä pois syyllä "en jaksa". Bändiporukat lievästi hermostu.
janezki_
15.05.2013 10:33:15
TodellisuudenUhrit: Omaksi häpeäkseni pitää myöntää että olen ollut reeneistä pois syyllä "en jaksa". Bändiporukat lievästi hermostu.

Tämä kyllä vituttaa. Täällä suunnalla tälläistä havaittavissa erään jäsenen toimesta kasvavissa määrin, pitäisi olla sen verran miestä, että sanoo sitten lopettavansa jos ei jaksa.

Voisi sitten haudata koko paskan, kun ei tältä kylältä löydy soittajia (tämän kokoonpanon pystyyn saamiseen meni jo ikuisuus).
Mie oon vaan basisti...
TodellisuudenUhrit
15.05.2013 17:40:41
janezki_: Tämä kyllä vituttaa.

Syystäkin, ja meillä oli vielä tulossa parin viikon päästä keikka ja piti harjotella sitä varten uus biisi...
Jeszse
16.05.2013 07:47:14
TodellisuudenUhrit: Syystäkin, ja meillä oli vielä tulossa parin viikon päästä keikka ja piti harjotella sitä varten uus biisi...

Sille seuraavalle parille viikolla ei pystyny sopiin toisia reenejä?
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
TodellisuudenUhrit
24.05.2013 14:56:01
Jeszse: Sille seuraavalle parille viikolla ei pystyny sopiin toisia reenejä?

Tuli vain kiire kun muutama päivä ennen keikkaa biisi ei ollut edes valmis ja valmiit osat soitettiin päin puuta. Se yksikin reenikerta olisi ollut hyödyllinen.
taivaanpukki
06.06.2013 17:16:36
Vituttaa jo se, että reeneissäki soitetaan biisit vähän sinne päin, saatika sitte se että se basso jää aina sinne reenikselle, eikä kotona katella uusia biisejä haltuun ollenkaan.

Täysin totta! Ja sitten kun ei käydä treeneissä, ku tarvii petsata takapihan tuolit, jäädään biisin opetteluista jälkeen. Sitten ku Herra Majesteetit saapuvat treenikselle kuuluu aivan saatanan vituttava kysymys: "Ni miten tää meni?!" Kysymys ei ole, et miten se meni, vaan et mitä sää oot keksiny uutta soitossas että kuulostais paremmalta.

Toinen asia! "Mää en pääs treeneihi ku pitäis muijan kanssa käydä syömässä." Okei..En ole kiukkuinen. Mennään ilman häntä treenikselle. Kehitetään jotain uutta ja suht hienoa. Seuraavalla viikolla muijas syöttäjä saapuu treenikselle ja näytetään hänelle meidän uusi idea ja sanotaan, että soita suurin piirtein näin.... Ei suostu soittamaan koska ei ole hänen ideansa. Vähän jo vituttaa. "Keksi sitten uusi oma linja siihen..." Ei suostu keksimään siihen mitään koska ei ollut mukana kehittelemässä koko biisiä yleensäkään. Arvatkaa kiertääkö veri enää? Ei...
DooMTroopeR
06.06.2013 17:48:01
Meidän entinen rumpali ei ikinä uskaltanut sanoa ääneen,ettei häntä kiinnosta kyseinen proggis vaan jäi "roikkumaan",keksien aina mitä ihmeellisimpiä tekosyitä.
"Treeniksessa on liian kuuma,odotetaan kun kelit viilenee","Mä en löydä mun tupliksia","Mulla on krapula","Olen helvetin väsynyt,en jaksa" jne...Sai lopulta potkut.
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
Seba
08.06.2013 23:57:38

taivaanpukki: Täysin totta! Ja sitten kun ei käydä treeneissä, ku tarvii petsata takapihan tuolit, jäädään biisin opetteluista jälkeen. Sitten ku Herra Majesteetit saapuvat treenikselle kuuluu aivan saatanan vituttava kysymys: "Ni miten tää meni?!" Kysymys ei ole, et miten se meni, vaan et mitä sää oot keksiny uutta soitossas että kuulostais paremmalta.

Toinen asia! "Mää en pääs treeneihi ku pitäis muijan kanssa käydä syömässä." Okei..En ole kiukkuinen. Mennään ilman häntä treenikselle. Kehitetään jotain uutta ja suht hienoa. Seuraavalla viikolla muijas syöttäjä saapuu treenikselle ja näytetään hänelle meidän uusi idea ja sanotaan, että soita suurin piirtein näin.... Ei suostu soittamaan koska ei ole hänen ideansa. Vähän jo vituttaa. "Keksi sitten uusi oma linja siihen..." Ei suostu keksimään siihen mitään koska ei ollut mukana kehittelemässä koko biisiä yleensäkään. Arvatkaa kiertääkö veri enää? Ei...

Miksi teillä on tuommoisia jäseniä? Potkikaa vittuun ja uutta ehompaa tilalle?
Jep.
taivaanpukki
09.06.2013 18:37:25
Seba: Miksi teillä on tuommoisia jäseniä? Potkikaa vittuun ja uutta ehompaa tilalle?

Niin. Kyllä se on mielessä käynyt, että laittais alulle aivan uuden proggiksen.
velipesonen
09.06.2013 21:52:50

Olen tästä jossain muuallakin jauhanut mutta sanotaanko vaikka näin: Motivaatiokyvyttömyys on niin valtava ongelma ettei sitä kannata jonkin bändin sisällä yrittää ratkaista vaan että jos ongelmaa selvästi on niin ongelmasta kärsivät jäsenet vaihtoon. Voi tietenkin olla että kaikki yhtyeen jäsenet joudutaan erottamaan.

Tämä perustuu siihen että motivaatiokyvyttömät yksilöt ovat tapansa oppineet ja heidän elämässään on ehkä liian monta yksittäistä asiaa joiden pitäisi muuttua ennen kuin monimutkainen ongelma nimeltä motivaatiokyvyttömyys olennaisessa määrin kirvoittaisi otettaan heistä. Kyse on kuitenkin selviytymisestä ja perverssillä tavalla suoriutumisesta, he suoriutuvat olemalla suoriutumatta mitenkään. Tällaisten ihmisten ei pidä antaa terrorisoida bändin toimintaa omilla häiriintyneillä ominaisuuksillaan olkoonkin että häiriintyneisyys on erittäin yleistä eikä suurin osa näistä ihmisistä itse ymmärrä kärsivänsä yhtään mistään. Mitään hyvää tällaisten ihmisten bändissä roikottamisesta ei seuraa.

Motivaatiokyvyttömyyden kehittyneempi, häijympi aste on luonnollisesti lannistava manipulointi jossa motivaatiokyvytön yksilö tekee kaikkensa saadakseen kaikki muutkin samaan toivottomaan tilaan itsensä kanssa. Sellainen yksilö jo tiedostaa tilansa jotenkin ja on väkisinkin hyvin katkera.

Realismia ei saa kuitenkaan erehtyä luulemaan motivaatiokyvyttömyydeksi. "Vittu me ollaan paskoja" voi olla yhtä lailla motivaatiokyvyttömän vallanhalua kuin silkkaa tervettä järkeä edustava lausahdus.
"I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News
Juli-
17.06.2013 02:14:55 (muokattu 17.06.2013 02:21:29)
Paras oli kyllä entisen bändin kitaristilla; "ei nyt ehi soittaa ko pitää perata mustikoita". Ja se muuten ihan oikeasti perkas niitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)