Aihe: Suomesta keikkaa italialaiselle alt. rockbändille nimeltä Kippis 1 | |
---|---|
![]() 09.08.2013 15:06:00 | |
Moro! Kirjauduin tänne varta vasten ystäväni Danielin puolesta, itse en tosiaan ole musiikkimiehiä paitsi kovassa humalassa paikallisessa räkäläkaraokessa. Mutta kaikista huonoista puolistani huolimatta arvostan hemmetin hyvää musaa ja taitavaa soitantaa! Pakko kysästä täältäpäin jelppiä, sillä en oikein tiedä edes mistä lähtisin liikkeelle.. Tilanne siis tämä: minulla on hyvä ystävä Daniel, joka asustaa Torinon lähellä Saviglianon pienessä kaupungissa, Italiassa. Kaveri on musiikkimiehiä ja n. pari vuotta sitten hän perusti kolmehenkisen bändin, jolle ei vielä tammikuussa ollut nimeä keksinyt, eikä nauhoittanut musiikkia. Muutaman hauskan sattuman kautta (tilanteeseen sisältyi paljon italialaista punaviiniä, hyvää ruokaa ja lasien kilistelyä) nämä kolme upeaa herraa päättivät minun kippistelyn kuultuaan nimetä bändinsä siltä istumalta nimeltä KIPPIS! Vaikka olin ihan varma, että viini puhui ja oli vaan joku vitsi, niin kyllä perhana pojat sitten nimen pitivät ja juuri viikko sitten saivat ensimmäiset nauhoitukset julkaistua nettiin. CD on tulossa ensi kuussa, mutta tähän väliin olisi soveliasta esittää bändin musikaalista antia. Koko albumi löytyy täältä täysin laillisesti streamattuna: http://kippis.bandcamp.com/ Musiikkia voisi helpoiten kuvailla alternative rock/folk-säädöksi, ehkä hieman vivahteita esim. Black Keysiin voi löytää. Mutta rauhallista ja HUOM. italialaista musiikkia kyseessä. Noh, Daniel käynyt monta kertaa luonani Suomessa ja tykkää mestasta todella paljon, tämänkin takia he ovat koko bändin voimin tulossa loppuvuodesta luokseni tänne Suomeen. He haluaisivat hirveästi saada pari keikkaa hankittua Suomesta ja luonnollisesti meikäläinen värvättiin avuksi! Vielä on todella hämärää, että lähtisivätkö he todella roudaamaan musavehkeitä, vai miten tämä asia hoidettaisiin. Edelleen tosi lähtökuopissa tämä on ja todennäköisesti loppuvuoden visiitti on vain huvi/tutustumismatka. Mutta mistä sitä lähtisi liikkeelle?? Vinkkejä kaivataan!! Kyseessä siis yli 30-vuotiaat miehet, pitkä kokemus musiikkialalta, joten mistään aloittelijoista ei todellakaan ole kyse. Mutta rakkaudesta musiikkiin he vaan haluaisivat omaa tuotantoaan täällä peräpohjolassa esittää, mikä on mielestäni hemmetin hieno homma. Tästä syystä yritänkin nyt kaivaa kundeille mahdollisuutta saada pari keikkaa Suomessa lähitulevaisuudessa! Tänne voi vastailla tai jos oikeasti olisi konkreettista infoa antaa/kiinnostuneita auttamaan asiassa, niin iskekää meiliä osoitteeseen joonasholm@gmail.com Kiitti paljon etukäteen kaikista pienistäkin tiedonjyvistä! Hyvää loppukesää =) - Joonas | |
![]() 16.09.2013 11:37:44 | |
Linkin takaa tulee ilmoitus "No tracks here yet. Log in to add some! " | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)