Aihe: Bändikämppiä Savonlinnasta
1
Sukkis
03.10.2006 14:32:36
Hoi !

Olen tässä jonkin aikaa sitten muuttanut Savonlinnaan opiskelun perässä ja musisointi
lämmittää mieltä. Eli kertokaa toki jos tiedätte mistä vapaita bändi kämppiä voisi tiedustella ja millä hintatasolla liikutaan? Onko paikkoja missä esim olisi jotain kamoja jo valmiina (rummut esim.)? Itseasiassa olisi kohtuu tärkeää että ainakin rummut löytyisivät valmiina kämpiltä.
Tietysti jos löytyy innokkaita soittajia niin ilmoitelkaa myös. Itse soitan pääasiallisesti kitaraa (n 5 vuotta takana) ja hitusen tietysti siinä samassa bassoa, ripauksen koskettimia, rumpuja hallinta on melkoisen säälittävää. Musiikki maku melko laaja, hevimetalli tai metalli yleensä ei oikein uppoa. Tämän hetken suosikki on kyllä Red hot chili peppers, mainio bändi! Funk it 'Up

joo, mut pääasiallisesti tohon bändikämppä kysymykseen vastauksia

KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!
kouranka
03.10.2006 15:29:36

Hmm bändikämpät on tosiaan kyl harvassa.. Linnalassa pystyy treenaa, mutta taitaa maksaa, jos sinne mielii. Laitaatsillassa ja Savolanliepeillä taitaa olla joitain, mutta varmaan monet sielä jo treenaavaat.

Ja jos jottain bändii perustelisit niin meikäl kyl riittäs aikaa vaikka minkälaiseen prokkikseen.
Nyt herkutellaa!
Klooni
05.10.2006 11:47:27
Hankalaksi menee, itse kyseltiin ja etsittiin melkein vuosi, sitten tyydyttiin kohtaloomme ja rakennettiin meikun pihasaunaan soittotilat :-/
Butcheri
13.10.2006 00:37:59
Huono on tilanne treenikämppien suhteen. Lyseon lukion musiikkiluokassa ollaan nyt vuoden verran soiteltu. Tiedä häntä mitä sitten tehdään kun bändin lukiolaiset saavat valkolakkinsa, joudutaan varmaan kodittomiksi.
Here comes the Rocco!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)