Paltsa 26.08.2003 13:53:37 | |
---|
Hei! Ollemme bändini kanssa soitelleet treenikämpässämme pari vuotta ja heittäneet muutaman keikan (mm.Gloriassa nuorten vaaleissa) mutta nyt olisi aika alkaa tehdä enemmänkin sitä keikkaa. Olisikohan kellään ehdotuksia mistä sitä voisi kysellä. Soitamme Progressiivista Grungea eikä musiikkimme oikein sovi nuorisotaloihin. Kiitos T.Paltsa |
Jarkko. 26.08.2003 14:08:50 | |
---|
nyt olisi aika alkaa tehdä enemmänkin sitä keikkaa. Olisikohan kellään ehdotuksia mistä sitä voisi kysellä. Yleisohje kaikille: 1) selvitä, missä keikkailevat samankaltaiset (genre, nimekkyys yms. yms) bändit, 2) ota yhteys kyseiseen paikkaan ja toimita demo, 3) odota viikko-pari ja soita perään kysellen, onko demo kuunneltu ja milloin sopisi tulla keikalle :) http://kuoppamaki.cjb.net/ |
fortu 26.08.2003 20:16:42 | |
---|
|
coffeemaker 26.08.2003 22:22:13 | |
---|
Soitamme Progressiivista Grungea eikä musiikkimme oikein sovi nuorisotaloihin. Keikka kun keikka, luulisi nuorisotalojenkin sitten kelpaavan :) Mutta joo, ymmärrän yskän. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
kivi 26.08.2003 22:47:10 | |
---|
Krhm... "Progressiivinen grunge" kuulostaa ihan just passelisti nuorisotaloihin sopivalta kamalta. Sitähän niissä mun ymmärtääkseni enimmäkseen soiteaan ja digataan. ;-) Muutenkin, ekat keikat kannattaa tehdä nuokkareilla, on näetsen verrattain pehmeä lasku keikkailun maailmaan. Alussa on monta väärinkäsitystä ja tietämättömyyttä, jotka pitää oikoa - paras saada edes osa selväksi ennen tylyyn kaupallisten keikkojen kuvioon astumista. |
Loony 31.08.2003 10:44:26 | |
---|
Factoryyn ainakin kannattaa ottaa yhteyttä. Sieltä yleensä saa helposti keikkaa.. |
Hornanturska 31.08.2003 12:25:50 | |
---|
Krhm... "Progressiivinen grunge" kuulostaa ihan just passelisti nuorisotaloihin sopivalta kamalta. Sitähän niissä mun ymmärtääkseni enimmäkseen soiteaan ja digataan. Minä en laske huonosti soitettua Smells Like teen spirittiä Progressiivseksi. ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Ta Wicked G 31.08.2003 14:40:49 | |
---|
Soitamme Progressiivista Grungea eikä musiikkimme oikein sovi nuorisotaloihin. Kiitos T.Paltsa Progressiivista grungea? Tuota en oo vielä kuulutkaan. Me soitetaan jotain muunlaista grungevariaatiota. Yks hyvä idea olis että koettasitte tekasta EP:n tai jonkun muun omakustanteen, niin ehkäpä sitten voisitte päästä suuremmillekkin areenoille. Fuck the reality! I'm going home! |
juici 31.08.2003 19:30:35 | |
---|
Progressiivista grungea? Tuota en oo vielä kuulutkaan. Me soitetaan jotain muunlaista grungevariaatiota. Yks hyvä idea olis että koettasitte tekasta EP:n tai jonkun muun omakustanteen, niin ehkäpä sitten voisitte päästä suuremmillekkin areenoille. Kukahan tuonkin sulle kertoi? Myydään: Jackson JS-20 -sähkis, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan bassovahvistin (vähintään 100W) |
Ta Wicked G 31.08.2003 19:40:32 | |
---|
Kukahan tuonkin sulle kertoi? Onko jonkun pitänyt tuon mulle kertoa? Dooch. BTW, mitä tuolla tarkoitat? Fuck the reality! I'm going home! |
juici 02.09.2003 07:53:05 | |
---|
Yks hyvä idea olis että koettasitte tekasta EP:n tai jonkun muun omakustanteen, niin ehkäpä sitten voisitte päästä suuremmillekkin areenoille. Ta Wicked G: Ettei vaan ollut minun suusta tuo? Myydään: Jackson JS-20 -sähkis, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan bassovahvistin (vähintään 100W) |