Don Make 26.01.2008 01:25:53 | |
---|
Sen verran tiedän että litra viskiä uutenavuotena ei todellakaan auta kitaran soitossa... ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
ötzi 28.01.2008 01:08:19 | |
---|
Sen verran tiedän että litra viskiä uutenavuotena ei todellakaan auta kitaran soitossa... Tuskinpa se vaikkapa jouluna tai juhannuksenakaan auttaa Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
Teijo K. 28.01.2008 13:59:29 | |
---|
Tuskinpa se vaikkapa jouluna tai juhannuksenakaan auttaa Lienee osittain kiinni siitä milloin se keikka sitten on? |
Jzci 28.01.2008 14:16:20 | |
---|
Mikä on suurin alkoholimäärä jonka jälkeen soitto vielä kulkee? Omia kokemuksia?? Sehän vähän riippuu. Jos lähtökohtaisesti ollaan täysin selvinpäin niin ehkä jotain neljä tuoppia kärsii juoda ennen kuin soitossa alkaa ilmetä haparointia. Jos taas esim. takana on muutama päivä tenuttelua ja olo ei ole mikään paras mahdollinen niin pitää juoda tuo neljä tuoppia ennen kuin pystyy edes soittamaan. Ei tuohon taida mitään yleispätevää sääntöä olla. Itse olen onnistunut vetämään keikan ihan kunnialla loppuun asti vaikka vielä vartti ennen keikkaa olin sammuneena backstagelle. Vastapainoksi taas olen soittanut keikan ihan päin helvettiä "vain" sixpäkin jälkeen. Jos joku neuvo pitää antaa niin sanoisin ettei kannata juoda ollenkaan. |
ten 28.01.2008 17:28:31 | |
---|
Mikä on suurin alkoholimäärä jonka jälkeen soitto vielä kulkee? Omia kokemuksia?? Soitto ei kulje ikinä, mutta suurin määrä alkoholia jonka jälkeen olen vielä pystynyt tunnistettavasti rämpyttämään jonkun coverin on kori kaljaa, pullo jallua ja satunnaisia muita kulauksia seassa. Tämä tapahtui muistaakseni vuoden 2006 Provinssissa. Eli kisakuntoa oli kyllä keretty treenaamaan. Nykyään soitto rupeaa haparoimaan jo kuudenkin bissen jälkeen. Hauskaahan se vaan on, kun treeneissä kaikki soittaa miten sattuu. Kunhan ei tuu tavaks. Parhaalta soitto kuulostaa omaan korvaan kahden tai kolmen oluen jälkeen. Sen jälkeen suunta ei ole kuin alaspäin. Jopa omasta mielestä. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Keny 31.01.2008 09:23:16 | |
---|
Melkein kaikki keikat on tullu muutamassa vedetty kun muuten jännitän ihan perkeleesti ja soitto ei ole vaan rentoa.Studio sessiot myös. Yks sunnuntai piti äänittää bassotaita studiolla yhteen biisiin kontralla ja oli kankkusessa.Siihen yks puolikas karhu ja meni kerralla sisään eikä tarvinnu korjaa mitään ja siihen yhtyivät kaikki paikalla olleet. Nyykyään oon täysin kuiva ja jännitän jopaa treenejä varsinkin nyt kun studio ois kuukauden kuluttua.Taimi ei ole tarkka ja soolot ei irtoa rennosti.Ihan hiton jäykkää mutta jatkan tällä tiellä vaikkakin soitto tosiaan kärsii.Tää ei oo fiilis kysymys vaan kuulee selvästi kun nauhottelen treenejä.Saa nähä miten eka keikka sitten selvänä menee.Myöskin kikki bändini biisit oon tehny muutaman jälkeen(en kännissä) vaan muutaman.Nyt ei sitten synny mitään. 80 luvun klasarikeikat meni kyllä selvänä mutta sen kauden jälkee eij.Tiedän monta kovaa muusikkoa jotka ei edes kykene lavalle selvänä mutta hoitaa sitten pienessä tonttinsa erittän hyvin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Starlia 31.01.2008 10:59:30 | |
---|
Myöskin kikki bändini biisit oon tehny muutaman jälkeen(en kännissä) vaan muutaman.Nyt ei sitten synny mitään.
Dave Mustaine. Heti kun se lopetti heroiinin käytön, alkoi biisit mennä huomattavasti paskempaan suuntaan =) |
Keny 31.01.2008 11:52:45 | |
---|
Dave Mustaine. Heti kun se lopetti heroiinin käytön, alkoi biisit mennä huomattavasti paskempaan suuntaan =) Juu emmä ole kun viinalakossa;-) joo eiku .....niin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
vtiainen 13.02.2008 10:44:34 | |
---|
Joskus tulee nappailtua muutamia olusia ennen keikkaa, mutta en kyllä koskaan lähde sössimään. Tämänhetkisen bändin kanssa ei ole minkäänlaista ongelmaa alkoholin kans, josta oon helvetin tyytyväinen. Tarkoittaa siis sitä että voidaan huoletta juoda ennen keikkaa muutamat eikä tarvi pelätä että jollain lähtee lapasesta. Tosi asiahan on ettei kukaan soita kännissä paremmin ku selvinpäin. Keikan jälkeen sitten kerkee vetää naamat :) |
vili linnakoski 09.10.2008 17:34:22 | |
---|
mulla ei ainakaan vaikuta yhtään ku on tullu sitä treenattua. kokeilkaa aina kun olette dokaamassa nappatte kitaran käteen sitten kun olette tehneet saman joka kerta ryypiskeltyänne niin kyllä lähtee ehkä paremmin, mutta ei ikinä huonommin, mut en sit tarkota mitää yli 3promillen humala tilaa |
baron 09.10.2008 20:25:30 | |
---|
He hetu eiky heti kjyn mä vähäbn otan viibhaaa, mä sotihan niibn hpeherkjeleen hvin!!! |
Badan 10.10.2008 10:29:04 | |
---|
Heips! Itse olen todennut että muutama olut tekee pelkästään hyvää... Tulee rento fiilis laulaessa ja sitä uskaltaa ehkä rohkeammin laulaa/vetää/huutaa...Ja laulajan fiilis välittyy suoraan yleisölle. Vastaavasti liiallinen alkoholitankkaus näkyy ja kuuluu heti!!! Lauluni taso huononee selkeästi ja äkillisesti tuossa n. kuuden keskarin kohdalla!!! Lyhyen amatööriurani aikana on onneksi vain kerran tullut vastaan tilanne jossa olen keikan aikana huomannut juoneeni hieman liikaa...Ja yleisöstä näki että hekin huomasivat:( Erittäin noloa ja aion vastaisuudessa kaikin keinoin välttää samanlaista tilannetta!!! No, kukin tavallaan, mutta minulla raja kulkee kyllä tuossa max. 3-4 keskarissa! Keikan jälkeenhän saa sitten vapaasti juhlia...:) |
Daelos 10.10.2008 16:26:02 | |
---|
Dave Mustaine. Heti kun se lopetti heroiinin käytön, alkoi biisit mennä huomattavasti paskempaan suuntaan =) Jep, eihän sieltä tullut heti ku Rust in Peace.. :) |
Moimies 11.10.2008 17:19:11 | |
---|
Dave Mustaine. Heti kun se lopetti heroiinin käytön, alkoi biisit mennä huomattavasti paskempaan suuntaan =) Jep, eihän sieltä tullut heti ku Rust in Peace.. :) Niin, verrokkina Hetfield kun lopetti alkoholin käytön niin ulos puksahti St. Anger. Tosin tämä tuore teos on askel parempaan suuntaan. Nyt kunno rähinät pystyy. |
jusaman 11.10.2008 22:16:50 | |
---|
Niin, verrokkina Hetfield kun lopetti alkoholin käytön niin ulos puksahti St. Anger. Tosin tämä tuore teos on askel parempaan suuntaan. Kais se on vähä retkahtanut kun saanut jotain hyvääkin aikaan taas. Jos mies puhuu yksin metsässä, eikä yksikään nainen ole kuulemassa, onko mies silti väärässä? |
Sick Planet 12.10.2008 15:39:16 | |
---|
Jep, eihän sieltä tullut heti ku Rust in Peace.. :) :DDDD ja mikshä dave oli sit viel 92 ottanu yliannostuksen ja pääs vast youthanasian aikaan irti kokonaa huumeista, kyl se käytti rust in peacella viel humehia |
ötzi 12.10.2008 17:00:53 | |
---|
Tuli tuossa juotua tiistaina, torstaina, perjantaina ja lauantaina vielä tasottavia. Sitten lauantainailtana keikalle ja tatsi oli täysin kateissa, ei meinannu tulla mistään mitään. Voi olla että ennen seuraavaa keikkaa en taida juoda 4päivää. Nintendo on aina määränny, määrää ja tulee määräämään. -Samu S. |
Sam Hotman 12.10.2008 20:48:59 | |
---|
Jep, eihän sieltä tullut heti ku Rust in Peace.. :) Ne RIP:n biisit väännettiin ennen Mustainen parin kuukauden huumetonta kautta. Sitten kun oltiin saatu levy purkitettua, niin äijä rupes taas sitä herskaa vetämään. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
iba68nez 13.10.2008 10:34:02 | |
---|
Tuolla aiemmin kyseltiin mikä on suurin tyhjistä pulloista/tölkeistä saatu rahasumma. Meidän kämpältä vietiin jokunen jätesäkillinen 4 kk treenaamisen jälkeen ja saldo oli n. 92 €. Ihmettelin kyllä aika paljon, ajattelin et joku 30 sieltä vois tulla. Nyt lähinnä ihmettelen että onko toi saldo hyvä vai huono asia.... loppujen lopuksi? |
Moimies 15.10.2008 12:23:14 | |
---|
:DDDD ja mikshä dave oli sit viel 92 ottanu yliannostuksen ja pääs vast youthanasian aikaan irti kokonaa huumeista, kyl se käytti rust in peacella viel humehia Jostain vanhasta haastiksesta luin että tuo 92 överi tuli kourallisesta valiumia, jota veti sen takia että muijansa huomaisi jos olisi kännissä tms. Ja 95 lopetti herskan kuulemma, ja ei, ei vetänyt mitään RIP:n aikoina. Nyt kunno rähinät pystyy. |