Aihe: Bändi ongelma
1
Saku900
06.04.2007 23:35:34
Mää ja Kaveri ollaan tehty bändi joka on ollu pystyssa aina vähä väliä, mutta ongelma on se että ei päästä ikinä soittaan sillein yhtäaikaa kahdestaan, ollaan 15 vuotiaita, ollaan koitettu musan luokkaa mennä soittaa mutta ei kuulemma saa, intoa löytyis ja taitoakin runsaasti, mutta kun ei ikinä päästä soittamaan, mulla on kitara kotona ja kaverilla ei mitää, miten me päästäis soitteleen? Ehdotuksia?
käsi
07.04.2007 01:06:43

Mää ja Kaveri ollaan tehty bändi joka on ollu pystyssa aina vähä väliä, mutta ongelma on se että ei päästä ikinä soittaan sillein yhtäaikaa kahdestaan, ollaan 15 vuotiaita, ollaan koitettu musan luokkaa mennä soittaa mutta ei kuulemma saa, intoa löytyis ja taitoakin runsaasti, mutta kun ei ikinä päästä soittamaan, mulla on kitara kotona ja kaverilla ei mitää, miten me päästäis soitteleen? Ehdotuksia?

mitä soitinta tämä sun kaveri soittaa?

Yrittäkää etsiä oma treenikämpä tai sitten yrittäkää löytää joku toinen bändi joka voisi jakaa sen teidän kanssa.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
peteihis
07.04.2007 19:08:51
Mulla on kitara kotona ja kaverilla ei mitää, miten me päästäis soitteleen? Ehdotuksia?

No kaverille pitää saada soitin. Hyvällä tuurilla saa vaikka joltain sukulaiseltaan pitkäaikaislainaan. (Näin mä pääsin itse alkuun.) Jos kitarat on akustisia, niin voihan sitä käydä soittoharjoitusten merkeissä kyläilemässä vaikka vuoroviikoin. (Tai onnistuuhan tämä sähkökalustollakin, jos vahvistimet on kotikäyttökokoisia.)

Homma pysyy parhaiten käynnissä, kun sopii jonkun tietyn päivän/päivät viikosta ja tietyn kellon ajan, koska on harjoitukset.

-P-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)