onkohan tälläinen ketju jo..? no, koitetaan. saa nähdä oliko edes keskustelua herättävä aihe. kuitenkin ajattelin että kokemuksia on niin paljon että niitä voisi jakaa. eli kuinka käyttäydytte lavalla tai kuinka bänditoverit käyttäytyvät lavalla? onko jotain erityisiä livetemppuja tai vakiojuttuja, normaalista lavameiningistä täysin poikkeavaa käyttäytymistä yms. yms. kertokaa kokemuksianne (kirjoitan itse jahka on aikaa, olen juuri lähdössä reeneihin, mutta laitoin tämän aluille ettei unohdu). "You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!"
www.myspace.com/beyondotherdimensions |
onkohan tälläinen ketju jo..? no, koitetaan. saa nähdä oliko edes keskustelua herättävä aihe. kuitenkin ajattelin että kokemuksia on niin paljon että niitä voisi jakaa. eli kuinka käyttäydytte lavalla tai kuinka bänditoverit käyttäytyvät lavalla? onko jotain erityisiä livetemppuja tai vakiojuttuja, normaalista lavameiningistä täysin poikkeavaa käyttäytymistä yms. yms. kertokaa kokemuksianne (kirjoitan itse jahka on aikaa, olen juuri lähdössä reeneihin, mutta laitoin tämän aluille ettei unohdu). Itse hain eilen viimeisen biisin intron aikana kaljan tiskiltä. Spontaani sekoilu toimii aina. |
Basisti vetää ihan gorillana siellä jotain omaansa ja soolo kitaristi vetää Chuck Berryn ja Angus Youngin tapaan duck walkia. Itte siellä komppikitaristina seison dorkana ja kattelen vahvarin takana odottavaa viski pulloa ja kompuroin kitarapiuhaani. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |