Aihe: Hauskimmat/surkeimmat syyt erottaa joku pois bändistä?!
1 2
coffeemaker
13.08.2003 15:00:19
Täällä pyörii toi 'naurettavimmat syyt olla pois treeneistä' - topic, niin mitkä on naurettavimmat syyt erottaa soittaja bändistä?
'I am too lazy to live and too afraid to die'
Ozzman
13.08.2003 15:08:10
No joskus kauan sitten ekan bändini aikaan (jonka olin itse perustanut) minut erotettiin sen takia kun kerran kinasin toisen kitaristin kanssa.
En tajua että minut just piti erottaa.
No ei se sinällään haitannnut kun minulla nyt on aivan mahtava bändi ja ollaan maaliskuussa demoakin menossa tekeen.
Turpaan ottaminen on taitolaji!
Veikko
13.08.2003 15:17:50 (muokattu 13.08.2003 15:19:44)
Tiedän tapauksen, jossa yhtyeen kitaristi ja basisti seurustelivat. Poikkihan se suhde sitten paukahti ja basisti sai kenkää. Jossain määrin tragikoomista, sillä basisti ei ollut hääpöinen ja pysyi pitkään bändissä pelkästään sen takia, että seurustelee kitaristin kanssa.

Edit: korjaus
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka(Picoides arcticus).
baron
13.08.2003 15:25:57

Puhaltaja, joka hakkasi jalkaa niin kovasti lattiaan, että kukaan ei kuullut mitään muuta ja soitti epätahdissa jalanhakkaamisensa kanssa.
Karlsson
13.08.2003 15:31:16
Hauskimmat/surkeimmat syyt erottaa joku pois bändistä?!

Ylipaino.

(Siis surkea syy.)

Ja onpa tuo laulajan laulutaidottomuus syynä ihan hauska, joskin ihan ymmärrettävä.
Elämä on riffii!
Karlsson
13.08.2003 15:34:20
Puhaltaja, joka hakkasi jalkaa niin kovasti lattiaan, että kukaan ei kuullut mitään muuta ja soitti epätahdissa jalanhakkaamisensa kanssa.

Tuota, itse kerran soittelin keikalla bassolla ihan päin vi**ua monta tahtia kun erehdyin katsomaan erään tunnetusti rytmitajuttoman fonistin jalkaa, joka naputteli jotain ihan omia suhteessa muuhun bändiin ja jotenkin lähdin sekosin omassa taimissa siinä samalla.
Elämä on riffii!
Chemo
15.08.2003 08:34:48

Tää on ehkä molempia: muuten vaan. Siis niin, että erotetaan joku bändistä ihan vaan huvin vuoksi. (En ollut minä, joka sai fudut).
Velko
16.08.2003 11:12:49
Tuota, itse kerran soittelin keikalla bassolla ihan päin vi**ua monta tahtia kun erehdyin katsomaan erään tunnetusti rytmitajuttoman fonistin jalkaa, joka naputteli jotain ihan omia suhteessa muuhun bändiin ja jotenkin lähdin sekosin omassa taimissa siinä samalla.

Meillä kaikki tuijottaa minun jalkaa. Näyttää hiton omituiselta lavalla. Onhan niillä omatkin koivet, pällistelisivät niitä!
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
69
16.08.2003 13:35:58 (muokattu 16.08.2003 13:37:33)

Tiedän tapauksen jossa laulaja potkittiin pihalle sen amisviiksien takia... rahisteli niitä aina laulaessaan mikkiin joka aiheutti sen, että mitään muuta ei kuulunut kuin pelkkää rahinaa. Asiasta kyllä huomautettiin, mutta ei niitä kuulemma voi egon takia mihinkään ajaa :)

näin tällä kertaa, kyllähän minunkin soittoasennoista, enimmäkseen jaloista on usein huomautettu et vois olla niinku ihan normaalisti... ei mitään sellasta, jokainen on yksilö...

EDIT: kirjoitusvirheitä...
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
tbw
16.08.2003 19:49:43
bändin basisti laittoi kahviinsa sinappia
Then i'm going to chop George Washington with an axe and say: I can't tell a lie, but you're dead
k1mm0
17.08.2003 00:20:34
bändin basisti laittoi kahviinsa sinappia

Tapiohan vitsikkääksi heittäytyi.
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Arseska
17.08.2003 03:28:06

Tiedän tapauksen jossa laulaja potkittiin pihalle sen amisviiksien takia...

No toihan on ihan pateva syy! Eihan kukaan taysjarkinen pysty sietamaan amis-viiksia loputtomiin.
Anssi Kelasta diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja
Juhah3
18.08.2003 15:04:34

"Rumpali" ei suostu soittaan mun kanssa kun muka tappelen kokoajan kitaristi velipojan kanssa. Se on kyllä kumma juttu ku se ei meitä haittaa, eikä me edes niin paljon tai vakavista aiheista tapella.
Definhel
19.08.2003 17:20:59
Se on tyhmää potkia basisti ulos kun ei kuitenkaan löydä toista.
I've been here and I've been there I've been in between...
Veikko
19.08.2003 20:59:52
Se olisi aika naurettavaa jos joku potkittaisiin bändistä, ja asiata ilmoitus tapahtuisi Muusikoiden.netissä.
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka(Picoides arcticus).
Toveri
19.08.2003 21:02:36

Se olisi aika naurettavaa jos joku potkittaisiin bändistä, ja asiata ilmoitus tapahtuisi Muusikoiden.netissä.

Hmm...

"Read My Li... eiku URL"
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
VÄKIPÄÄ
24.08.2003 04:33:06
Amisviikset on oikeasti helvetin hyvä syy erottaa joku! Itseasiassa kunnon viikset on jo hyvä syy murhaan!

T: Viiksienvihaaja.
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
Definhel
24.08.2003 13:08:02
Amisviikset on oikeasti helvetin hyvä syy erottaa joku! Itseasiassa kunnon viikset on jo hyvä syy murhaan!

T: Viiksienvihaaja.

Entäs parta?
Sweet Loraine let the party carry on..
Ta Wicked G
24.08.2003 16:46:40
Se on tyhmää potkia basisti ulos kun ei kuitenkaan löydä toista.

Ei vai? Niitä kyllä piisaa ainakii täällä päin Suomea. Rumpalit on kyllä aika hakusessa... sitä paitsi melkein kuka vaan osaa soittaa bassoo.

Minä en (ainakaan kunnolla). Olen vain hilpeä solisti :-)

Amisviikset on kyllä harvinaisen törkeet kellä vaan. Mun mielipide.
Fuck the reality! I'm going home!
VÄKIPÄÄ
26.08.2003 03:19:14
Ei parrassa mitään vikaa, mutta pelkät viikset... Hyi saata**!

Viiksekäs mies on vähintäänkin epäilyttävä.
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)