Zaphod 28.08.2006 07:41:51 | |
---|
Juomme kahvia, käymme kakalla ja heitämme hermostunutta homoeroottista läppää :D :) miksiköhän lähes 100% soittajista heittää aina homoeroottista läppää. Vaikuttaa jotenkin universaalilta ilmiöltä. |
teo 26.09.2006 11:36:49 | |
---|
Joo kyllä se aika lailla sitä paskanjauhamista on. Vaikka kuulostaakin typerältä niin muutama punnerrus ja vähän venyttelyä tekee ihan hyvää ennen keikkaa. Pieni hiki päällä jo lavalle mentäessä niin on hyvä fiilis. Ja vähän sitä ykkösen jallua myös :D Kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa!! |
Fuzzy Boner 26.09.2006 12:30:39 | |
---|
Mä oon tänään JaVa eli jalluvastaava. Takahuoneessa 20min ennen konserttia on jallu*hetki. Kaadan kaikille näkäräiset ja menoks. Jeah. Midge T |
Wilkeson 27.09.2006 00:50:03 | |
---|
bongaa mammoja! tietysti! vetää viinaa(viskii ja bissee on tapana)kuin myös keikan aikana aika paljo röökii pyörii ja höpöttelee diipadaapaa jengin kans viritelee kamat soittovalmiix niinku varmaa jokainen ja juon paljo nestettä...iha normi vettä ja vaik vichhyy ja jopa syön jos tulee mielee ja siin touhus malttaa ja muistaa. keikan jälkeen bobby cigarette jos sattuu olee...ei ois pitäny ehkä sanoo. ja iha kaikkee ette haluu tietää! onhan noita! soundcheckin jälkee alkaa nää toiminnat! |
käsi 27.09.2006 00:57:27 | |
---|
Ite haluan ennen keikkaa mahdollisimman rauhallisen hetken. Eli yksin jossain vaikka kahvia ryystämässä tai yks-kaks kaljaa. Putkicomboni laitan lämpiämään 15-30minsaa ennen soiton aloitusta. Hetki ennen keikkaa bändi kasaan ja keskenään pientä psyykkausta ja eikun menoksi Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
Wilkeson 27.09.2006 01:33:45 | |
---|
Ite haluan ennen keikkaa mahdollisimman rauhallisen hetken. Eli yksin jossain vaikka kahvia ryystämässä tai yks-kaks kaljaa. Putkicomboni laitan lämpiämään 15-30minsaa ennen soiton aloitusta. Hetki ennen keikkaa bändi kasaan ja keskenään pientä psyykkausta ja eikun menoksi no joo...tottakai..putkikone lämpiimään ja viimiset silaukset jätkien kans et eiköhä vedetä! |
tanjuli 28.09.2006 23:57:35 | |
---|
niin tyhmää kuin se onkin, niin tälläydyn. oikeestaan ainoa hetki kun voi itsekseen rauhoittua ja kuulostella tuntemuksiaan keikkatohinassa. sen kuulostelun perusteella sitten lämppäilee. odotellessa sitten keikasta riippuen hengailee tai "hengailee", tsekkailee että kaikki on kunnossa ja sit vaan kotiin homma hoitamaan. yllättävän vähälle jääneet keikkasekoilut jne, mikä on ihan miellyttävää. roudaus-keikka-roudaus-kotiin -setti on tällä hetkellä varsin toimiva. joskus tosin kotia ennen käväisee jossain. yleensä sitä on niin puhki että haluaa vaan nukkumaan; yleensä tulee jo vedettyä kolmattatoista tuntia duunia putkeen tms ellei ole viikonloppu+kotipaikkakunta -keikka kyseessä. ja yks mitä tekee ennen keikka on treenaaminen. pari päivää ennen vetoa tarkistaa ettei ole epävarmoja kohtia biiseissä. [i hear voices but at least they're on tune] |
Sampo-Ukko 29.09.2006 09:15:49 | |
---|
Itellään introa odotellessa aika kuluu vessassa ravatessa ja kaljaa juodessa.Paskaläppää ei tuu yleensä harrastettua. Olen viime aikoin huomannut, että alan alitajuisesti piiskaamaan itteäni raivoon. Alan huomaamaan pieniä epäkohtia jotka ei oo just niinku pitäis ja muutenkin alkaa naama vetää sitruunalle. Keikan aikana ja jälkeen se purkautuu sitten pikkuhiljaa... Monesti huomaan kiroavani suoraan lauteilta päästyäni, kuinka paska keikka oli ja kuinka kaikki oli vituillaan.Todellisuudessa jälkikäteen katsottuna homma meni ihan tyydyttävästi. Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Teijo K. 29.09.2006 16:53:46 | |
---|
Joissakin moderneissa vahvareissa on dummyload, joka kytkeytyy päälle tuollaisissa tapauksissa. Erittäin hyvä ominaisuus, aina voi sählätä! Fender kytkeytyy oikosulkuun tuollaisessa tapauksessa, ja kun siinä on muuntajat oikein mitoitettu niin tämä suojaa sitä rikkoutumasta. Tämä niinkin moderneissä Bassmaneissa kuin seitkeetlukulaiset. |
JCM 01.10.2006 15:47:51 | |
---|
Mä oon tänään JaVa eli jalluvastaava. Takahuoneessa 20min ennen konserttia on jallu*hetki. Kaadan kaikille näkäräiset ja menoks. Jeah. meitsi on aina omilla rempoilla minttuvastaava ennen keikkaa huikat 50% minttua ja menoks! *jalukin käy kyllä MrQ, muna käteen. - Nimismies [01.10.2006] |
w the greatest 15.10.2006 00:08:56 | |
---|
kävelen muutaman kerran ympyrää Aamen |
masterhat 17.10.2006 04:14:06 | |
---|
pari bissee ja sit tsiigailee vaikka queens of the stone agen liveä ja hakee hyvän ryminän päälle. toisaalta aina ei ole mahdollisuutta katsella livenauhoja ennen keikkaa. kuitenkin, hakee vibat kohilleen Head like a hole |
baron 17.10.2006 08:38:03 | |
---|
Käyn varmistamassa, että liksa-asiat on kohdallaan. Ilmoitan, että nuottiakaan ei soiteta, jollei asia ole järjestyksessä! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Ilez885 30.10.2006 11:28:23 | |
---|
No siis tottakai soundcheck tehdään. Mutta mitä muuta? Hengailen bändini soittajien kanssa keikkapaikalla tai takahuoneessa, vedän kitaralla jotain lämppäriharjoituksia, juon ehkä oluen tai pari, poltan reilusti tupakkaa, vedän kahvia, jos sitä on saatavilla jne. |
Da Make 30.10.2006 14:41:42 | |
---|
Tulikin mieleen, että mieluusti käytän sormikkaita sisätiloissakin ennen keikkaa. Yleensähän kuulee, että jännitys saa kädet hikoamaan. Minulle käy päinvastoin, eli näpit tuntuvat jäätyvän ja olevan täysin kohmeessa. Sormikkaat käteen siis. sitten kunnolliset veryttelyt ja venyttelyt ja menoksi. |
Bronks 30.10.2006 18:31:33 | |
---|
Mietitään, mitä tänään soitetaan. |
Antti1 30.10.2006 18:34:55 | |
---|
Mä oon aatellut, että voisi ottaa pienen jumpan. Siis ihan pieni lämmittely, vähän verryttelyä ja kunnon venyttely. Koitan seuraavalla keikkaa, josko olisi rennompi olo tai jotain. Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
ode_ 30.10.2006 19:50:49 | |
---|
monesti tulee soitettua tekniikkaharjotuksia ja sitten meditoidaan. |
Janus 30.10.2006 21:28:39 | |
---|
Just kävin salilla ja saunassa, sitä ennen kirjoitin parit laput biiseistä. Nyt tunnin verran unta kuulaan ja sit keikalle. |
zeme 31.10.2006 00:02:34 | |
---|
Riippuen tilanteesta, jos ei ole mitään häsläys festari hommaa, niin sitten yleisesti ottaen lämmitelen puoli tuntia tai tunnin sormi harjoituksia kitaralla ja lopetan noin 15 minuuttia ennen keikan alkua.. Tällaista.. Ei mitään ihmeempiä.. No problem. |