Aihe: bänditoiminataa?
1
zakkep
21.08.2003 17:23:11
elikkä ongelma on seuraavanlainen: meillä on 5 henkinen bändi 1 basso(minä) 2 kitaraa 1 rummut 1 laulu. Ja nyt on kitaristi tehny ihan siistin kuulosen biisin, mutta toinen kitarapoika ei oikeen oo tyytyväinen siihen ja rumpaliakin vähän risoo joidenkin "erikoisuuksien" rumpu osuudet, joita ei ihan näin vaan keksitä, mutta muuten rumpalista biisi on okei. eli itse ongelma on 2. kitaristimme joka sanoo "en soita tota biisii jos toi kohta menee noin, se kuulostaa ihan vammastelta". Eikä kehtaakkaan sano että no älä soita ja meen vaan kotiin äläkä tuu enää soitteleen, koska ihan hyvä kaveri on. Ja kompromissitkin vaikeita on koska laulaja, 2. kitaristi ja rumpali on kaikki vasta 6 .lk. Että mitä pitäs tehä että sais jengin soittamaan yhteenhiileen eikä heti muutaman min päästä treeneissä "tää biisi on ihan paska" tyyliin rueta valittamaan ja soittamaan omiaan. Ja huomenna ois ekat treenit uues paikassa. aargghh.. yksinkö yritän sopia kaikki erimielisuudet vai kutsunko rauhanturvaajat. Mitä te tekisitte. ottaen huomioon että olllaan oltu kavereita kaikki hiekkalaatikko leikeistä lähtien.
joojoo.. oli turha aihe. mutta oli nyt pakko kirjottaa. vaikkakin samanlaisia topicceja löytyy kuin lehmiä navetasta.
aamen.
jogo3000
21.08.2003 17:59:44

No kai teidän pitää vain puhua selväksi mitä haluatte tehdä? Kompromisseja on tehtävä aina kun bändissä soitetaan, kai sen kaikki ymmärtävät? Ja onhan outoa, että tuollalailla morkataan toisen biisiä.

Hän tehköön teille myös biisejä jatkossa, niin eivät kuulosta vammaiselta.
I'm a whiskey rock'n'roller.
Bonham
21.08.2003 18:04:21
Kyllä kyllä, rauhassa vaan pojat. Turha kiire pois näistä hommista.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Cornflake
22.08.2003 09:27:31
Ymmärrän kyllä että sen ekan bändin ekan biisin tekemisestä ja ruuvaamisesta tulee aina tappelu. Sehän on kuoleman vakava juttu.

Jäitä hattuun. Bändiurheilu on tosiaan joukkuepeliä ja sen pitäisi kyllä kaikkien ymmärtää. Tuttu tilanne ja ymmärrän tuskasi. Ei tuohon löydy mistään sääntökirjasta ohjeita.
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
zakkep
23.08.2003 00:19:33
no nyt se toinen kitaristi sano "et en enää jaksa soittaa hevii tai mitään muutakaa örinää" ja sno et ei saoita enää meiän bändis. eli se ongelma on ratkastu, helponpihan se noin päin on. ku että me oitas sanotuu "lopeta valitus tai lähe lätkimään". ja tänään ekat treenit uues paikas kokoonpanolla 1 kitara 1 rummur 1 basso 1 laulu(ja micin johto tietnki unohtu himaan :D ) muuten kuulosti kyllä ihan hyvältä. harmi vain että 1 tunti viikos on vaan aikaa johtuen lukujärjestysten yhteensopivuus "häiriöistä" :(
Gipsy
23.08.2003 11:34:08
no nyt se toinen kitaristi sano "et en enää jaksa soittaa hevii tai mitään muutakaa örinää" ja sno et ei saoita enää meiän bändis. eli se ongelma on ratkastu, helponpihan se noin päin on. ku että me oitas sanotuu "lopeta valitus tai lähe lätkimään". ja tänään ekat treenit uues paikas kokoonpanolla 1 kitara 1 rummur 1 basso 1 laulu(ja micin johto tietnki unohtu himaan :D ) muuten kuulosti kyllä ihan hyvältä. harmi vain että 1 tunti viikos on vaan aikaa johtuen lukujärjestysten yhteensopivuus "häiriöistä" :(

En halua loukata, mutta pätemisen tarve iski nyt.

Opettele kirjottamaan! En itekään oo hyvä kirjottaan, mutta tuosta sun rävellyksestä ei saa mitään selvää. Mitä tarkottaa esim lause ''sno et ei saoita enää meiän bändis''. Lumi ei soita enää bändissä?

Joo, se tollanen tappelu bändin biiseistä on noitten amisten hommia. Kyllä mä tiedän. Kun mä olin rumpalina, niin bändin kitaristit tappeli koko ajan sovituksista. Soita dempattua E.tä! EN MÄ OSAA!!!! No vittu älä sit soita mitään!!!!!

Oikeesti:) Ei oo pakko uskoa.
zakkep
23.08.2003 13:02:50
oho... eihän tuosta minun kirjotuksesta saa mitään selvää. no kuitenkin nyt kaikki menee hyvin 2. kitaristin lähdettyä. ei mitään ristiriitoja biiseissä.
Definhel
23.08.2003 15:26:35
Meiilä on hianoa kun rumpali ja laulaja on aivan ulkona mitä siitä mitä tapahtuu niin ei tuu ongelmiakaan!
You Fucking Suck
f n rose
23.08.2003 22:55:51
Meidän bändissä taasen on roolijako pahasti pielessä.On siis rumpali,basisti,kitaristi ja se(minä) kakkoskitaristi.Oon ollut tässä kokoonpanossa vaan vähän aikaa ja voin sanoo et homma todellaki kusee..Rumpali osaa hommansa eli ok,basisti,harvinaista löytää hyvä basisti,mutta tää on oikeesti hyvä, meidän ykköskitaristimme taas ei oikein hallitse kitaraa ja on lähinnä siksi "ykkönen" että ollut aikaisemmin bändissä ku mä.Rupeaa oikeesti rasittaa ku se ei osaa hommaansa ja itse tietäis kykenevänsä siihen.no tjaa..basisti on kyllä tiukasti mun kelkassa mukana ja olis tarkoitus viritellä jotain uutta.=)
I know nothing ,about nothing.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)