Aihe: Bilebändiä firma-juhliin
1
Cornflake
10.10.2004 17:13:45
Sunnuntaisyömisten yhteydessä kävi ilmi että faijan päänhuolena on hommata ohjelmaa eräisiin juhliin.

Bibbalot pidetään 20.5 Hotelli Kuninkaantie / Espoo. Musiikkia bändiltä tarvittaisiin periaatteessa koko illaksi. Paikalle tuleva bile-väki on ikäluokkaa 30 - 60v joten musiikki pitäisi luonnistua ihan perusrokista valssiin, tangoon, mitä näitä nyt onkaan. Pääasia että saa tuonikäisen lauman tanssimaan ja pitämään hauskaa.

Jos bändilläsi on vastaavia keikkoja ollut ennenkin (= klaaraatte moisen helposti), biisejä tarpeeksi ohjelmistossa ja keikka kiinnostaisi niin pikku esittely pikaviestillä ja voin heittää yhteystiedot kehiin.

Harmi että tämä ei ole alkuunkaan oman pumppuni alaa:-P Toivottavasti täältä löytyy joku bile-pumppu joka saa tästä hyvän keikan.
Lick my lovepump! Redbound
Herra Rapu
11.10.2004 09:14:49

Kirjota toi sama tanssimusiikkipalstalle. :)
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
baron
11.10.2004 09:16:47

Kyllä mä täältä löysin!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Cornflake
11.10.2004 15:57:03
Herra Rapu:

Hyvä idea, mutta nyt olen joutunut jo ilman tuotakin viheltämään pelin hetkeksi poikki. En tosin usko että keikkaa on vielä buukattu, mutta olen jo joutunut heti kättelyssä sanomaan parille bändille että nyt on jonoa. Harmi, toivottavasti jampat ymmärtää.

Homman nimi on kuitenkin se että faijalla on kädet täynnä oikeitakin töitä ja jos sille nyt kiljoona bändiä kerralla pommittaa niin sehän menee ihan solmuun. Vanha mies. Eikä tämä ole alkuunkaan sen alaa, ekaa kertaa se bändiä mihinkään "joutuu" järkkäämään.

Todella kiva että on ollut kiinnostusta. Minusta olisi myös mukavaa jos näin saisi jonkun m.nettiläisen bändille hyvän keikan.
Lick my lovepump! Redbound
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)