Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 557 58 59 60 61101 102 103 104 105
tcitc
08.04.2009 02:12:45
tällähetkellä tekis mieli perustaa groovahtavaa hc-vivahteista rokkia soittava trio ja soittaa itse rumpuja. Ei oo vaan aikaa eikä kait tarpeeks motivaatiotakaan. Reggae ja hc-metalli riittäkööt.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
antsatsa
09.04.2009 19:55:31
Joku aikaa sitten tuli tutustuttua tarkemmin tuohon doomin ja stonerin vuolentaan. Electric Wizard soimaan ja paluuta entiseen ei ollut.. Nyt onkin pakko päästä louhimaan armotonta groovea ja laahaavaa jamitusta. Korvista tirskuu verta ja psykedeelistä surinaa jokapuolella O.o Itseasiassa tulikin jo laitettua wantediin haku päälle, hohho uskomatonta aktivoitumista
oo-p
11.04.2009 19:40:32

Koska kaikki soittavat nykyään paskaa metallia, voisin minäkin sellaista soittaa. Joskin sillä tavalla, että kustaan silmään minkä ehditään.

Mutta tosipuheessa, ehkä jonkinlainen elektrotyylinen, instrumentaalinen bändi. Peli- ja elokuvatyylistä musiikkia orgaanisilla ja elektronisilla vehkeillä. Vähän soundtrack-tapaista ja mahdollisimman "visuaalista" musiikkia, mutta kuitenkin suht. selkeillä melodioilla ja rytmeillä....
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
vili linnakoski
12.04.2009 00:10:57
salee intiaanien kurkkulaulu musiikkia djembejä sitaroita mustia korkealta laulavia naisia ja black metal muusikoita boards of canadaa susumu yokotaa metron ääntä kamppi keskuksen kännisten pikkupillujen älämölöä biljardi peliä jääkiekkoa samplataa ja soitetaan toccata e fugaa päälle ja mikki pikku vasi....merimies
Jokapaikanapina
12.04.2009 11:21:18
Pitäs olla sellane akustinen bändi joka vetäis folkkia ja bluussia.

Sit häröilyihmeprogebändi.

Sit kunnon hevirokkibändi.
Migeteus
12.04.2009 11:48:54
Jokapaikanapina: Pitäs olla sellane akustinen bändi joka vetäis folkkia ja bluussia.

Sit häröilyihmeprogebändi.

Sit kunnon hevirokkibändi.

Tai sitten nämä kaikki samassa bändissä.
gorgonoidi
12.04.2009 15:36:57

vili linnakoski: salee intiaanien kurkkulaulu musiikkia djembejä sitaroita mustia korkealta laulavia naisia ja black metal muusikoita boards of canadaa susumu yokotaa metron ääntä kamppi keskuksen kännisten pikkupillujen älämölöä biljardi peliä jääkiekkoa samplataa ja soitetaan toccata e fugaa päälle ja mikki pikku vasi....merimies

KYLLÄ. Tämä.
mörgöth
12.04.2009 21:20:43
depressiivisen makuuhuone myspace bedroom black metal bändin.

tai hetkinen, mulla taitaa olla sellainen jo
Vesuri
13.04.2009 02:43:10
Paremman ja motivoituneemman kuin tällä hetkellä oleva on.
toyhto
17.04.2009 08:24:04
Mua huvittaisi tällä hetkellä soittaa poppia rock- ja ehkä vähän mullakin vivahteilla. Kaivan ehkä omaa kuoppaani, koska nykyisten bändien kanssa rock-biisejä on kivempi soitella kuin niitä kevyempiä, mutta suomenkielinen ehkä astetta omalaatuisempi pop-tai-sinne-päin nyt joka tapauksessa kiehtoisi. Toinen juttu olisi sitten joku vahvasti omalaatuisempi, rockista-johonkin-suuntaan-kokoonpano. Vaikka ei kai niillä musiikkityyleillä nyt loppujen lopuksi niin väliä ole, saattaisi kolahtaa jo sekin, että saisi tiiviin ja ahkerasti treenaavan porukan.
black-dog
17.04.2009 11:28:35
nyt on alkanu kiinnostaa perus bluesrockbändi, kitara tai kaks, basso, rummut ja laulu. vaikutteita vähä jokapaikasta, esim rollarit, led zeppelin, aerosmith ehkä pienellä hanoi rocks/gunnari vivahteella (soitossa, ei pukeutumisessa:D)
Watch my back sano kyttyräselkä
LoSt-BoY...
17.04.2009 23:36:23

Keikkailenvan Rautalanka/tanssimusiikki yhtyeen. Siinä ois kova sana.
jos joku osaa soittaa paremmin ku mää niin...... se ei oo mikään ihme.
BobHope
17.04.2009 23:59:45

LoSt-BoY...: Keikkailenvan Rautalanka/tanssimusiikki yhtyeen. Siinä ois kova sana.

Äläpä muuta virka, siinä olis mukava kesäduuni. Ja sit kun osais vielä soittaa tota harmonikkaa kunnolla. Tai no yleensäkään mitään kunnolla.
...ja onhan sekin luovaa, tavallaan...
Maxwell von Karma
19.04.2009 22:51:21
Bändin, joka soittaisi jonkin sortin Black Metallia, mutta hommaisi siihen vielä jotain... eeppisempää. Itse olen kosketinsoittaja, ja täällä Eurassa päin ei ole ketään, kenen kanssa voisi tuota musiikkia soitella. Damn you!
Sälski
19.04.2009 23:51:01

folkpsykeprogerock. Joissain järjen rajamailla, ehkä. Välillä tulee jammailtua kyllä semmosia abouttirallaa tunnin sessioita putkeen aivan lonkalta rumpalin kanssa. Mahtavaa hommaa, ajantaju katoaa täysin kun flow-tilaan pääsee. Tajutonta.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Jambu83
08.07.2009 18:47:32
Sitten kun perustan sen niin, melodiallinen heavy-rässi bändi on ollut pitkään tähtäimessä. Haluaisin sellasen kannuttajan jonka esikuva ois igor cavalera. Sillä kaverilla tuntuu nuo kapulat pysyvän hyvin lapasissa ja ne rumpu-fillitki on aivan buenoja. Soolo-kitaristi ja basistiki ois kans kiva lisä bändiin ja kaikilla ois sellanen hevitukka. Sit ois Heavy!
hope to live today, so can remember yesterday.
KiipparistiKotkasta
08.07.2009 19:27:38
Hevibändi, tietty. Sinänsä musiikkityyliä en osaa sanoa, jotain Children of Bodomin ja Nightwishin väliltä - vaikea yhdistelmä, tiedän. Bändissä toivon mukaan sama kokoonpano kuin COB:ssä, eli kosketinsoittaja (minä!!!!) laulajakitaristi, kitaristi, basisti ja rumpali. En sitte tiä miks just laulaja ja kitaristi yhdistettynä, se vaan tuntuu luontevalta.
Ruma mutta musikaalinen
jannu
09.07.2009 01:14:32
Sludgeheviä pienellä gay-twistillä.
Sergei Fallinen
09.07.2009 01:32:47
-jotain mättömetallia sellasella suomenkielisellä kari peitsamo -tyylisellä laululla mut vähän tasasemman laadukkaalla lyriikka-annilla. lisänä tilusoolohuuliharppua

-serge gainsbourg -tribuutti, melko varmasti eka laatuaan suomessa, tosin kiinnostuneita kuulijoita vois olla yhtä vaikee löytää
Hippoman
09.07.2009 08:14:13
HC punk -bändi, missä itse pääsisi kiljumaan. Tietty joku death metal -viemärimeininki menis kanssa. Mut oon aina jotenkin diggaillut tuosta hc-menosta ja sen live-energiasta. Onhan Kotkassa mm. Mäski, mutta eipä kovin montaa punkkipumppua ole enää vastaan tullut aikoihin. Ei sitten Rainholdin tuhon, ja kun äijätkin asuvat nykyään ties missä, niin ei Derridakaan keikkaile täällä päin juuri lain.
Nyt vituttaa taas ihan helvetisti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)