Aihe: Yhteislauluja ystäväni äidin 50v syntymäpäiville
1
tomas_andreas
02.05.2018 15:36:53
Minulla on pieni ongelma! Tarvitsen biisi ehdotuksia ystäväni äidin 50v syntymäpäiville. Minua ja ystävääni pyydettiiin soittamaan kitaralla kappaleita joita kaikki osaavat laulaa. Ainoaksi ohjeeksi tuli, että pop klassikoita. Toivon nopeita vastauksia!
Pinewood
03.05.2018 07:42:15
Sama vastaus tännekin kuin Livetoiminnassa:

musamies: Ei muuta kuin POP Toivelaulukirja käteen tai kirjastosta joku pienempi kirjanen tyyliin 1970-luvun parhaat.

70-luvulta voit poimia vaikka Juicea ja Baddingia, mutta itse kyllä painottaisin 80-lukua. Eppujen Rupisilta riimeiltä (ja muiltakin Eppujen tuon ajan levyiltä) löytyy paljon sopivaa. Tavaramarkkinoiden Kevät sopii ajankohtaan, ehkä voisi kokeilla myös Kolmatta naista, Miljoonasadetta, Hassisen konetta, Sielun veljiä, Pelleä.... jne. jne.

Ja kannattaa hiukan selvittää taustoja, onko päähenkilön kaveripiirissä ollut mieluisampaa disko- vai rokkimeininki.
musamies
04.05.2018 20:57:16
Tuollaisessa yhteydessä voi olla tarvista täräyttää pippalot ensin yksin käyntiin ja mahdollinen alkoholitarjoilu voi edesauttaa yleisön joukosta osallistumista.

Pitää saada aikaan rento ja hyvä meininki!

Toinen tärkeä muuttuja on ruokailu. Mielestäni hyvissä pippaloissa ruokailu on ajoissa.
htm
12.05.2018 22:54:48 (muokattu 12.05.2018 22:58:50)

Jos näin lonkalta heittäis keski-ikäiseen jengiin uppiavia biisejä, niin: Aikuinen nainen, hengaillaan, Charlie brown, punatukkainen, paratiisi, levoton tuhkimo, tinakenkätyttö ja sata salamaa. Noilla pääsee jo pitkälle.

P.s. ajetaan tandemilla, rentun ruusu
www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)