Rodi 07.07.2006 00:31:37 | |
---|
Minun mielestäni laulajaa on hiton vaikeet löytää itelläni on bändi muttei laulajaa :D |
Angus 07.07.2006 08:34:22 | |
---|
Minun mielestäni laulajaa on hiton vaikeet löytää itelläni on bändi muttei laulajaa :D Joku soittajista siis laulamaan, ei olisi ensimmäinen kerta kun näin tehdään :) |
Simo78 07.07.2006 08:47:07 | |
---|
Joo tais eräskin Neil Young aloittaa laulamisen tältä pohjalta, jos en nyt ihan väärin muista... |
paavi 07.07.2006 09:26:52 | |
---|
Joo tais eräskin Neil Young aloittaa laulamisen tältä pohjalta, jos en nyt ihan väärin muista... Ja sen kyllä kuulee! Hehe... no äähh. Varmaan puolet rock-laulajista on aloittanut niin, että ei oo ollut muutakaan laulajaa (jos niin voi sanoa). Monilla soittaminen ja nimenomaan biisien tekeminen vie laulajaksi. Pakkohan niitä biisejä on itekseen ensin lauleskella ja siinä sitten tulee mieleen, että miksikäs en sitten vois laulaa näitä yleisönkin edessä. Sitten tietenkin on huonompi tilanne, jos kenelläkään bändissä ei yksinkertaisesti ole mitään tajua laulamisesta. |
Synastikki 07.07.2006 09:29:08 | |
---|
millanen on musatyyli... koska jos metallia soittelee niin ainahan se laulu voi olla vähemmän melodista jolloin sitä pystyy aika moni vetelemään... ja basistinhan on tunnetusti helpoin soittaa ja laulaa samalla xP itse kyllä olen laulaja-kiipparisti :) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
Simo78 07.07.2006 10:16:36 | |
---|
Ja sen kyllä kuulee! Hehe... no äähh. Ei tosiaan paras laulaja, mutta rockin´in the free worldin oon kuullu "hyvän" laulajan vetämänä ja kuullosti jotenkin tylsältä, toisin kuin alkuperäinen. Aikalailla ovennarinaahan se laulu kylläkin on=) |
paavi 07.07.2006 10:48:20 | |
---|
Ei tosiaan paras laulaja, mutta rockin´in the free worldin oon kuullu "hyvän" laulajan vetämänä ja kuullosti jotenkin tylsältä, toisin kuin alkuperäinen. Aikalailla ovennarinaahan se laulu kylläkin on=) Joo siis välillä Young kuulostaa hyvältä munkin korviin, ei siinä mitään! Perinteisessä mielessähän sillä ei oo mikään huippulaulutekniikka ja siihen hieman viittasin tuossa. =) |
bluesteel 07.07.2006 19:27:51 | |
---|
ja basistinhan on tunnetusti helpoin soittaa ja laulaa samalla Aijaa. Mä luulin että kitaristin. |
oiva tumpeloinen 07.07.2006 19:46:26 | |
---|
Aijaa. Mä luulin että kitaristin. Ai jaa. Mä luulin, että se riippuu vähän siitä, mitä soitetaan. Tai sitten se riippuu vain siitä, kuka jaksaa treenata samanaikaisen laulamisen ja soittamisen..... |
Joees 07.07.2006 19:49:00 | |
---|
Se bändistä joka on paras laulamaan. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Chemo 07.07.2006 19:54:52 | |
---|
Mä olen sitä mieltä, että laulajan valintaan kannattaa todella satsata. Niitä kun on heeboja jotka ovat "ihan okei, kai" - ja sitten niitä jotka avaavat suunsa ja kuulijat putoavat per*eelleen ja tietävät etteivät ikinä tule pystymään itse samaan. Miksi tyytyä ekaan vaihtoehtoon? Laulajaksi haluavia on tämä maa pullollaan. Idols-wannabe-porukkaa, karaokestaroja (ihan jees paikka muuten bongata laulajia), jne jne. Jos bändi on ok ja pystyy tarjoamaan hyviä asioita laulajalle, ei muuta kuin ilmoituksia liikkeelle (vaikka Wanted-palstalle) ja pikkuhiljaa koelauluja järjestämään. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Antti1 07.07.2006 19:57:29 | |
---|
Laulajaksi haluavia on tämä maa pullollaan. Idols-heppuja juurikin, vaan ei esimerkiksi rankkaan rokkiin, heviin tms. Poppisbändeihin ja huttuun on kovin paljon helpompaa löytää joku. Puhun kokemuksesta... The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
-Aleksi- 07.07.2006 20:19:37 (muokattu 07.07.2006 20:23:50) | |
---|
|
Joees 07.07.2006 20:19:43 | |
---|
Idols-heppuja juurikin, vaan ei esimerkiksi rankkaan rokkiin, heviin tms. Poppisbändeihin ja huttuun on kovin paljon helpompaa löytää joku. Puhun kokemuksesta... Musta tuntuu että mä löytäsin laulajia vaikka mistä, sellasia jotka osaa oikeesti laulaa. Mut rumpalia kun ei oo löytyny nykyisen tilalle niin millään. Perhana. Nykyinen rumpali on siis laulaja samalla. Mut yritetään järjestää niin että laulaja soittais toista kitaraa samalla ja rumpuihin tulis uus hemmo. No, huomenna on yksi koesoitto. Saas nährä. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Chemo 08.07.2006 09:48:01 | |
---|
Idols-heppuja juurikin, vaan ei esimerkiksi rankkaan rokkiin, heviin tms. Poppisbändeihin ja huttuun on kovin paljon helpompaa löytää joku. Puhun kokemuksesta... Riittävästi kun laittaa reunaehtoja niin kyllähän se hakuprosessi vaikeutuu. Esim. levyttävään bändiin, pääkaupunkiseudulla, ilmaisella treeniksellä (& äänityskamoilla), voi olla hankalaa löytää jopa kitaristia - kun tarpeeksi spesiaalissa liikutaan. Nimim. kokemusta täälläkin ;-) Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Jannipaali 08.07.2006 20:59:57 (muokattu 08.07.2006 21:00:25) | |
---|
Olen vakavasti harkinnut, että alan vetämään vokaaleita bändissäni rytmikitaran ohella. In GOTOH We Trust. |
Härski 08.07.2006 21:05:32 | |
---|
|
-Aleksi- 08.07.2006 22:53:44 (muokattu 08.07.2006 22:57:18) | |
---|
Voi hyvänen aika sentään. Aika mahtava biisi, laulaja vetäs kyl helkutin hyvin! Ja se oli vielä live! Tuota on kyllä tultu katsottua monta kertaa putkeen. Tulee muuten tossa 3.16 kohdalla aina vilunväreet. |
Synastikki 09.07.2006 02:35:59 | |
---|
Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
Starlia 09.07.2006 10:22:35 | |
---|
ei perhana... meni kyl aika sanattomaks tos... ei jumalauta ku veti hyvin... ja korkeeeeeeeeeeelle... Steelheart on kyllä kova bändi. Säälittävän näköistä porukkaa vain. Suosin myös tuon ohella biisejä 'Sheila' ja 'Mama Don't Cry'. 'Sheila':n lopussa on hieman samanlaista kitaranvingutus-laulukikkailua kuin Panteran Cemetary Gatesissa. |