Väsykäsi 02.02.2008 21:42:02 | |
---|
Voisisitteko sanoa helppoja blues biisejä jotka olis koko bändin helppo soittaa Kyllä... en ole humalassa!! Päätän viestin täältä tähän |
Joees 02.02.2008 22:09:55 | |
---|
Voisisitteko sanoa helppoja blues biisejä jotka olis koko bändin helppo soittaa Kannattanee itse myös kuunnella niitä blues-levyjä ja poimia itse biisit joista diggaa ja jotka tuntuvat semmosilta biiseiltä joita pystyisi soittamaan. Ja sekin, että en minä tiedä mikä on sulle helppo soittaa, saatika vielä vähemmän tiedän mitkä on sun bändin jäsenille helppoja soittaa. Pitäkää kuuntelureenit. Levyjä reeneihin ja kuuntelette niin perkeleesti kaikkea. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Seba 03.02.2008 01:18:31 | |
---|
Helpoin tapa varmaan harjoitella bändin kanssa bluessin soiton alkuun on varmaan vetää ihan perusbluesia E:stä ja pikkaisen siihen sitten improvisoida päälle kunhan pitään paketin kasassa. Tai sitten A:sta niin basistia ei vituta niin paljoa :) |
Joees 03.02.2008 01:23:24 | |
---|
Helpoin tapa varmaan harjoitella bändin kanssa bluessin soiton alkuun on varmaan vetää ihan perusbluesia E:stä ja pikkaisen siihen sitten improvisoida päälle kunhan pitään paketin kasassa. Tai sitten A:sta niin basistia ei vituta niin paljoa :) Sä kun oot basisti niin miks A:sta vituttaa vähemmän kuin E:stä? :-) Eihän ne eroo toisistaan kuin yhdellä soinnulla, heh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Seba 03.02.2008 01:30:30 | |
---|
Kivampi soittaa keskemmältä kaulaa kun ei tarvii kättä kurotella kokoajan :) Ja enempi mahdollisuuksia kikkailla kaikkea tyhmää sekaan kun pääsee "alemmas". Eestä ei paljoa alemmas mennä nelikielisellä ellei soita oktaavia ylempää :) |
Väsykäsi 03.02.2008 10:03:59 | |
---|
Ja aasta on paljon kivempi vetää koska aamu alkaa aalla ja ihan tosissaan että meidän basisti on ihan aloittelija ja sormet ei vielä oikein taivu niin kai me sitten aasta aletaan jammailemaan kiitos teille Kyllä... en ole humalassa!! Päätän viestin täältä tähän |
Joees 03.02.2008 17:49:13 | |
---|
Kivampi soittaa keskemmältä kaulaa kun ei tarvii kättä kurotella kokoajan :) Ja enempi mahdollisuuksia kikkailla kaikkea tyhmää sekaan kun pääsee "alemmas". Eestä ei paljoa alemmas mennä nelikielisellä ellei soita oktaavia ylempää :) Fidu sä oot laiska, ees mä en oo yhtä laiska :-D E soundaa rouheemmalle, hehheh. A on turhan kesä bluesiks, vaikka hyvältähän se kuulostaakin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Seba 03.02.2008 22:39:12 | |
---|
Soita ite 20 minuutin bluusrenkutus tb:llä lavanjuuresta niin alkaa vähän tympimään ja käsikin väsyy :) No, ehkä pikkasen laiskakin oon... Paremmaltahan se eestä kuulostaa, mutta kun noi improt venyy aika pitkiksi aina, niin kivempi kun voi kikkailla ja kokeilla useampia kuvioita jos vetää aasta. Yleensä ne on kyl ihan peestä :) |