Aihe: Bändi sai ansaitsemaansa palautetta 1 2 | |
---|---|
![]() 08.06.2006 02:34:07 | |
Edesmenneen bändin sivut vielä netissä ja yhteystiedotkin löytyy. Tuli tänään piruuttaan tsekattua mailit ja tällaista löytyi. From: "Norma" To: requiem_fin@yahoo.com Subject: Hey guys Date: Mon, 5 Jun 2006 15:08:20 -0500 You'll never be famous, bunch of 30-year-old homosexuals. You suck dick. I pity you.. deeply Toki positiivistakin palautetta on ajan saatossa tullut, mutta tämä on kyllä ehdottomasti parhautta HOHO Entäs muilla? "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" | |
![]() 08.06.2006 08:55:28 (muokattu 08.06.2006 08:56:11) | |
Lähetimme aikoinaan ex-bändini demon pelkässä kirjekuoressa jollekin levy-yhtiölle, tuli takaisin pehmusteiden ja muutenkin asiallisemman pakkauksen kera ilman mitään kommenttia... niin hyvää ettei sanotuksi saa? Ei välttämättä :D http://www.mikseri.net/users/108413.php | |
![]() 08.06.2006 10:25:52 | |
You'll never be famous, bunch of 30-year-old homosexuals. You suck dick. Kateus kyllä kääntää ihmisen luovaksi. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. | |
![]() 08.06.2006 10:46:32 | |
Lähetimme aikoinaan ex-bändini demon pelkässä kirjekuoressa jollekin levy-yhtiölle, tuli takaisin pehmusteiden ja muutenkin asiallisemman pakkauksen kera ilman mitään kommenttia... niin hyvää ettei sanotuksi saa? Ei välttämättä :D Hoh, aika hyvä. Onhan noille joillekin arvosteluille tullut vähän hörähdeltyä. Niin positiivisille kuin negatiivisillekin. Mutta kiva niitä on saada. Dianin upouusi Hypofunktion-EP valmistui! Kuuntele samplet ja tilaa itsellesi! | |
![]() 08.06.2006 17:10:15 (muokattu 08.06.2006 17:10:58) | |
Jos tekee musiikkia vähänkään kieli poskessa hullutellen eli ei vakavana mutta tosissaan, niin palautetta tulee linjalta "huumori humppaa suolesta" ja "musiikki on mainiota mutta sanoituksissa voisi olla jotain asiaakin...". Niin ja tietty pakollista "Oottepa paska YUP/Absoluuttinen Nollapiste/Kuolleet Intiaanit -ripoff" -saarnaa. Kai sitä pitäisi ottaa yhteiskunnan ongelmat ja elämän kurjuus jatkossa paremmin huomioon... | |
![]() 08.06.2006 17:47:30 | |
Jos tekee musiikkia vähänkään kieli poskessa hullutellen eli ei vakavana mutta tosissaan, niin palautetta tulee linjalta "huumori humppaa suolesta" ja "musiikki on mainiota mutta sanoituksissa voisi olla jotain asiaakin...". Kyllä asiapitoisia sanoituksia ja vakavaa musaa voi tehdä kieli poskessa hullutellen, mutta silti tosissaan ja siten että siitä ei tule tuollaista palautetta. Tietyllä tavalla kieli poskella ainakin itse duunaan koko ajan, pakko.. että pysyy järjissään;) "Äh, ei sillä mitään väliä ole, Aattelen aina, että jos Dylan sai laulaa, niin kyllä meikäkin voi!" -aijommi Murhaliiga on startannut, olet pian uhri.. VARO! Grazy Mama & the Sidekicks going strong | |
![]() 08.06.2006 19:26:34 | |
Suorastaan hämmentävä kokemus oli, kun olimme joskus bändin kanssa soittaneet läheisellä ala-asteella keikan. Parin päivän päästä palautelaatikkoon tuli seuraava viesti: "ootte paras bändi!*basistin nimi* oot hyvä basisti!mäkin tykkään soittaa bassoo!te kaikki kyllä ootte tosi hyviä!laulajat,jep!soittajat,jep!miten teillä menee?? mulla menee ihan hyvin! onko teillä kellään eläimiä??mulla on 3 akaattikotiloo!niitten nimet on:Elli,Rusina ja Kirppu!ne on aika isoja!kaikki on suunnilleen 5-10 cm!moikka! mailatkaa!" Ja tuo on tosiaan suoraan lainattu siitä. Kyseessä oli ilmeisesti alle 10-v. tyttö ja eniten kyllä pisti miettimään tuo akaattikotilojuttu ja se kuinka tuli tämän lisäksi pari muutakin viestiä jossa pyydettiin mailaamaan, muttei jätetty osoitetta :) | |
![]() 08.06.2006 20:00:30 | |
"ootte paras bändi!*basistin nimi* oot hyvä basisti!mäkin tykkään soittaa bassoo!te kaikki kyllä ootte tosi hyviä!laulajat,jep!soittajat,jep!miten teillä menee?? mulla menee ihan hyvin! onko teillä kellään eläimiä??mulla on 3 akaattikotiloo!niitten nimet on:Elli,Rusina ja Kirppu!ne on aika isoja!kaikki on suunnilleen 5-10 cm!moikka! mailatkaa!" Tuli tuosta mieleen: meidän bändinjohtajamme, joka on ammatiltaan luokanopettaja, piti aikaisemmin kotisivuillaan vieraskirjaa, mutta päätyi lopulta poistamaan sen, koska sisältö koostui muutamaa poikkeusta lukuunottamatta oppilaiden lähettämistä "onko soittaminen kivaa" -tyyppisistä viesteistä... Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. | |
![]() 09.06.2006 01:22:11 | |
"Ulvilan ääripunkkareiden äänilevy on niin huono, että sitä ei voi edes arvostella". Näin Satakunnan Kansan Jarmo Huida Vicious Wankersin "Ilkeät runkut" -pitkäsoitosta. The road never ends for me, kid. | |
![]() 09.06.2006 08:25:48 (muokattu 09.06.2006 08:26:07) | |
Harmillisesti kukaan ole vielä ehtinyt älähtää mitään hupaisaa. Vain asiaa. Tosin eipä biisejä ole tainnut niin moni kuunnellakkaan että olis saumoja saada noita "houmou sexuel" kommentteja. HEAVYROCKPELLE. | |
![]() 09.06.2006 12:25:55 (muokattu 09.06.2006 12:30:59) | |
www.theschoolofrock.info Ja ei, ei liity pätkääkään siihen elokuvaan. Tuolle sivulle on saanu nauraa vaan ihan helvetin kauan. Tr00 hevarikersat... Kattokaapa sitä vieraskirjaa. Aina välillä ,kun joku on antanut negatiivista palautetta bändistä, niin joku nimimerkki tyyliin "Fani48v." on vastannut ja sanonut haukkumisen olevan epäreilua ja turhaa. Kyllähän sen tietää. Ei vanhemmilla kestä pinna, jos omaa lasta ei kaikki aina kehukkaan. Jotenkin tuntuu helvetin naurettavalta, että sitten vedotaan tyyppien ikään. Eihän sitä helevetti voi bändi kehittyä jos se ei ota rakentavaa kritiikkiä vastaan! Oli ikä sitten 10 tai 50! En tiedä miks jotenkin haluun avautua tän bändin toiminnasta. Ehkä se on toi nimi. Se sen on pakko olla. Ei sen nimen keksiminen nyt niin vaikeaa pitös olla, että se pitää leffasta pölliä. EDIT: Ja toi asenne on vähän väärä. "Mitä odotat tulevaisuudelta?" Vastaus: "Odotan meidän tulevan Maailman kuuluiksi." Toivottavasti ei pojilla liikaa nouse pissi kuppaan... | |
![]() 09.06.2006 13:11:10 | |
EDIT: Ja toi asenne on vähän väärä. "Mitä odotat tulevaisuudelta?" Vastaus: "Odotan meidän tulevan Maailman kuuluiksi." Toivottavasti ei pojilla liikaa nouse pissi kuppaan... No mikä se oikee asenne sitten on? Huomattavasti terveempää tuo on kuin tää perinteinen suomalainen "ei tästä mitään mitään tuu kuitenkaan"-häviäjämentaliteetti. | |
![]() 09.06.2006 14:42:41 | |
Tossahan on bändikoulusta kyse, siitä varmaan nimi. Pojilla on kunnon tekemisen meininki ja asenne just oikee! EDIT: Ja toi asenne on vähän väärä. "Mitä odotat tulevaisuudelta?" Vastaus: "Odotan meidän tulevan Maailman kuuluiksi." Toivottavasti ei pojilla liikaa nouse pissi kuppaan... | |
![]() 09.06.2006 15:06:27 | |
No mikä se oikee asenne sitten on? Huomattavasti terveempää tuo on kuin tää perinteinen suomalainen "ei tästä mitään mitään tuu kuitenkaan"-häviäjämentaliteetti. Kyllä jos oikeasti meinaa jotain tehdä, ni jossakin vaiheessa sitä perisuomalaista itsekritiikkiä pitää vähän höllätä ja "uskaltaa" sanoa että "PRRRKKLL tää on oikeasti paras". Dianin upouusi Hypofunktion-EP valmistui! Kuuntele samplet ja tilaa itsellesi! | |
![]() 09.06.2006 15:23:19 (muokattu 09.06.2006 15:39:15) | |
Eihän sitä helevetti voi bändi kehittyä jos se ei ota rakentavaa kritiikkiä vastaan! Tärkeätähän on tietää, mitä se "rakentava kritiikki" tarkoittaa. "Musa baskaa, perse baskaa, kusi baskaa, kaikki baskaa, höhöhöö homot..." -litania ei palvele ketään, ja aika lailla tuolla linjoilla näytti ns. kritiikki menevän vieraskirjassa, kuten netissä yleensä, kun nimimerkin takaa päästään boostailemaan omaa itseriittoisuuttaan ("itsehän olen soittanut 2 ja 30 vuotta..."). Suhtaudun nykyään rakentavaan kritiikkiin hieman epäilevästi, kun olen alkanut omien kokemusteni ja tarkkailujeni perusteella arvostaa sellaista tiukahkoa omaehtoisuutta musiikin teossa. Kritisoijanhan näkökulma harvoin on täysin objektiivinen, vaan se kertoo lähinnä siitä, minkälaiseksi hän itse haluaisi bändin muuttuvan, kritisoijan makutottumuksista. Artisteilla kuten Wesley Willis, Janos Valmunen ja The Shaggs on aika lailla kaikki niin "väärin" kuin voi olla, mutta silti niissä on se joku viba, joka kolahtaa - tottakai oman päänsä pitäminen on tuttua ns. vakavastiotettavillakin bändeillä ja artisteilla (ikäänkuin olisikin mahdollista jakaa musiikkia vakavastiotettavaan ja ei-vakavastiotettavaan); mahdollisimman suuriin myyntimääriin pääsemistä tämä voi tietenkin hankaloittaa. En toki väitä, etteikö jonkinasteista nöyryyttäkin pidä löytyä. Rakentava kritiikki voi antaa ideoita, joita saa käyttää tai jättää käyttämättä, sellaisia, joita ei ehkä itse tule ajatelleeksi. Vaikka kuinka tekisi omaa juttua täysillä, se ei tarkoita että soittelijan pitäisi käyttäytyä kuin olisi muiden yläpuolella. Kuitenkin jos joku tai jokin ei miellytä, sen voi hyvinkin jättää huomioimatta ja keskittyä siihen omaan juttunsa. Kyllä tälle saralle jos jonkinmoiselle kulkijalle tilaa riittää. Jotenkin tuntuu helvetin naurettavalta, että sitten vedotaan tyyppien ikään. Eihän sitä helevetti voi bändi kehittyä jos se ei ota rakentavaa kritiikkiä vastaan! Oli ikä sitten 10 tai 50! Täytyy sen iän takia antaa nyt hieman anteeksi. On aivan eri asia jos kompuroivaa juttua vääntää joukko kymmenvuotiaita meno päällä vs. joukko parikymppisiä vailla minkäänlaista itseironiaa. Noilla nuoremmilla kun sattuu yleensä olemaan vielä tallella semmoinen naiivius ja tekemisen meininki, minkä menetys vanhemmalla iällä kyynistyessä on aika sääli, sillä sellainen ympäristö on luova ja kehittävä, kun tekeminen on hauskaa eikä pakkopullaa, ei tarvitse olla niin tarkkana kuin porkkana eikä pitää naamaa norsunvitulla koko aikaa. Koko soittoharrastuskinhan alkaa yleisesti siinä 10 ikävuoden korvilla, tällä jälkimmäisellä ryhmällä on siis käytännössä 10 vuoden etumatka - ja vaikka olisivatkin aloittaneet vasta 19-vuotiaina, he luultavasti rehellisesti tunnustaisivat sen. "Kannusta, älä lannista", lausui joku tällä palstalla jossain yhteydessä joskus. Ei sen nimen keksiminen nyt niin vaikeaa pitös olla, että se pitää leffasta pölliä. "School of Rock on bändi ja bändikoulu". Bändikoululle ihan natsaava nimi, joskin ehkä hieman laimea. Iät ja ajathan muusikot ovat yhtyeidensä nimiä pöllineet elokuvista ja kirjallisuudesta tai jopa esikuviensa biiseistä, kai sillä jotain nerokasta "hoksaatsä"-juttua ja kiinnostusarvoa haetaan. Täytyy kyllä myöntää että ehkä hivenen hulppeat puitteet ja hypetys on covereita soittavalle koulubändille noilla nettisivuilla. EDIT: Ja toi asenne on vähän väärä. "Mitä odotat tulevaisuudelta?" Vastaus: "Odotan meidän tulevan Maailman kuuluiksi." Toivottavasti ei pojilla liikaa nouse pissi kuppaan... Oon kirjottanut ja suunnitellut tätä jo tunnin ja tuossa välissä onkin tullut jo pari vastausta tuohon ylle, jotka takertuvat yleiseen asenneongelmaisuuteen ja itsekin olen sillä linjoilla, ettei tuommoinen kurkottelu ja haaveilu ole keneltäkään muulta pois, potkiipahan soittajia tekemään ja yrittämään. Toisaalta musta tuntuu että tuo on lausuttu semmoinen pieni pilke silmäkulmassa. Ei nää nyt _niin_ vakavia asioita ole - yleensäkin suosittelen katsomaan maailmaa jatkossa leppoisan ironisemmassa valossa niin verenpaine pysyy terveellä tasolla. EDIT: Tsekkailimpas tuolta nyt noita videojeja ja mp3seja. Emmä itse tuonikäisenä noin hyvin vetänyt, enkä välttämättä vielä nyt 18,70-vuotiaanakaan. Nostan peukkuja herroille. | |
![]() 09.06.2006 17:28:38 | |
Oon kirjottanut ja suunnitellut tätä jo tunnin ja tuossa välissä onkin tullut jo pari vastausta tuohon ylle, jotka takertuvat yleiseen asenneongelmaisuuteen ja itsekin olen sillä linjoilla, ettei tuommoinen kurkottelu ja haaveilu ole keneltäkään muulta pois, potkiipahan soittajia tekemään ja yrittämään. Toisaalta musta tuntuu että tuo on lausuttu semmoinen pieni pilke silmäkulmassa. Ei nää nyt _niin_ vakavia asioita ole - yleensäkin suosittelen katsomaan maailmaa jatkossa leppoisan ironisemmassa valossa niin verenpaine pysyy terveellä tasolla. Olen sama mieltä siitä, että asenne tulee tietenkin olla musiikkia, ja sen tekemistä kohtaan kova, mutta itse muotoilisin tuon asenteen näin:" Teen kaikkeni, jotta bändini ja minä menestyisimme!" En:" Odotan, että bändistämme tulee Maailman kuulu!" Tai ehkä olen vain kateellinen, kun nuo pääsivät Sonic Pumppiin äänittämään demon... Ja senkin vaan siksi, että rumpalin setä on Thunderstone rumpali. Päätelköön kaikki mitä haluavat :P. | |
![]() 09.06.2006 17:45:05 (muokattu 09.06.2006 17:45:15) | |
Aikoinaan yksi kämpällä nauhoitettu todella huonotasoinen demontapainen hieman levisi kotikaupungilla. etenkin eräs kappale jok aoli omistettu yhdelle paikallisliikenteen bussikuskille (biisin nimi dickless man) joka sen sitten kuuli ja sai tietää samalla että se on sille omistettu. Ja sattuman oikusta se sai samalla tietoon bändin jätkien naamataulut jonka jälkeen ei ikinä päästy sen ajamaan bussiin enää sisälle. Tavallaan ihan asiaan kuluvaa palautetta jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni | |
![]() 09.06.2006 20:54:43 | |
Muuten ihan kuunneltava toi School of rock bändi mutta ei heliumeita laulamaan hevibändii Rock'n Roll | |
![]() 10.06.2006 15:17:24 | |
Tai ehkä olen vain kateellinen No näinhän se varmaan on. | |
![]() 11.06.2006 00:17:11 (muokattu 11.06.2006 00:17:48) | |
Edesmenneen bändin sivut vielä netissä ja yhteystiedotkin löytyy. Eniten mua ihmetyttää se, että miks ne edesmenneen bändin sivut olivat vielä netissä? Ja että jos siellä oli teidän yhteystiedot, niin kuin te niitä viestejä piruuttanne tarkistitte? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)