Hannu H. 18.01.2003 23:02:49 | |
---|
Ei minulla mitään bändiä tällä hetkellä ole, mutta kyselen vastaisuuden varalle.. Eli miten te keikkahirmut olette keikoille päässyt?(mainitkaa musiikki tyylinne) Paljonko keikkaa ylipäätään olette heittäneet? Yleisiä vinkkejä keikkojen saamiseen/vetämiseen jne. |
saarni 18.01.2003 23:15:15 | |
---|
Ei minulla mitään bändiä tällä hetkellä ole, mutta kyselen vastaisuuden varalle.. Eli miten te keikkahirmut olette keikoille päässyt?(mainitkaa musiikki tyylinne) Paljonko keikkaa ylipäätään olette heittäneet? Yleisiä vinkkejä keikkojen saamiseen/vetämiseen jne. Nuorisotaloille pitäisi ainakin olla helppoa päästä. Kyselemään vain. Baareihinkin vaan kyselemään, niin hoituu jos on hoituakseen. Joku nauha/demo kannatttaisi varmaan olla, ihan vaan takeeksi soittotaidosta. En minä näistä oikeesti mittään tiedä. |
PuNkKi 18.01.2003 23:17:57 | |
---|
En mä mitenkään keikkahirmuksi itseäni ainakaan sanoisi mutta: Keikoille on päästy kun itse on kyselty baareista että pääsisikö soittamaan (ja kauempaa kun on ollut niin puhelimella) jotkut keikkapaikat vaativat jonkunnäköisen demon ennenkuin uskoltavat ottaa, joihinkin pääsee ilman demojakin ja keikkoja on tällä hetkellä takana noin 50kpl. musiikkityylinä punk/raskaampi rock |
Fortune 18.01.2003 23:21:19 | |
---|
En mä mitenkään keikkahirmuksi itseäni ainakaan sanoisi mutta: Keikoille on päästy kun itse on kyselty baareista että pääsisikö soittamaan (ja kauempaa kun on ollut niin puhelimella) jotkut keikkapaikat vaativat jonkunnäköisen demon ennenkuin uskoltavat ottaa, joihinkin pääsee ilman demojakin ja keikkoja on tällä hetkellä takana noin 50kpl. musiikkityylinä punk/raskaampi rock Tuo demo on se avainsana. Sokkona viitsii harva liiketoimintaa harrastava baarinpitäjä ottaa bändiä soittamaan. Jotain kuuntelukelpoista ja bändin tyylistä kuvan antavaa nauhalle ja kauppaamaan. Työtä saa tehdä, mutta keikka palkitsee. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
PuNkKi 18.01.2003 23:39:26 | |
---|
niin no, sen verran voin lohduttaa että noistakin menneistä keikkapaikoista ainoastaan noin puolet halusivat kuulla demon, että kyllä ilman demoakin helpolla pääsee... ettei sinänsä |
Fortune 18.01.2003 23:41:31 | |
---|
niin no, sen verran voin lohduttaa että noistakin menneistä keikkapaikoista ainoastaan noin puolet halusivat kuulla demon, että kyllä ilman demoakin helpolla pääsee... ettei sinänsä Joskus noinkin. Mutta tosiaan sen mahdollisen demon ei tarvitse olla Finnvox-tavaraa, kunhan selvän saa. Kohtalainen demo on parempi kuin ei demoa lainkaan. Onpahan jotakin todellisuuspohjaa. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Dumb 18.01.2003 23:42:41 | |
---|
Punkki: kerrotko hieman, missä kaikkialla olette mm. keikkailleet? Ihan vaan omien keikkojen saannin takia kyselen. |
meldrew 18.01.2003 23:45:32 (muokattu 18.01.2003 23:46:19) | |
---|
Kyllä kapakkakeikkaa irtoaa suhteellisen helposti, jos ei heti aseta liian suuria tavoitteita (tai palkkapyyntöjä:) Kyse on vain omasta aktiivisuudesta. Musiikin tyylistä tietysti riippuen... |
Dumb 18.01.2003 23:47:22 | |
---|
Kyllä kapakkakeikkaa irtoaa suhteellisen helposti, jos ei heti aseta liian suuria tavoitteita (tai palkkapyyntöjä:) Kyse on vain omasta aktiivisuudesta. Kaikille bändeille ei vaan todellakaan tollanen "perinteinen kapakkakeikka" sovi kun ei oikein kohtaa yleisö ja bändi. Tottakai jotkut ns. "rokkiluolat" ovat asia erikseen, mutta esim. oman bändini musiikki ei mihinkään perinteiseen baariin välttämättä kauhean hyvin sopisi. |
PuNkKi 18.01.2003 23:47:33 | |
---|
Huhu.. nyt niitä paikkoja saa sitten alkaa muistelemaan: Turussa mm: Old school, Rockpub, Shadow, Downtown, Tvo.. Vaasan club25, Seinäjoen Bar 15, Helsingin Factory, Lahden Torvi, Kouvolan sippari, Imatran karhunpesä + onnenpäivät, Jyväskylän ilokivi, Jämsän bunkkeri, Heinolan pleissi, Porin nuokkari(annis?), Helsingin oranssi, Uudenkaupunkin hartzan rock pubi -suosittelen-! ja onhan noita, kun vaan muistais taas kaikki |
Vilhelmus 18.01.2003 23:51:07 | |
---|
Humppakeikoille suhteilla -> kaikkien sukulaiset jne. Hevikeikoille on pyydetty, tarjottu mm. nuorisotaloille, klubeille, yhteistyötä muitten bändien kans. Lisää diskanttia! |
meldrew 18.01.2003 23:53:49 | |
---|
Humppakeikoille suhteilla -> kaikkien sukulaiset jne. . Sukulaiset varsinkin tosi avokätisesti liksaa makselevat :) Tosin eihän me tätä rahan takia kukaan tehdä, eihän? |
meldrew 18.01.2003 23:56:35 | |
---|
Huhu.. nyt niitä paikkoja saa sitten alkaa muistelemaan: Turussa mm: Old school, Rockpub, Shadow, Downtown, Tvo.. Vaasan club25, Seinäjoen Bar 15, Helsingin Factory, Lahden Torvi, Kouvolan sippari, Imatran karhunpesä + onnenpäivät, Jyväskylän ilokivi, Jämsän bunkkeri, Heinolan pleissi, Porin nuokkari(annis?), Helsingin oranssi, Uudenkaupunkin hartzan rock pubi -suosittelen-! ja onhan noita, kun vaan muistais taas kaikki Älkää vaan kukaan menkö Treffi-Pubiin H:gin Hertsikassa, siellä on desibelimittari katossa (kts. Spinal Tap -kokemuksia -thread ;) |
Fortune 18.01.2003 23:58:16 | |
---|
Sukulaiset varsinkin tosi avokätisesti liksaa makselevat :) Tosin eihän me tätä rahan takia kukaan tehdä, eihän? Alkomahoolia ne antavat tosin sitten runsaskätisesti monta vuotta, jos käy niille soittamassa parit joutsenlaulut...
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
PuNkKi 19.01.2003 00:01:26 | |
---|
tuon alkomaholin kanssa kannattaa olla varuillaan joissakin baareissa, (jos keikka palkkiota osittan pyytää kaljana...) niissä ne tykkää pimittää ihan liiankin helposti... |
Fortune 19.01.2003 00:03:01 | |
---|
tuon alkomaholin kanssa kannattaa olla varuillaan joissakin baareissa, (jos keikka palkkiota osittan pyytää kaljana...) niissä ne tykkää pimittää ihan liiankin helposti... Joo, kyse olikin sukulaisten tarjoiluista itse soittosuorituksen jälkeen... :) "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
PuNkKi 19.01.2003 00:10:17 | |
---|
no juu mutta kuitenkin :) |
Vilhelmus 19.01.2003 00:46:25 | |
---|
Tosin eihän me tätä rahan takia kukaan tehdä, eihän? Heh. Vaan - ei enää kiinnosta ainakaan itse lähteä tappiolla keikoille. Jos voi vaikka massiakin saada.
Lisää diskanttia! |
Fortune 19.01.2003 00:50:08 | |
---|
Heh. Vaan - ei enää kiinnosta ainakaan itse lähteä tappiolla keikoille. Jos voi vaikka massiakin saada. Mitenkäs oman matskun soitto? Minä kyllä viitsisin sitä mennä vaikka tappiollakin heittämään yhä. Cover-keikan kanssa on vähän toisin. Jotain pitäisi saada, vaikka edes yksi euro..
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Vilhelmus 19.01.2003 00:58:15 | |
---|
Ai oma matsku? Oon niin kauan jo omaa matskua soittavan bändin (telakalla siis nyt) kanssa tapellut, että ei mielellään enää tapiolla senkään kanssa. Siis plusmiinus nollalla, mutta ei tappiota. Paitsi jos on sikahyvät olosuhteet =D Nyt loppu sekä rommi että cola =( Lisää diskanttia! |