Aihe: Epäonnistumisia bänditoiminnassa?
1 2
Tietysti Pauligin
15.12.2005 22:27:16 (muokattu 18.12.2005 19:24:56)
Elikkäs, mikä bändissänne ei toimi?
Mistä se vie pois, miksi menee vituiksi... yms.. Huonot keikkakokemukset.... Positiiviset myös sallittu.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
omarklah
15.12.2005 22:34:48

Elikkäs, mikä bändissänne ei toimi? Viekö se jotain pois itseltäsi?
Syökö se luovuuttasi? Mikä meni vikaan keikalla? Mikä on kun ei ota onnistuakseen? Miksi ei kemiat pelaa? Syö rahaa? Miksi kappale ei vain toimi?
Kaikkia mahdollisia bänditoiminnan huonoja puolia?
Jos sellaisia ylipäätään on.
Ja saa toki posiitivisiakin kokemuksia kertoa.
Avautukaa.

Soitto toimii, henkilökemiat toimii - ainoa isompi asia mikä ei toimi, on tällä hetkellä lavamonitorointi - meillä on ties kuinka mones versio monitorisysteemeistä testauksessa, eikä sitä oikeaa tunnu löytyvän - viime keikalla tosin päästiin aika lähelle - kun vaan muistaisi säädöt seuraavalla keikalle....
Tää sit sanois tälleen...
Deathrace King
16.12.2005 00:43:04

Soitto toimii, henkilökemiat toimii - ainoa isompi asia mikä ei toimi, on tällä hetkellä lavamonitorointi - meillä on ties kuinka mones versio monitorisysteemeistä testauksessa, eikä sitä oikeaa tunnu löytyvän - viime keikalla tosin päästiin aika lähelle - kun vaan muistaisi säädöt seuraavalla keikalle....

Tosi-iso asia :D Mein basistilta pöllittiin vahvarin virtapiuha ja miun kitara ei tahdo aina kestää vireessä. Muuten menee ok ;)
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Fortune
16.12.2005 13:33:55
Tosi-iso asia :D

No kyllä paska monitorointi aina fiilistä syö.
Look behind you, a three-necked guitar!
omarklah
16.12.2005 15:52:28

Jeps - varsinkin siinä vaiheessa kun koko homma menee puuroksi, eikä mistään saa kunnolla selvää...
Tää sit sanois tälleen...
Jani The Rock
16.12.2005 16:20:54

Minä en toimi. Ainakaan toistaseksi.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Deathrace King
17.12.2005 22:03:35

No ehkä vähän joo. Meillä ainakaan mitään omia monitoreja ole ja ihan hyvin saatu useimmilla keikoilla soundcheckissä säädettyä kuulumaan. Jotain keikkoja vedetty ilman monitorointiakin. Paskan väliä noilla, kunhan rummut ja oman skeban kuulee, niin letti vaan heilumaan!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
V.I.P
17.12.2005 22:15:43
lols

.
WWW.WGTHEBAND.COM
anttipi
18.12.2005 14:53:24

Bänditoiminnan suurin ongelma verrattuna joihinkin "yksilölajeihin", esim. taidemaalarin hommiin: prkl, kun ei se oma kunnianhimo ja motivaatio vielä riitä vaan pitäisi lisäksi onnistua löytämään kolme neljä muuta samanhenkistä, mikä vaatii usein satumaista onnea.

Turha kaikesta aina muitakaan syyttää, mutta tuossa omien epäonnistumisteni eräs syy.
"Log From Blammo!"
Teijo K.
18.12.2005 19:00:44

Jeps - varsinkin siinä vaiheessa kun koko homma menee puuroksi, eikä mistään saa kunnolla selvää...

Se monitorointi alkaa toimimaan kunhan opettelette soittamaan balanssissa ja _oikealla_ volumella tilaan nähden. Siinä vaiheessa ei enää ole niin kamoista edes kiinni se homma. Miun exbändissä riitti hyvin melkein mitkä vain rimpulit monitoreiksi. Kun soittimet tuli backlinesta ja laulut vain niistä monitoreista.
Munsta.
Morris on acid
18.12.2005 23:42:04
Vituiksi menee, kun pääsee treenaamaan vain kerran viikossa. Ja silloinkin laulaja/kitaristi tiedustelee, että "milloin me lähetään pois?".
Biisit on hyviä ja niin pois päin, mutta ei se orkesteri oikein tällä tyylillä hitsaudu yhteen.
Stain
19.12.2005 10:24:37

Niin tai vielä enemmän se, ettei ole monitorointia ollenkaan.
It's a bittersweet symphony, this life
saastara
03.01.2006 17:20:01
Henkilökemiat toimii, aikataulut sopii yhteen, soittointo on kaikilla kova. Musiikki vain ei sovi yhteen. Kaikki haluaisivat soittaa omaa juttuaan.

Lopputulos: Soitetaan pelkkiä muotopuolia kompromisseja jotka eivät loppujen lopuksi tyydytä täysin ketään. Motivaatio loppuu kaikilta..

Eipähän ole bändimme tosin enää pystyssäkään. Juuri tuosta syystä..
Sinun postimerkkisi palavat.
juici
08.01.2006 13:05:19

Niin tai vielä enemmän se, ettei ole monitorointia ollenkaan.

Rahastahan tuokin olisi vain kiinni.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Ankh
09.01.2006 02:11:17
Yleensä koko bändi ;)
Marquiesce
09.01.2006 17:23:52
Henkilökemiat toimii, aikataulut sopii yhteen, soittointo on kaikilla kova. Musiikki vain ei sovi yhteen. Kaikki haluaisivat soittaa omaa juttuaan.

Lopputulos: Soitetaan pelkkiä muotopuolia kompromisseja jotka eivät loppujen lopuksi tyydytä täysin ketään. Motivaatio loppuu kaikilta..

Eipähän ole bändimme tosin enää pystyssäkään. Juuri tuosta syystä..

Täsmälleen saman asian olen huomannut omassa bändissäni. Aluksi kaiken piti mennä niin hyvin että, mutta totuus olikin toinen. Bändi ei ole vielä kaatunut mutta luulen että kohta niin käy..
Protected. Detective. Electric Eye.
Kapane
10.01.2006 20:28:48

Täsmälleen saman asian olen huomannut omassa bändissäni. Aluksi kaiken piti mennä niin hyvin että, mutta totuus olikin toinen. Bändi ei ole vielä kaatunut mutta luulen että kohta niin käy..

Yksi ottaa sen mulkun roolin ja sanoo, että näin mennään.
Dillinger - talossa ja puutarhassa
Väinämöinen
11.01.2006 16:44:04

En ole oikeissa bändeissä liiaksi soittanut, mutta kaiken maailman koulu- tms. jutuissa kyllä. Minun ratkaisuni tuohon tilanteeseen olisi: ei kompromisseja, sillä niissä kukaan ei voita. Parempi olisi jopa yhden soittajan mieltymyksen mukaiset biisit, tai sitten valita biisit siten, että yhdelle kolahtaa aivan täysin, mutta muille ei ollenkaan.

Sitten omia, basisti ja soittotaito puuttuvat. Eli ihan kivasti menee.
Mykkä kissa on mauton.
apenaattori
11.01.2006 20:28:37

Sama juttu meillä.
"The harder you try the dumber you look."
Synnyttäjä
12.01.2006 09:42:06

No, minun ja muun bändin välillä on etäisyyttä semmoset karvan verran alle 300 km. Eipä muuta.
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)