Tippurimylly 22.10.2007 16:41:48 | |
---|
Ollaan soiteltu 3 kuukautta,osataan 3-6 biisiä,eli olen miettiny että mitä helvettiä tässä enää odotellaan? Miten/mihin saisi helposti jonkun lyhyen esiintymisnumeron? Esiintymään olis törkee hinku,no muista en niin tiedä mutta ainaki itelläni! :D Ei leikkaa yhtää kuka haluis ottaa tällasta alottelevaa kööriä mihinkää esiintymää.Omia kokemuksia ja tapauksia kehiin. |
WinterMad 22.10.2007 16:44:47 | |
---|
Ota yhteyttä nuorisotaloihin, useimmat järjestävät jos minkämoista bändi-iltaa yms. joihin pääsee soittamaan melkeimpä kuka vaan. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Juntunen 22.10.2007 16:50:40 | |
---|
Ota yhteyttä nuorisotaloihin, useimmat järjestävät jos minkämoista bändi-iltaa yms. joihin pääsee soittamaan melkeimpä kuka vaan. Jep ja hommaudu tutuksi paikkakunnan muiden ikäistenne bändien/soittajien kanssa. Porukalla puuhailu on aina helpompaa ja antoisampaa. Jos saat kasaan vaikka kolme bändiä, niin sillä poppoollahan järkkää jo helposti itse bändi-illan paikalliselle nuorisotalolle. Niin me tehtiin aikoinaan. Oppi samalla roudaamaan, kasaamaan PA:n ja lavan sekä miksaamaan muita. |
Bonham 22.10.2007 17:07:20 | |
---|
Ollaan soiteltu 3 kuukautta,osataan 3-6 biisiä,eli olen miettiny että mitä helvettiä tässä enää odotellaan? Miten/mihin saisi helposti jonkun lyhyen esiintymisnumeron? Esiintymään olis törkee hinku,no muista en niin tiedä mutta ainaki itelläni! :D Ei leikkaa yhtää kuka haluis ottaa tällasta alottelevaa kööriä mihinkää esiintymää.Omia kokemuksia ja tapauksia kehiin. www.vimma.info Tuolla on menossa Turku Bandstand Junior tapahtuma, jossa kaikki alaikäisistä koostuvat bändit pääsevät soittamaan... keskiviikkona viimeinen ilta, joten kiirettä! Laitatte meiliä; vimma@turku.fi ja kerrotte haluavanne soittamaan tapahtumaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
migreeni 23.10.2007 14:14:31 | |
---|
Kandee treenata ahkerasti ja ottaa osaa tulevaan Ääni ja vimmaan. |
Bilsom27 30.10.2007 02:07:58 | |
---|
Juurikin kaikki noi tapahtumat, mitä siellä päin on, niin niihin vaan yhteyttä. Mutta kannattaa treenata ensin biisit oikeesti kuntoon. Ei kannata hirveesti kiirehtiä. Mielummin treenaa vähän enemmän ja siirtää keikkaa myöhemmäksi, mutta jos osaatte biisit mielestänne hyvin, niin antaa palaa vaan. Kyselkää kaikki tapahtumat ja paikat läpi. |
cafeintro 17.11.2007 23:52:34 | |
---|
Pistä kysyen Keravalta Café Introsta( cafeintro@gmail.com). Kahvila, aikaiset keikat, tarkoitettu myös alkavien bändien lähtöpaikaksi keikkailussa. PA paikalla+valot+4 kameratallennus keikasta DVD:lle. |
baron 17.11.2007 23:58:35 | |
---|
Ei leikkaa yhtää kuka haluis ottaa tällasta alottelevaa kööriä mihinkää esiintymää.Omia kokemuksia ja tapauksia kehiin. Mua pyydettiin keikalle ja kun ei ollut bändiä, jouduin perustamaan sen keikkaa varten. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |