Aihe: Vantaan treenikämpät
1
Chieftain
24.02.2008 22:16:57

Löytyykö mistäänpäin Vantaata kunnon treeniksiä? Helsingin puolella on Musahotellia ja Indie-Centeriä, ja taitaa myös Hertsikassa olla joku kunnollinen treenipaikka. Nuorisotalojen tilat on nähty, tosin Helsingin puolella ainakin Tapanilan Erän nuorisotiloissa on kunnolliset treenikset. Löytyykö mistään sen tyylisiä tiloja, joihin päsee pientä vuokraa vastaan 1-2 kertaa viikossa treenaamaan? Talon puolesta omia kamoja ei välttämättä tarvittaisi. Parilla muullakin tutulla bändillä sama ongelma, mutta mistään ei kunnollisia tiloja löydy. Kenelläkään mitään vinkkiä?
"tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa" -Louhimo
erikiva
27.02.2008 15:18:24 (muokattu 27.02.2008 15:23:04)
Oot profiilisi perusteella 16v, joten käyt luultavasti jonkin sortin koulua tällä hetkellä tai ainakin joku bändikavereista käy? Koululta kannattaa kysellä mahdollisuuksia esim. musaluokan iltakäyttöön. Harvemmin saa/jaksaa omia styrkkareita sinne roudata ja treeniaikaa saa useimmiten heikosti, mutta onhan sekin parempikin kun ei mitään.

Nimimerkillä: 2v. 1000 oppilaan lukion bänditilan armoilla.

E: Ja nyt kun vielä muistan, niin simonkylän nutalla (36) oli ainakin joku aika sitten bänditilaa vuokralla. Hinta tais olla jotain ~70e/bändi/puoli vuotta. Jonkin asteiset kamat sielläkin valmiina ja treenit pystyy järkkäämään pari kertaa viikossa.

Ei mitään absoluuttista faktaa, kun ei omakohtaista kokemusta ole ja tämäkin vinkki olettaen, että asut Itä-Vantaalla.
Älä tee tänään mitään, minkä voit jättää huomiseksi.
Chieftain
27.02.2008 23:36:56

Juu Itä-Vantaallahan minä. Esimerkiksi tuolla 36:lla olen joskus soitellut, eikä kyllä vakuuttanut kuten ei pari muutakaan Itä-Vantaan nuorisotaloa. Käyn Pasilassa kauppista, jossa musaluokkaa ei käsittääkseni ole. Hain nimenomaan vähän tasokkaampia treeniksiä, johon on mahdollista roudata omat kamat yms.
"tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa" -Louhimo
erikiva
28.02.2008 15:57:44
Juu alrite.. Jotkut yritykset vuokraavat pienvarastotilaa, jota kannattaa treenikäyttöön kysellä. Meillä on tällä hetkellä 16m2 huone Malmilla ja hyvin on ainakin tän kuun futannu.
Älä tee tänään mitään, minkä voit jättää huomiseksi.
oiva tumpeloinen
28.02.2008 16:25:03
Juu Itä-Vantaallahan minä. Esimerkiksi tuolla 36:lla olen joskus soitellut, eikä kyllä vakuuttanut kuten ei pari muutakaan Itä-Vantaan nuorisotaloa. Käyn Pasilassa kauppista, jossa musaluokkaa ei käsittääkseni ole. Hain nimenomaan vähän tasokkaampia treeniksiä, johon on mahdollista roudata omat kamat yms.

Tasokas treenitila pääkaupunkiseudulla pienellä korvauksella on korkeintaan märkä paiväuni. Tai sitten pitää olla jo tuttuja jossain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)