Aihe: Terapia-bändiin
1
Plektra10
03.11.2016 18:33:27
Oon usein aatellut soittelua bändissä, mutta aina ollut jotain muuta: soittelu jäänyt samalle tasolle: rämpyttelyä ja vähän tilulilua: musiikkimaku on tyyliä Thin Lizzy, Deep Purple, Rush; välillä Bob Dylania ja Neil Youngia tapailen, kotimaisista Juice tiätty (Mansesta kun olen) ja Hector etc.

Olen vahvasti musikaalinen, kitaran lisäksi pianoa soitellut vuosia. Mittariinkin tuli 50 ja risat mutta energiat soittamiseen ovat kohdallaan. Vielä kun vaimo osti tasavuosien kunniaks sähköä kitaraan, tekis mieli asentaa ne johonkin soittokämppään Helsingin alueella. Piano ja "hammondkin" kyhjöttävät nurkissa..

Bändissä olen soittanu hyvin vähän ammoisina aikoina, mutta nyt vipattaa musajalka niin paljon, että etsin paikkaa/bändiä, jossa soitella - ei otsat kurtussa - mutta tarvittaessa nupit kaakkoon irroittelua, terapiamielessä - ja miksei hitunen itsekunnioitusta mukana!

JOS LÖYSIT JOTAIN TÄSTÄ JA TIEDÄT SOITTOKÄMPÄN (HKI-VANTAA), OTA YHTEYTTÄ,

terveisin pertti.burman@gmail.com sotellaan - niin keinutuolissa ei kaduta!
Zambe88
03.11.2016 20:24:16

Plektra10: Oon usein aatellut soittelua bändissä, mutta aina ollut jotain muuta: soittelu jäänyt samalle tasolle: rämpyttelyä ja vähän tilulilua: musiikkimaku on tyyliä Thin Lizzy, Deep Purple, Rush; välillä Bob Dylania ja Neil Youngia tapailen, kotimaisista Juice tiätty (Mansesta kun olen) ja Hector etc.

Olen vahvasti musikaalinen, kitaran lisäksi pianoa soitellut vuosia. Mittariinkin tuli 50 ja risat mutta energiat soittamiseen ovat kohdallaan. Vielä kun vaimo osti tasavuosien kunniaks sähköä kitaraan, tekis mieli asentaa ne johonkin soittokämppään Helsingin alueella. Piano ja "hammondkin" kyhjöttävät nurkissa..

Bändissä olen soittanu hyvin vähän ammoisina aikoina, mutta nyt vipattaa musajalka niin paljon, että etsin paikkaa/bändiä, jossa soitella - ei otsat kurtussa - mutta tarvittaessa nupit kaakkoon irroittelua, terapiamielessä - ja miksei hitunen itsekunnioitusta mukana!

JOS LÖYSIT JOTAIN TÄSTÄ JA TIEDÄT SOITTOKÄMPÄN (HKI-VANTAA), OTA YHTEYTTÄ,

terveisin pertti.burman@gmail.com sotellaan - niin keinutuolissa ei kaduta!

Laitahan Wanted palstalle ilmoitus, niin löytyy helpommin; https://muusikoiden.net/wanted/

Onnea etsintään!:)
If it's too loud, you're too old!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)