WinterMad 17.05.2008 12:09:29 | |
---|
Veikkaan keskimmäisiä... "luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero OSTAKAA LTD MH-1000, kiitos :) |
losalvaros 22.05.2008 13:53:28 | |
---|
Meikäläisellä oli viime lauantaina niin huono spiikki, että se oli jo melkein hyvä: "Joo että myö ollaan Sulkavalta ja tultiin soittamaan ja pitämään hauskaa ja sitten kun myö päästään takasin kotio myö mennään basistin luokse saunaan". Keikka oli jossain bändikisassa enkä tuon spiikin pitämisen jälkeen ihmetellyt miksei voitettu. Eipä sinne kyllä voittamaan menty, soittaminenhan on pitkälti huvimuotoinen harrastus. :D "Humppaa tai kuole". |
Seba 23.05.2008 00:55:16 | |
---|
Basisti laski yhdellä keikalla biisin ns. sisään: "Vant, tuut, kintaat ja lapaset". Vrt. One, two jne. HOHO Tää on oikeasti niin huono että menee jo hyvän puolelle :) |
Niklodeus 24.05.2008 11:30:45 | |
---|
HOHO Tää on oikeasti niin huono että menee jo hyvän puolelle :) Niinhän tämä koko threadi on : P CROM !!
- Conan The Barbarian |
Hotkins 25.05.2008 21:20:35 | |
---|
Perjantaina tuli heitettyä Michael Jacksonin pätkän jälkee: "Naurakaa nyt, Michael Jacksonia keskellä hevikeikkaa" :E |
kalzu 28.05.2008 18:22:35 | |
---|
Laulajamme heitti keikalla soitettuamme "Bitch"-nimisen biisin, että "Tytötkin siellä jo villiintyy vaikka huoriksi haukutaan", kun muutama tyttö siellä hurrasi oikein mallikkaasti kyseisen kipaleen jälkeen. Tuli aika hiljainen ja vaivautunut tunnelma saliin.. :-) "Death is nature's way of telling us to slow down."
www.piecemakerband.com |
Diego 05.06.2008 15:35:30 | |
---|
Laulajamme heitti keikalla soitettuamme "Bitch"-nimisen biisin, että "Tytötkin siellä jo villiintyy vaikka huoriksi haukutaan", kun muutama tyttö siellä hurrasi oikein mallikkaasti kyseisen kipaleen jälkeen. Tuli aika hiljainen ja vaivautunut tunnelma saliin.. :-) Tällaiset tilanteet missä yleisössä vallitsee tuollainen vaivaantunut hiljaisuus on tosi pelottavia joka kerta :D "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
Bluesman69 15.06.2008 09:35:35 | |
---|
Bändimme entinen laulaja heitti joskus 90 -luvun alussa just ennen viimeistä vetoa: "Tää on meidän paras biisi". Oliko ne muut biisit sitten huonoja? Öööh..... Täsmällisyys on kuninkaiden hyve mutta ennakointi on salamurhaajan etu... |
puusormi 15.06.2008 11:01:26 | |
---|
Meillä on yksi kappale jossa säkeistöä soitettaan reggaen omaisella kompilla. Eilen piti spiikata, että "Fiilikseen pääsee helpommin kun kuvittelette että minä olen neekeri. Niin vaimokin kuulemma tekee aina." Saapiko lähettää terveisiä? |
Hippoman 15.06.2008 15:32:21 | |
---|
Meillä on yksi kappale jossa säkeistöä soitettaan reggaen omaisella kompilla. Eilen piti spiikata, että "Fiilikseen pääsee helpommin kun kuvittelette että minä olen neekeri. Niin vaimokin kuulemma tekee aina." Hahaa! Paskan seasta löytyi helmi! Elämä auki...ja ranteet. |
Burn 17.03.2009 12:09:47 | |
---|
Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net |
Silppuri 17.03.2009 16:12:55 | |
---|
"Teille kaikillehan on koulussa opetettu, että maapallo on pyöreä. Me kaikki ei kuitenkaan uskota sitä ihan niin..." "I havent slept since I woke up." |
elbowski 19.03.2009 18:23:51 | |
---|
Scandinavian Music Groupin rumpali hallitsee nämä. Sen tyypin spiikeissä ärsyttää kaikki asiat. Miksi sille on pitänyt antaa mikki? Miksi? Käykää vaikka joskus kattomassa. Muuten bändi on varsin elementissään livenä. Tuo vain tappaa sen kaiken. Täysin. I am Jack's smirking revenge. |
Feral 19.03.2009 21:10:34 (muokattu 21.03.2009 15:56:05) | |
---|
Tämän esiintymiskammon seurauksena tulee itse lauottua välillä melkoisia idiotismeja : D "Okei, tää nyt kun on viimeinen biisi, niin eiköhän jokaiselta löydy energiaa nousta ylös ja rentoutua hitusen". - Kukaan ei nouse - "Noo, nouskaa ny ku solisti pyytää" - Kukaan ei nouse - "YLÖS!" - Kukaan ei nouse - Tuon lisäksi en kyllä muista oikein muuta, toki varmaan traumatisoitunut mieli on ne pois sulkenut ajatuksista. x) Kerran kiroilin paikassa, jossa ei saanut kiroilla. Yllätyksekseni koko helvetin sali kaikui "oooo"-äänistä. Aijoo, eka keikka! "Me ollaan Electric Sister of Mankind! Meillä on tota tossa basisti vähän sairaana, mutta... ihan sama" sekä kerran: "Se, joka ei taputa... saa TURPAAN" Tietynlainen huumorihan tässä pitää kuitenki aina olla. Rock 'n' roll on aivan uskomattoman naurettavaa sillon ko se on vakavaa. : D --
Argh, another typo?
-God |
Fintrollx 21.03.2009 09:42:55 | |
---|
puusormi: Meillä on yksi kappale jossa säkeistöä soitettaan reggaen omaisella kompilla. Eilen piti spiikata, että "Fiilikseen pääsee helpommin kun kuvittelette että minä olen neekeri. Niin vaimokin kuulemma tekee aina." Toihan on just hyvä spiikki! |
zampo11 22.04.2009 06:29:15 | |
---|
|
elbowski 22.04.2009 20:10:12 (muokattu 22.04.2009 20:10:27) | |
---|
Danko Jonesin karmea yleisönnuoleskeluspiikki, jossa hän selittää pitelevänsä edesmenneiden artistien käsistä kiinni korkealla vuorella on kyllä todella huono. I am Jack's smirking revenge. |
SSilver 03.05.2009 20:04:20 | |
---|
|
tepeh 04.05.2009 19:10:14 | |
---|
|
Silppuri 05.05.2009 20:23:54 | |
---|
tepeh: On siinä "äijällä" sanavarasto... No tuolla Triviumilla tais muutenki vähä heilahtaa päähän tuo suosio tuossa ascendancyn aikaan. "Me ollaan 2000-luvun Metallica!". Hyviä kertsejä ja biisejä levyllä. Sitte keikalla kaveri ei laula mitään kertosäkeitä, ku ajattelee, että mitäs helvettiä ku yleisökin voi sen laulaa. Sitte kaikki huudot tulee sellasella traktori-korinalla, mitä koko crusade-levy oli täynnä.... Joo. Vähän taas avautumista.... Mut uus levy oli terästä! :) "I havent slept since I woke up." |