hullu_ukko 29.11.2008 22:26:31 | |
---|
Olisi tosi kiva semmoinen bändi jossa kukaan ei haluaisi tiluttaa! Mä olisin voinut lähteä mukaan tuollaiseen vielä puoli vuotta sitten... Sit opettelin turhia soolotekniikoita kuten sweeppaus ja nyt aiheutan välillä erittäinkin suurta ärtymystä erityisesti doom-projektini treeneissä. Tilutus... Se on pilannut monta lupaavaa muusikonalkua... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
M4ss3 m/ 29.11.2008 22:31:45 (muokattu 29.11.2008 22:31:54) | |
---|
Mä olisin voinut lähteä mukaan tuollaiseen vielä puoli vuotta sitten... Sit opettelin turhia soolotekniikoita kuten sweeppaus ja nyt aiheutan välillä erittäinkin suurta ärtymystä erityisesti doom-projektini treeneissä. Tilutus... Se on pilannut monta lupaavaa muusikonalkua... Eli en siis nyt yritä tuskaisesti soittaa joka päivää kymmenen tuntia sweeppausta? Huh helpotusta, mutta mitäs sitten pitäisi soittaa??? |
hullu_ukko 29.11.2008 22:53:35 | |
---|
Eli en siis nyt yritä tuskaisesti soittaa joka päivää kymmenen tuntia sweeppausta? Huh helpotusta, mutta mitäs sitten pitäisi soittaa??? Älä ainakaan opettele sweeppaamaan. Se on ihan oikeasti sellainen tekniikka, jonka käytöstä ainakaan mä en pääse eroon millään. Ihan siistiähän se on aluksi, mutta sitten se alkaa hallita elämää... Sitten sitä alkaa tarvita yhä enemmän ja enemmän, kunnes yhtäkkiä huomaa, että kaikki soolot alkavat pahimmassa tapauksessa jopa kolmella viiden kielen sweep-arpeggiolla. Soita vaikka bluesia. Siinä on tunnetta. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
M4ss3 m/ 29.11.2008 23:01:48 | |
---|
Soita vaikka bluesia. Siinä on tunnetta. Onkos Jimi Hendrix bluesia vai mitä? P.S alkaa menee jo liian offiks tää, no toi kysymys vielä |
WinterMad 30.11.2008 00:40:31 | |
---|
Onkos Jimi Hendrix bluesia vai mitä? P.S alkaa menee jo liian offiks tää, no toi kysymys vielä Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. |
pehko 30.11.2008 01:10:17 | |
---|
4-5 henkisen bändin joka soittais jotain groovaavaa yksinkertaisempaa heviä tyyliin Deftones...ja sit jotai crossoverinpaa tyyliin FNM/Waltari... itse soittasin bassoa. Jos turkulaisia kiinostaa niin, täällä olen. "Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä |
Sälski 30.11.2008 11:02:30 | |
---|
Doomia tyyliin Reverend Bizarre, Wandering Midget, St. Vitus, Wanha Sabbath... Mukavata laahausta, raskautta, pwnäge. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
asna 30.11.2008 16:10:42 | |
---|
Tilutus... Se on pilannut monta lupaavaa muusikonalkua... Sanoppa muuta, se on kaiken pahan alku ja juuri! |
black-dog 30.11.2008 16:18:09 | |
---|
Tilutus... Se on pilannut monta lupaavaa muusikonalkua... samaa mieltä. ota plussa. Watch my back sano kyttyräselkä |
M4ss3 m/ 30.11.2008 16:30:21 (muokattu 30.11.2008 16:51:06) | |
---|
Sanoppa muuta, se on kaiken pahan alku ja juuri! No tuosta voi olla monta mieltä. Yleensä valitetaan soolojen puutteesta. Mitäs kävi Metallicallekin St. Angerilla, niin tuliko menestyslevy, tuliko?! Edit: Huom! Mulle on sit ihan sama joku Metallica vaikka olisi hajonnut koko bändi tuolloin. =D |
asna 30.11.2008 16:49:27 | |
---|
No tuosta voi olla monta mieltä. Yleensä valitetaan soolojen puutteesta. Mitäs kävi Metallicallekin St. Angerilla, niin tuliko menestyslevy, tuliko?! No tuollaisessa musiikissa se tilutus on varmaankin ihan paikallaan.. mutta ei minun unelmieni bändissä. Ja on monta muutakin tapaa soittaa sooloja. =) |
M4ss3 m/ 30.11.2008 16:56:16 | |
---|
Joku tHrash/Numetal-sekoitus olisi kiva. -2 kitaristia, ei sooloja, koko ajan soitetaan harmonioita -Laulaja laulaa yksin(?) -Basisti soittaa vain E-kielellä -Drop-B, Drop-B-->B-kieli-->C(eli soitetaan drop- ja madallennetussa normivireessä) -jotain dj-juttuja tai muuten vaan hämyjä soundeja Tollanen, ja kaikille joku maski päähän=D =D |
JaymzHetfield 30.11.2008 20:10:07 | |
---|
thrash-bändi Metallican ja Megadethin tapaan, mut mukana myös Panteraa.. perkele ku ei tunnu löytyvä täält Loimaalt ketää bändiin :( Tandem From Hell |
M4ss3 m/ 30.11.2008 20:18:52 | |
---|
thrash-bändi Megadethin tapaan, mut mukana myös Panteraa.. perkele ku ei tunnu löytyvä täält Loimaalt ketää bändiin :( Tuollainen olisi kiva, otetaan vaan Metallica pois. Ja laitetaan tilalle jotain muuta kivaa. =D |
vili linnakoski 07.12.2008 16:46:05 | |
---|
Jos et tykkää niin ei tarvitse tänne tulla silti pilkkaamaan! en pilkkaa keksin vaan hyviä bändi-ideoita. kaikki pitää alottaa vetään överiks ja sit ku jengii tulee överöimää lisää nii se menee sata varmasti överiks ja överi ei ole aina huono juttu överi on överi juttu överöinti on mukavan överöintikästä ja lystikästä |
vili linnakoski 07.12.2008 16:56:39 | |
---|
No tuollaisessa musiikissa se tilutus on varmaankin ihan paikallaan.. mutta ei minun unelmieni bändissä. Ja on monta muutakin tapaa soittaa sooloja. =) soolot tulevat suoraan sydämmestä. tiluliluleit on teknistä ja kulutettua paskaa joka käy korviin vaikka oi´s miten kova tiluliluliluttamaan. kyllä herkkä kaunis santana tyylinen pitkät kauniit sävelet jotka sitoutuvat kauniisti yhteen ja solisevat korvan sisään kohti tärykalvoa tuntuu hyvältä. mutta turhat tilulilulei muusikot soittavat loppujen lopuksi samoja säveliä tiluliluttelemalla oikein ja väärinpäin nopeasti, erittäin nopeasti ja vitun nopeasti. kun kaikki tiluliluleit äänittäis hidastais ja löis pötköö peräkkäin nii ne kuulostais aivan samalta. nykyajan kitaristit kehittävät liikaa tekniikkaa joten niitä voi sanoa paskoiksi muusikoiksi koska eivät ole koskaa melodista soittoa nähnytkään ja yrittävät leijua korkeammalla kuin musikaalisesti lahjakkaat melodiset muusikot |
Jermakki 07.12.2008 21:14:42 | |
---|
Täysin samaa mieltä^^ Saat plussan. |
hullu_ukko 08.12.2008 18:10:43 | |
---|
Täysin eri mieltä^^ Saat varoituksen. Speed = Emotion M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
vili linnakoski 13.12.2008 12:25:48 | |
---|
eri varoituksen. Speed = Emotion loistava kirjoitus saat plussan ja miinuksen eli et mitää n |
hullu_ukko 13.12.2008 18:41:32 | |
---|
loistava kirjoitus saat plussan ja miinuksen eli et mitää n Minä osata kirjoittaa suomalainen M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |