Ville81 18.01.2003 17:55:00 | |
---|
Näin se tuntuu olevan ainakin sähkökitaran kohdalla. Aika huonostihan sähkiksellä yksinään mitään soittelee. No ehkä jammailla voi taustanauhan tahdissa ja treenata tekniikkaa, mut siinä kaikki. KAhteen vuoteen ei ole ollut bändiä ja aika tylsistynyttä soittoni on.. |
R&B 18.01.2003 18:09:04 | |
---|
Näin se tuntuu olevan ainakin sähkökitaran kohdalla. Aika huonostihan sähkiksellä yksinään mitään soittelee. No ehkä jammailla voi taustanauhan tahdissa ja treenata tekniikkaa, mut siinä kaikki. KAhteen vuoteen ei ole ollut bändiä ja aika tylsistynyttä soittoni on.. Mä oon ollut nyt noin vuoden ilman bändiä. Mä olen kyllä soitellut yhden toisen kitaristin kanssa, mutta ei se oo oikein kunnon bändimeininkiä. On se aika turhauttavaa. |
Vilhelmus 18.01.2003 18:19:35 | |
---|
Se on kyllä paska homma. Aktiivisesti täyty vaan etsiä, kyllä sieltä jotain löytyy. Mää oon jo pulassa sen takia koska mullei oo tällä hetkellä hevibändiä. BC Rich seisoo nurkassa tylsistyneenä ja kävi jo mielessä, että jos jättäisikin hiukset kasvattamatta takaisin. Kyllä se vielä siitä lähtee. Heavy metal - or not metal at all. Lisää diskanttia! |
Pianismi 18.01.2003 18:48:13 | |
---|
NO iteppä en ole koskaan soittanut bändissä...kyllä sitä edellen iloisesti pari tuntia päivässä soittelee ainakin...soitan kylläkin pianoa, mutta tokkopa tuo niin paljoa merkitsee...hitto kun pääs lipsahtamaan sormien välistä tarjous kosketinsoittajalle gospel-bändistä jonka jäsenet 16+ vuotiaita...Oikeasti...kyseessä ei ole huono läppä Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea....eli soita vähän saksalaisemmin. |
Fortune 18.01.2003 19:39:16 | |
---|
Kyllä se ahdistaa, muutettuani etelään ei ollut tuttuja eikä soittokavereita, nyt noita alkaa siunaantuakin mukavasti, kiitos tälle saitille. Cover-proggiksia on parikin ja yksi omaa tavaraa soittava. Humppabändiinkin haluaisin. Viime viikolla oli pitkästä aikaa kunnon rokkitreenit oikean bändin kanssa ja kyllä se on gutaa. Vaikka ei ollutkaan kuin yksi biisi treenattavaksi :) "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
joba 18.01.2003 21:19:59 | |
---|
Sama homma täällä! Kohta vuoden ollu ilman bändiä. Erosin oikeastaan ite bändistä koska tuntu et parempaakin löytyis, mutta eipä tässä mitään oikein ole tullut eteen. Koulussa välillä jammaillaan ruokatunnilla ja kyllähän se maistuu. Se on se homma bändin kanssa et silloin ku sujuu niin se on mahtavaa mut sit jos ei, niin silloin se on kyl aika rassaavaa. |
Hannu H. 18.01.2003 22:55:17 | |
---|
Itse olen ollu vuoden ja 10 kuukautta ilman bändiä. Alkuun oli hankalaa kun ei ollut jokaviikkoisia treenejä, mutta siihen on jo tottunut. Sitten tuli vaihe jossa ajattelin että vittuun kaikki bändit, enkä mä semmosiin enää haluu, mutta nyt on taas jo bändi hakusessa :-) Soitan päivittäin enemmän tai vähemmän. On se kumma kun ei pätevälle(taas kerran oma kehu paras kehu) kosketinsoittaja/kitarisille löydy bändiä :-/ |
Jöpöz 20.01.2003 12:32:34 | |
---|
Mä oon ollu 3 vuotta ilman bändiä (soitan skebaa). No, vajaa puol vuotta sitten löysin 3 rumpalia. Mutta se ei auta. Ilman bassoa ei ole musiikkia. Ollaan metsästetty basistia, mutta ei löydy. Siihen saakka täytyy soitellaa ilman taustaa, ja kuullostaa hirveeltä välittämättä siitä. On tämä pitkästyttävää.....:( |
MaSi 21.01.2003 23:24:29 (muokattu 21.01.2003 23:25:45) | |
---|
Allekirjoittanut on soittanut kitaraa 9 vanhasta saakka, ja parin viikon tulee 16 täyteen. Itse en ollut ennen joulukuuta soittanut missään bändissä, mutta silti tuli sitä kitaraa rämpytettyä, onneksi. Nyt olen perustamassa yhden kaverin kanssa jonkin sortin bändiä. Eli kyllä se tilanne siitä helpottuu joskus. Pistä vaikka ilmotus m.nettiin tai vaikka sikäläisen kirjaston musiikkiosastolle(ainakin tampereella mahdollista), mikäli et ole jo tehnyt näin, ja eiköhän jotain ala syntyä. Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
Bbasisti 21.01.2003 23:44:51 | |
---|
Eikö kukaan rumpaleista halua opetella basson soiton jaloa taitoa? Vanhat basistit eivät kuole. He vain haisevat siltä.. |
Epämuusikko 22.01.2003 19:57:15 | |
---|
Eikö kukaan rumpaleista halua opetella basson soiton jaloa taitoa? Syytä olisi, se nimittäin pistää paukuttelijoita AJATTELEMAAN omaa rooliaan sekä omaa suhdettaan basistiin /muihin soittajiin. Itselle kävi näin, vaikka olen ehkä maailman paskin basisti. Viina on teeskentelyä |
juici 22.01.2003 20:06:32 | |
---|
Tää menee mulla kyllä ihan naurettavaksi, mutta kahteen viikkoon ei treenikämpällä ole käyty ja moneen viikkoon ei edes ole voitu kunnolla treenata (rumpujen pellit puuttuu ja PA-kaapit). Laskee innostus välillä. Levyjen päälle voi toki soittaa mutta siihen ei saa sitä fiilistä kun ei oikeat bassot murise selän takana ja rumpali nakuta komppia tulpat korvissa. Mä olin kyllä ennen tähän bändiin pääsyä neljä vuotta ilman bändiä. Innostusta on kuitenkin vielä piisannut. P.S. Tänään on muuten ollut jotenkin huono päivä. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: PASKA ON HYVÄÄ! |
luuydin 23.01.2003 13:19:12 | |
---|
Itellä homma on vähän toisinpäin. Bändi osittain kasassa mutta loppuja soittajia(d ja/tai g) ei löydy. Johtunee kyllä siitä että homman nimi on rankan poliittinen hc/crust/grind tee-se-itse-meinigillä. Tuntuvat olevan kiven alla nuijat joita soittamisen ohella kiinnostaisi se 'poliittinen', ajattelullinenkin puoli. ooo
( ) |
jogo3000 23.01.2003 14:28:57 | |
---|
No itsellä oli tuossa semmonen ajanjakso kun ei ollut oikein inspiroivaa bändiä. Nyt sitten on 4 bändiä, ja hyvin menee. Pointtikin mulla oli: Sinä aikana, kun ei ole bändiä, kannattaa vaikka väsätä biisejä ja nauhotella niitä. Sitten on hyvä kun tulee bänditreeneihin eka kertaa niin on tarjota biisejäkin, jos kelpaa. Ainahan on parempi fiilis kun orginaalibiisejä soittaa eikä vaan covereita. JAH! |
 25.01.2003 13:13:47 | |
---|
Mä oon ollu 3 vuotta ilman bändiä (soitan skebaa). No, vajaa puol vuotta sitten löysin 3 rumpalia. Mutta se ei auta. Ilman bassoa ei ole musiikkia. Ollaan metsästetty basistia, mutta ei löydy. Siihen saakka täytyy soitellaa ilman taustaa, ja kuullostaa hirveeltä välittämättä siitä. On tämä pitkästyttävää.....:( No jos olet tuota mieltä, niin mikset alkaisi itse basistiksi? Hyvä vaihtoehto voisi olla baritonikitara. |
purple_turtle 07.02.2007 21:21:33 | |
---|
älä luovuta. itelläni on ollu bändi yhtä pitkään kun oon soittanu kitaraa... rumpali lopettaa ensi keväänä jonka jälkeen oon viimenen alkuperäinen jäsen 10 basistia, 9 kitaristia ja kaks laulajaa. joskus on tuntunu et luovutan mut soittaminen on liian hyvä asia lopetettavaks. eti muusikoita. pistä ilmotustaululle musakaupan oveen. kysy koulusta tuttuja. kaikki keinot on sallittu hard being me |
gorgonoidi 07.02.2007 21:23:52 (muokattu 07.02.2007 21:25:54) | |
---|
älä luovuta. itelläni on ollu bändi yhtä pitkään kun oon soittanu kitaraa... Olet myöhässä... Hän on jo neljän vuoden jälkeen luovuttanut ja ampunut itsensä... :) Edit: Anteeksi tyhmä juttuni. |
-Cale 07.02.2007 21:54:41 (muokattu 07.02.2007 21:56:14) | |
---|
Mä oon soittanu koko ikäni ilman juurikaan minkäänlaista bändiä, mutta silti palava into kitarointiin, musaan ja sen tekoon yleensäkin ei ole kuivunut kasaan. Jonkinmoista "projektia" joskus on ollut perusteilla mutta eihän niistä mitään ole tullut. Täytyy vaan jaksaa etsiä ja odottaa sitä oikeaa hetkeä, uskon että kyllä se vielä joskus tulee ennenkuin minusta aika jättää... Itsestäänhän se paljon on kiinni, ellei jopa täysin. Tärkeintä on kuitenkin luottaa ja uskoa itseensä! Edit: Olikin vähän vanha topic mutta olkoon... |
Twistyh 08.02.2007 22:23:57 (muokattu 08.02.2007 22:25:17) | |
---|
Mulla ei ikinää mitään bändiä oo ollu. Täällä lukios nyt on tullut aika paljon noita koulun tilaisuuksissa soittamista, bändileirillä muutamalla oon ollu, mutta homma vaan ei sytytä. Erilaisia projekteja on ollu mutta mikää ei oo menestyny. Pitkäaikasin noista projekteista on ollu pari kuukautta. Pitäs vain saada suurinpiirtein samantasoisia soittajia, jolloin vois itsekin paneutua hommaan ja sais hyvät fiilikset siitä soittamisesta. Tänään tuli hyvät vibat ku vetelin purplen livelevyn päälle. Se oli kivaa se. Ja se improvisointitaito on helevetin tärkee! Mikää ei toimi ilman sitä. |
Zealot 09.02.2007 01:26:33 | |
---|
Heh, nää "oon nyt ollut ilman bändiä melkein vuoden"-kirjoitukset on aika hupaisia. Tulee väkisin mieleen jonkun PoliisiTV:n tilitykset "aluksi otettiin vaan viikonloppuisin vähän ruohoa, siitä se lähti... Nyt olen ollut vuoden ilman... Välillä tekee mieli, mutta sen kestää hammasta purren...". hah! Taitaa olla tämän pojan aika mennä nukkumaan kun noin naurattaa toisten vakavat jutut. =) No mutta ettei ihan offtopiciksi mene: Joo kyllä se bändi pitää mielenkiinnon yllä. Meillä on bändiporukan kanssa ollut jo pidemmän aikaa sellainen on-off meininki. Tyypit on eri kaupungeissa ja kovasti aikataulut täynnä. Yksin soittelen niin usein kuin ehdin, mutta ei sitä jotain tuntia kauempaa päivässä jaksa pidemmän päälle. Paitsi ehkä joskus tulee säveltäessä hukattua ajantaju. Mutta sitten kun saadaan porukka kasaan ja pistetään rokaten, niin johan taas jaksaa. Ja siitä imee sitten voimaa itseensä että jaksaa taas yksiksensä rämpytellä seuraavaa kertaa haikeasti kaivaten. |