PJS 06.08.2003 15:59:24 | |
---|
Aargh..tuskaa ja surua, tänään on päivä jolloin meillä bändin jäähyväikeikka. Eli tämän keikanjälkeen laitetaan tod.nek bänditoiminta telakalle kirjoituskiireiden sun muiden takia. No ei mua kyl oikeesti harmita oikeestaan lainkaan ku ei toi harastelu oo ollu mitään kovin vakavaa.. Elämme enigmaattisia aikoja... |
Härski 06.08.2003 21:29:42 (muokattu 06.08.2003 21:29:52) | |
---|
Ja nyt teidän bändi jää historian kirjoihin merkittävänä yhtyeenä, jota moni jää kaipaamaan kyynel silmässä? Noh, paskaahan se on lopettaa. |
PJS 07.08.2003 08:04:24 | |
---|
Jees, jokseenkin noin se menee. No onnkes mein viimeinen keikka meni todella hyvin, saundit pelas ja soitto kulki todella sujuvasti (siis meillä oli yleisön koosta huolimatta aika ältsin hyvämeninki ja sen kyllä huomas), en edes kämminyt kitarasoolojani. Keikkatunnelmia tulossa joskus,kuten myös valokuvia ja videopätkä mun kotisivuille. Ja on syytämuistaa että the end is the beginning is the end is the beginning...eli jotain produktioita tosta saattaa vielä lohjeta. Elämme enigmaattisia aikoja... |
Pallisti 07.08.2003 11:49:01 | |
---|
Hetkinen! Eikös silloin ole eniten aikaa, kun kirjotukset puskee päälle?!! |
Cornflake 07.08.2003 13:14:39 | |
---|
Pallisti: Hetkinen! Eikös silloin ole eniten aikaa, kun kirjotukset puskee päälle?!! Nimenomaan. Siinähän on monta kuukautta ihan lomaa! Kerkeisi vaikka minkä megakiertueen heittää. Ei. Mä en ymmärrä. Bandihommahan on mitä mainiointa vastapainoa lukemiselle (mille?). Eikai kukaan nyt ihan aikuisten oikeesti väitä lukevansa yli 8h päivässä? Heh heh. Kihihii. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Penasol 07.08.2003 13:28:52 | |
---|
Pallisti: Nimenomaan. Siinähän on monta kuukautta ihan lomaa! Kerkeisi vaikka minkä megakiertueen heittää. Ei. Mä en ymmärrä. Bandihommahan on mitä mainiointa vastapainoa lukemiselle (mille?). Eikai kukaan nyt ihan aikuisten oikeesti väitä lukevansa yli 8h päivässä? Heh heh. Kihihii.
No paska saatana, minulla on niin, että samaan aikaan kirjoitusten kanssa täytyy käydä koulua. Viimeksi oli aika ärsyttävää, kun seuraavalla viikolla kirjoituksista alkoi koeviikko, ja sitten kun vielä lisää siihen musiikin teorian, kitaratunnit ja sellotunnit, niin harmittaa. No sain sentään englannista M, kuten matikastakin (pistettä vajaa E). Matematiikan uusin kun en ole tyytyväinen. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Makuupussimies 16.08.2003 22:59:47 | |
---|
Mun bändi hajosi... Nyyyh... Ei ehditty soittamaan edes keikkoja :,(. Basisti ei uskalla esiintyä ja laulaja ei kuulemma osaa enää laulaa.... "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |
Bonham 16.08.2003 23:02:22 | |
---|
Mun bändi hajosi... Nyyyh... Ei ehditty soittamaan edes keikkoja :,(. Basisti ei uskalla esiintyä ja laulaja ei kuulemma osaa enää laulaa.... Sullahan oli sitten pro kaverit mukana... ei kun uutta pumppua pystyyn. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Arseska 17.08.2003 03:31:44 | |
---|
Basisti ei uskalla esiintyä... Jonka jalkeen heraa kysymys mita vittua se jatka tekee bandissa? Ainahan siina periaatteessa esiinnyta, jos ei muille niin ainakin bandikavereille. Anssi Kelasta
diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja |
Makuupussimies 17.08.2003 14:26:47 (muokattu 17.08.2003 14:28:29) | |
---|
Sullahan oli sitten pro kaverit mukana... ei kun uutta pumppua pystyyn. Jep. Tosiaan pro-jätkät... Basisti vähän tarkemmin: "no en mä osaa oikeen soittaa hyvin" Minä: "Ei se mittään haittaa, ei sex pistolsitkaan osannu soittaa, mut menesty" Basisti: "no mut silti, mulla on kauhea esiintymiskammo" Laulaja: "En mä osaa laulaa enkä soittaa" Minä: "Osaat sä kyllä laulaa" Laulaja: "No en osaa" Minä: "No v*ttu teidän kanssanne" Arseskalle: Niin sitähän minäkin ihmettelin. Miks liittyä bändiin jos ei osaa. No nyt täytyis ettiä laulaja, rumpali ja basisti... Ja vielä samanhenkiset tyypit.... Eivät muuten olleet ihan varmoja että lähteekö ne varmalla. EDIT: Arseskalla taitaa olla jenkki-näppis? "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |
Unworthy Knight 17.08.2003 16:59:10 (muokattu 17.08.2003 16:59:23) | |
---|
Arseskalle: Niin sitähän minäkin ihmettelin. Miks liittyä bändiin jos ei osaa. No nyt täytyis ettiä laulaja, rumpali ja basisti... Ja vielä samanhenkiset tyypit.... Eivät muuten olleet ihan varmoja että lähteekö ne varmalla. Eipäs juupas tyypit on kivoja! Et tule samaan varmaan päätöstä viikoihin. Muhahaa.. "...So croak the king of Grey." |
kivi 17.08.2003 17:15:08 | |
---|
Eivät muuten olleet ihan varmoja että lähteekö ne varmalla. EDIT: Arseskalla taitaa olla jenkki-näppis? Ei sellaisia kannata pitää bändissä, jotka ovat sanoneet haluavansa lähteä. Ne lähtevät kumminkin, ja yleensä juuri silloin kun on huonoin mahdollinen aika, just investoitu isosti johonkin tai sopimus tulossa tai jotain. Ja Arseska kirjoittaa ilmeisesti Philadelphiasta. Tiesittekö, että philadelphia on kreikkaa, ja tarkoittaa "asetovereiden välistä rakkautta"..? Ihan tosi. |
Makuupussimies 17.08.2003 17:59:07 | |
---|
Ei sellaisia kannata pitää bändissä, jotka ovat sanoneet haluavansa lähteä. Ne lähtevät kumminkin, ja yleensä juuri silloin kun on huonoin mahdollinen aika, just investoitu isosti johonkin tai sopimus tulossa tai jotain. Joo, mutta en mä pelkällä kitaralla voi esiintyä. Ja kun en tunne muita jotka osaisivat soittaa tai laulaa. Ja omasta laulusta en tiedä kun en ole kuullut kunnolla. "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |
Raipe 17.08.2003 18:44:17 | |
---|
Mun bändi hajosi... Nyyyh... Ei ehditty soittamaan edes keikkoja :,(. Basisti ei uskalla esiintyä ja laulaja ei kuulemma osaa enää laulaa.... Ajattele positiivisesti: Nyt sinulla on ensimmäinen mahdollisuus tehdä comeback. |
Makuupussimies 18.08.2003 14:42:45 | |
---|
Ajattele positiivisesti: Nyt sinulla on ensimmäinen mahdollisuus tehdä comeback. Hhehehee.... Joo mä voin jo nähdä otsikot: "Rödis kaffe tekee comebackin!" "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |