Aihe: Apuva-teema
1
Jonte
04.09.2006 19:45:22
Oisko hyvä bändin sisääntulo semmonen että kosketinsoittaja soittais sitä James Potkukelkka-teemaa ja toiset kävelis tahdissa peräkkäin lavalle Apuva-miehen tavalla, sillä tavalla että kummankin puolen käsi ja jalka heiluu samalle puolelle?
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
kivi
04.09.2006 19:48:27
Oisko hyvä bändin sisääntulo semmonen että kosketinsoittaja soittais sitä James Potkukelkka-teemaa ja toiset kävelis tahdissa peräkkäin lavalle Apuva-miehen tavalla, sillä tavalla että kummankin puolen käsi ja jalka heiluu samalle puolelle?

Jos meet Wieniin, niin huomaat että sitä shöytä vetää paikalliset hevosetkin.

Lipitsan tasa-astujat nääs, ei nää Ipitsan 'tana-astujat.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
pitk
04.09.2006 20:51:56

OIs varmaan ihan tosi hyvä. Ainakin, jos ei ole paikalla. Ja jos onkin, saattaa poistua suhteellisen rivakasti ;-)
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
kivi
04.09.2006 21:54:33
OIs varmaan ihan tosi hyvä. Ainakin, jos ei ole paikalla. Ja jos onkin, saattaa poistua suhteellisen rivakasti ;-)

Mä luulin että pohjanoteeraus olis ollut tuo myöhempien aikojen Eppu Normaalin harrastama Boots Randolphin "Yakety Sax" (eli Benny Hillin tunnari) ja sen tahdissa tehty peräkanaa polvet korkealla lavan läpi juoksentelu.

Mitä seuraavaksi? Ministry of Silly Walks kitarasooloon Chuck Berryn "duckwalkin" tilalle?

Meillä oli aikoinaan joogaava basisti, joka oli sen verran notkea, että kun muut nostivat jalan monitorin päälle, hän nosti jalan aivan samallai luontevasti bassonsa kaulan päälle koko ajan soittaen. Jonte vois ehkä opetella saman?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Jonte
04.09.2006 22:09:17
Meillä oli aikoinaan joogaava basisti, joka oli sen verran notkea, että kun muut nostivat jalan monitorin päälle, hän nosti jalan aivan samallai luontevasti bassonsa kaulan päälle koko ajan soittaen. Jonte vois ehkä opetella saman?

Joo, mutta ensin pitäis opetella soittamaan...
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
baron
04.09.2006 22:10:19

Joo, mutta ensin pitäis opetella soittamaan...

Se on helppoa sen jälkeen kun jalka ensin nousee.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
meeza
04.09.2006 22:42:53
Kummelista tuttu tamppaus-liikehdintä olisi myös melko veikeä sisääntulo.
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta
pitk
05.09.2006 23:22:35

Mitä seuraavaksi? Ministry of Silly Walks kitarasooloon Chuck Berryn "duckwalkin" tilalle?

Jos joku on niin kova, että osaa vetää OIKEESTI Ministry of Silly Walksia, niin saaa vetää. Mut paree olla hyvä...
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Da Make
06.09.2006 10:02:54
Jos joku on niin kova, että osaa vetää OIKEESTI Ministry of Silly Walksia, niin saaa vetää. Mut paree olla hyvä...

Hoho, melkoita venkslenksuttelua se tosiaan on!
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
mr_b
07.09.2006 02:10:16

Hoho, melkoita venkslenksuttelua se tosiaan on!

http://www.pythonsite.de/javascr/walk.htm
I keep my mind on my money - money on my mind But you's a hell of a distraction when you shake your behind
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)