Aihe: Kiinnostaako vetästä huudot demolle?
1
Dr.El
18.10.2006 13:40:34
Niin eli ois sellainen tilanne että demo rupeaa oleen "lauluja" vaille valmis ja tarvis asenteelliset huudot vielä nauhoittaa. Tyylinä on sellainen Pantera henkinen turpaanveto.Että löytyykö mahdollisesti ketään ketä kiinnostais nuo laulujen nauhoittamiset?
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
Sampo-Ukko
18.10.2006 13:56:32
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=66356&o=380

Shivale:
Pitää kai tänne avautuu ettei kenelläkään satu olee sellasta projektia kuka tarvis meikäläistä naruttaa jotain? Mua kiinnostaa ihan helvetisti tehdä jollekin
bändille pelkästään laulut..

että sikäli...
Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä.....
-Cale
18.10.2006 21:12:37
Shivale:
Pitää kai tänne avautuu ettei kenelläkään satu olee sellasta projektia kuka tarvis meikäläistä naruttaa jotain? Mua kiinnostaa ihan helvetisti tehdä jollekin
bändille pelkästään laulut..

että sikäli...

Olis kyl projekti, mut en taida kehdata pyytää ketää tuntematonta vetään lauluraitoja niihin :)
Keppis
28.10.2006 09:08:54
Olen ilmoittautunut halukkaaksi tähän ja jos jollain muullakin on tarvetta "kertaluontoiselle" huudolle/mörinälle, niin ei muuta kun pikaviestiä tähän suuntaan.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
Stoghra
13.11.2006 10:11:38

Meikäläinen vois kans ilmottautua tähän jopiin o/ jos vaan jotain kiinnostaa. Kuulostan _kuulemma_ Nasumin laulajalta :D
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Dr.El
21.01.2007 12:55:28
Nyt ois sitte yks piisi minkä voisin lähettää jos jotain vielä kiinnostaa se huutojen tekeminen.Ottakaahan yhteyttä.Ja laatu pitää olla hyvä kans.
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
lord of this world
21.01.2007 16:17:23

Nyt ois sitte yks piisi minkä voisin lähettää jos jotain vielä kiinnostaa se huutojen tekeminen.Ottakaahan yhteyttä.Ja laatu pitää olla hyvä kans.

juu, Laiton pikaviestin. Semmonen kysymys vielä, että onko sanat laulajan vastuulla vaiko ei?
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)