Aihe: Oletko saanut kenkää bändistä?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Nelikielipiru
11.09.2005 21:55:16

Just tossa noin 3 tuntia sitten sain fudut nimeltämainitsemattomasta orkesterista, kriisipalaverin päätteeksi jossa en ollut osallisena oli sitten päätetty että mun palveluksia ei enään tarvita.. No jos mä nyt sitten olin orkesterin esteenä edistymiselle niin olin kai sitten... Enhän mä hoitanu kun melkeen kaikki meijän keikat ja promoomisen... =) No mutta tätä tää on, onneksi on nyt sitten paremmin aikaa keskittyä toisiin orkestereihin.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Jemo
13.09.2005 01:40:38

Jassoo. Tänään sitten sai tämä meidän kitaristimme tietää "jostain muualta" kuin meiltä että "meillä on toinen." Ei ottanut asiaa kovin hyvin, ei tosiaankaan. Ei kuunnellut järjen ääntä puhelimessa. Ei saanut kerrottua syitä päätköseen. Tai sai kerrottua, mutta ei riittänyt ymmärrystä. Oli kuin ampiainen. Ymmärrän täysin.
Hyvät ihmiset. Jos joku pitää potkia, tehkää se nopeasti ja tyylikkäästi. Se sattuu hetken kumpaankin osapuoleen, mutta jos jätät sen märkimään niin siitä seuraa pahaa karmaa.

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
jussiohman
13.09.2005 13:41:26
Hyvät ihmiset. Jos joku pitää potkia, tehkää se nopeasti ja tyylikkäästi.

-Kamikaze Kettunen

Tiedän touhuistanne. Hoiditte homman huonosti. Hävetkää. *katsoo pahasti*
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
Nelikielipiru
13.09.2005 14:08:37

Hyvät ihmiset. Jos joku pitää potkia, tehkää se nopeasti ja tyylikkäästi.

Mut ainakin fudittiin nopeesti ja kivuttomasti, ei ylimääräsiä selityksiä vaan tiukkaa faktaa.. =) Ja jäi siitä viellä eloon mitä mahtavin impro porukka vaikka poijjat viellä soittelevat siinä mistä mut fudittiin... Mut mitäs sitten, homma toimii tai ei toimi.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Jemo
14.09.2005 02:21:07

Tiedän touhuistanne. Hoiditte homman huonosti. Hävetkää. *katsoo pahasti*

*niisk* no onhan se näinkin. Tosin. Kyllä tyyppiä yritettiin pari kertaa jo aiemmin tavoittaa, mutta teki oharit niistäkin tapaamisista samaan tapaan kuin niistä lukemattomista treeneistä jotka olivat potkimispäätöksen syynä. Mutta joo. Ei se ole kivaa kun asia venyy ja vuotaa asianomaiselle jotain muuta kautta. *häpeää*

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
v_m_kangas
14.09.2005 11:53:27

No, Jani pisti kunnolla tuulemaan:

http://www.iltalehti.fi/2005/09/14/200509133492964_vi.shtml

Aivan oikein! Jos jotkut s..nan peelot luulee, että on niin kivaa vetää kännissä, ei muuta kuin pellolle vaan.
Humppaa tai soita humppaa
Super-Jari
14.09.2005 17:07:44
No, Jani pisti kunnolla tuulemaan:

http://www.iltalehti.fi/2005/09/14/200509133492964_vi.shtml

Aivan oikein! Jos jotkut s..nan peelot luulee, että on niin kivaa vetää kännissä, ei muuta kuin pellolle vaan.

Hyvä Jani!
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
Rumpukapulat
18.09.2005 12:23:38 (muokattu 18.09.2005 12:31:34)

Kahdesti.
Ensimmäinen kerta tapahtui kun olin vasta muuttanut rovaniemelle ja aloin etsimään itelleni porukkaa. Äkkiähän sellainen löytyi ja siinä pari viikkoa veivattiin, mut itellenikin tuntui ettei homma oikein natsaa. Pääjehu lopulta soitti ja pyysi oluelle paikalliseen - kahvin, tupakan ja tuopillisen ohessa hän kertoi etten ole mitä he etsivät eikä motivaatiota ole tarpeeksi. Totta joka sana, en pahastunut, yhteisymmärryksessä erottiin. Tosin eipä olla yhteydessä sen jälkeen oltu.
Toinen olikin astetta vittumaisempi homma. Oli piisit opeteltu, keikkaa pukkasi suuremmistakin tapahtumista, mutta paria päivää ennen keikkaa yhteys katkesi. Ei tullut vastausta koska reenataan, tai missä mennään. Keikan jälkeen lähetettiin viestiä, että bändiin oli otettu rumpaliksi nuorempi jannu, vanha kaveri. Silloin ketutti ja näin punasta.
Paremmin kuulemma soitin, mutta silti. En ymmärrä.
Kerran olen myös eronnut bändistä ja toinen kerta on hilkulla. Viisi vuotta oli ensimmäisen bändini kanssa soiteltu, sitten tuli muutto eteen ja erosimme yhteisymmärryksessä. Uutinen muutosta ei tullut kenellekään yllätyksenä. Yhteyttä pidetään edelleen.
Toisen bändin kanssa hommat on vielä vähän auki, mutta motivaatio on aikalailla nollassa. Asiasta ollaan jo keskusteltu, todennäköisesti lopetan rumpaloinnin kyseisen porukan kanssa. Kovasti muut yrittävät minua vielä jatkamaan, mutta nähtäväksi jää.
Rumpukapulat
18.09.2005 12:36:22

Minä erosin ja otin laulajan ja rumpalin mukanani toiseen bändiin. Reilukerho.com, mutta ei voi mitään jos homma ei toiminut sen kitaristin kanssa, joka silloin bändissä vaikutti.

Tunnetaankohan sama ihminen? Nimiä ei mainita, mutta muusikkona tämä eräs on aikamoinen diktaattori. Muutoin kyllä mukava.
Spawn
18.09.2005 12:46:40
Tunnetaankohan sama ihminen? Nimiä ei mainita, mutta muusikkona tämä eräs on aikamoinen diktaattori. Muutoin kyllä mukava.

Veikkaisin, että tunnetaan sama ihminen, mutta nyt puhun eri bändistä. Tämä tyyppi ei ollu diktaattori, mutta sen kanssa ei vain bändihommat toiminut. Veikkaisin, että sinun mainitsemasi tyyppi on se, joka yritti värvätä minut yhteen bändiinsä, mutta kieltäydyin lopulta siitä hommasta. Ihan leppoisa tyyppi joo, mutta eipä hän minua oikein vakuuttanut.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
käsi
12.10.2005 20:51:26

tänään se tapahtui mitä odottelinkin eli lensin ulos bändistä. tai tavallaan yhteis ymmärryksessä tämä tapahtui. tuli silti tyhjä olo.
vuosi vierähti tuossa kokoonpanossa mutta homma ei lähtenyt toimimaan.

bändille kiitos siitä että siihen pääsemisen myötä sain uudestaan kipinän soittaa kitaraa. mutta muuten vuosi meni hukkaan. tai ainakin siltä tuntuu. tämä on tosin eka kerta kun ei tullut lannistunut olo kun bändi hajoaa tai lentää ulos bändistä.

vähän apea olo
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Fortune
14.10.2005 16:10:58
Sain kerran kenkää bändistä, kun vaihdoin Line6-vahvistimenin räkkiin sijoitettavaan putkitekniikalla toteutettuun systeemiin.

Laulajan mielestä kun bändi tarvitsi Line6-laitteilla soittavan kitaristin :)

Ei siitä voinut edes suuttua!
"Look behind you, a three-necked guitar!"
wilzhu
15.10.2005 00:55:47
Jos haluatte bändin jäsenen pois, ajakaa hänet itse eroamaan, niin hiomma tapahtuu kivuttomasti. Ilkeäähän se on, mutta siitä ei tule sellaisia vihan purkauksia.
Elämä Off.
Tmp
15.10.2005 13:32:59
Jos haluatte bändin jäsenen pois, ajakaa hänet itse eroamaan, niin hiomma tapahtuu kivuttomasti. Ilkeäähän se on, mutta siitä ei tule sellaisia vihan purkauksia.

Tuo on varmaan paskamaisinta ja raukkamaisinta mitä voi tehdä, mutta jokainen tietysti tyylillään. Niin, ja homma tuskin hoituu kivuttomasti sen "erotettavan" jäsenen mielestä.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Niq
16.10.2005 10:26:43

Sain kerran kenkää bändistä, kun vaihdoin Line6-vahvistimenin räkkiin sijoitettavaan putkitekniikalla toteutettuun systeemiin.

Hoho.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Epämuusikko
16.10.2005 16:17:04

*tirsk*

Itsekin sain kenkää eräästä bändistä. Ei oikein mennyt soittotyylit yksiin. No hard feelings.
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Tycho
20.10.2005 17:20:00
Meiän bändissä on vaan kaksi jäsentä, ja toisen kikkiminen saattaisi olla vähän tyhmää tulevaisuuden kannalta... :think.
Oli meillä kosketinsoittaja, mutta se ei osannut mitään joten tuli kb. Yrittää tulla takaisin, mikä välillä hieman ottaa pannuun.
Henko
24.10.2005 13:36:02 (muokattu 24.10.2005 13:37:18)

Ei oo tullu kenkää, mutta joka keikan jälkeen ne on aina ojentamassa jotain kirjettä, mut en oo kertaakaan lukenu sitä. Sit välillä ne huutaa, että etkö sää saatana oo ees kattonu kotisivuja, mut emmä oo. Fanit tuntuu kuitenki olevan eturivissä innoissaan, ja sehän on pääasia.
Olen true-uskottava.
Roksennus
24.10.2005 13:52:47
Ei oo tullu kenkää, mutta joka keikan jälkeen ne on aina ojentamassa jotain kirjettä, mut en oo kertaakaan lukenu sitä. Sit välillä ne huutaa, että etkö sää saatana oo ees kattonu kotisivuja, mut emmä oo. Fanit tuntuu kuitenki olevan eturivissä innoissaan, ja sehän on pääasia.

heheh =)=)
Manicci
26.10.2005 16:06:49
En ole, mutta joutunut monesti antamaan.
Rock'n'Roll nousee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)