Skywalker 21.07.2003 00:31:38 (muokattu 25.08.2003 17:13:23) | |
---|
Jep. eli meillä ois jo valmiina treenikämppä kaverin taloyhtiön joku kerhohuone.. Sinne pääsee vissii kuka vaan taloyhtiön asukas.. Eli soittimia ei sinne kehtais jättää muiden paukuteltavaksi joten onnistuiskohan sinne rakentaa joku suuri lukollinen boksi (ihan vaan vanerista tai jostai) ainakin rummuille?.. Onko teillä mitään vastaavaa systeemiä? (tietty mulle pitää eka hommata se kitara) ;) EDIT: kitara hommattu. Punk ko vittu! |
Pallisti 21.07.2003 02:16:43 | |
---|
Ainahan voi rakentaa vaikka mitä, mutta kannattaa varmaan keskustella isännöitsijän kanssa ensiksi. |
HCW 21.07.2003 14:19:25 | |
---|
Reilu taloyhtiö jos antaa treenata kerhohuoneessa. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Mitkä ovat kuukautiset? -"Kun siittiö ei löydä siemensyöksyä, niin kohtu tulee verenä ulos" |
Skywalker 01.08.2003 17:29:50 | |
---|
Reilu taloyhtiö jos antaa treenata kerhohuoneessa. niin ne tekee... Talonyhtiön emäntä sano että soittaa saa mut ryypätä ei... Punk ko vittu! |
Ray-Ska 24.08.2003 12:27:51 | |
---|
Lukollinen kaappi on hyvä, mutta jos sinne pääsee kaikki niin kyllä kamat katoaa. Toisaalta jos rummut ja bassokamat sinne pystyttää niin lähtö tulee kämpästä melko varmasti. ( kerrostaloissa kaikki kuuluu niin pirun hyvin läpi talon). Ray - Ska Rocks and Rolls |
coffeemaker 25.08.2003 00:53:04 | |
---|
( kerrostaloissa kaikki kuuluu niin pirun hyvin läpi talon). Todellakin, olen tutustunut naapurini lauluääneen seinän läpi taitaa hänellekkin tullut musamakuni selväksi. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Teijo K. 25.08.2003 10:39:10 | |
---|
Todellakin, olen tutustunut naapurini lauluääneen seinän läpi taitaa hänellekkin tullut musamakuni selväksi. Edellisessä asunnossani tuli pari kertaa jamiteltua jonkun kitaristin kanssa. Näet seinän läpi kuului se soitto niin hyvin, että pystyin ilman ongelmia soittamaan bassoa siinä mukana. Bassokin kuului naapuriin senverran hyvin, että kaveri reagoi taas minun soittooni. Legendaariset kerrostalojamit. Koskaan en saanut selville, kuka se kitaristi oli. Kirjailija-Minä olen kirjailija.
Lukija-Ja minun mielestäni sinä olet p---a.
(Kirjailija seisoo hetken aikaa järkyttyneenä tästä uudesta ajatuksesta ja kaatuu kuolleena maahan. Hänet kannetaan ulos)
(Daniil Harms) |
Skywalker 25.08.2003 17:14:27 | |
---|
Eli se on RIVITALO. ei kerrostalo. SElitin vissii vähä huonosti. No perkule ku se vaan kävi päälle... |
lateq 26.08.2003 23:11:16 | |
---|
Edellisessä asunnossani tuli pari kertaa jamiteltua jonkun kitaristin kanssa. Näet seinän läpi kuului se soitto niin hyvin, että pystyin ilman ongelmia soittamaan bassoa siinä mukana. Bassokin kuului naapuriin senverran hyvin, että kaveri reagoi taas minun soittooni. Legendaariset kerrostalojamit. Koskaan en saanut selville, kuka se kitaristi oli. Kuulostaa mielenkiintoiselta :D sitten kun olis koko rakennus täynnä muusikoita niin sais kasaan kunnon kerrostalo-bigbandin :)) Laavassa on ikävä saatanaa. |
Skywalker 29.08.2003 22:23:43 | |
---|
Niin ja vanhat muorit sais sydänkohtauksia.. Anaali Skywalker palveluksessanne. |
Teijo K. 29.08.2003 22:40:07 | |
---|
Kuulostaa mielenkiintoiselta :D sitten kun olis koko rakennus täynnä muusikoita niin sais kasaan kunnon kerrostalo-bigbandin :)) Joista kukaan ei edes tuntisi toisiaan. Voisi olla ihan hyväkin homma, ainakin riitely vaikeutuisi. Ohjelmiston valinta vain tuottaisi kenties vaikeuksia. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |