Ois tarkoitus hankkia sähkörummut ja jokaiselle bändijäsenille kuulokkeet päähän. Millainen värkki tarvitaan väliin, johon voi kytkeä kaikki kuulokkeet kiinni, tästä piuha luonnollisesti jatkaa mikseriin. En löytänyt Thomanilta mitään, mut katsonpa uudelleen.. Pekka |
Rainfall: Ois tarkoitus hankkia sähkörummut ja jokaiselle bändijäsenille kuulokkeet päähän. Millainen värkki tarvitaan väliin, johon voi kytkeä kaikki kuulokkeet kiinni, tästä piuha luonnollisesti jatkaa mikseriin. En löytänyt Thomanilta mitään, mut katsonpa uudelleen.. Miten toi kytkentä noin päin, että ensin kuulokevahvari ja sitten mikseri? Mä kytkisin kyllä toisin päin. Tai niin ainakin meillä oli kytketty, kun yhen kerran tollaset treenit pidettiin... Toisia ei olla pidetty eikä pidetä, koska laulajan kanssa turhaa puuhaa. Kiva kokeilu, mutta treeniksellä vetoa ei päässyt lähellekään. |
Itse oon kerrostalo asunnossa pitäny treenit. Kuulokkeiden kanssa tietenkin ja hyvällä menestyksellä! Laulujen kanssa oli ainut ongelma koska siitähän se kovin ääni lähtee. mutta eipä tuokaan varmasti häiritsevän kovaa ollut. Ainut mikä ongelma on niin tottakai se piuhojen määrä ja kamamäärä yhdessä kämpässä :) Ja joo vehkeinähän oli 2 pientä kuulokevahvistinta, splitteri ja mikseri. Äänityksiä varten läppäri ja äänikortti You know it's sad but true... |