Kyröjoki 04.05.2003 01:32:55 | |
---|
Monelle aloittelevalle bändille varmaan tuttu tilanne: demo valmiina, keikkasetti treenattu viimeisen päälle, ainakin omasta mielestä helvetin hyvää musiikkia, mutta ei mitään ideaa minne voisi pyrkiä keikalle. Eli ideoinpa tässä semmoista hommaa, että porukka voisi kertoilla meille "vihreille" baareja ja muita mestoja joihin aloittelevia, omaa musiikkiaan esittäviä bändejä otetaan soittamaan. Myös "ajankohtaiset vinkit" olisivat tervetulleita, esim. nyt kesällä on varmaan n+1 pienempää festaria joihin otettaisiin aloittelevia bändejä esiintymään (tämän kesän osalta tosin alkaa olla jo vähän myöhäistä). Myös kaikki bändikilpailut ym. voisi ilmoittaa. Yksityiskohtia olisi tietysti hyvä olla mukana, eli jos olet ollut bändisi kanssa soittamassa humppaa jossain kuppilassa, niin sinne ei välttämättä kannata kuitenkaan kaikkein verisinpien ultrametalbändien ruveta pyrkimään. Myös kokemuksia olisi kiva saada kuulla: minkälainen paikka soittaa, mitä kamoja on paikalla firman puolesta, oliko paikalle eksynyt yleisöäkin jne. Myös kaikki muu info jolla aloittelevan bändin uraa saisi eteenpäin otetaan ilolla vastaan. |
Fortune 04.05.2003 12:06:50 | |
---|
|
tony.wirtanen 06.05.2003 18:09:52 | |
---|
*tirsk* Mistä löytyy suorin tie tähteyden nimettömiin? Olenko vanhakantainen vai missä on oma-aloitteisuus nykyisin? :D Live fast, die young - www.the2short.tk |
Fortune 06.05.2003 18:38:56 | |
---|
*tirsk* Mistä löytyy suorin tie tähteyden nimettömiin? Olenko vanhakantainen vai missä on oma-aloitteisuus nykyisin? :D Miksi tehdä samat virheet kuin muutkin, kun tietoa löytyy? |
Vilhelmus 06.05.2003 19:13:06 | |
---|
Miksi tehdä samat virheet kuin muutkin, kun tietoa löytyy? Aivan, mutta olihan Tonyn huomautuksessa pointti. Tosin varmaan tajusitkin.
Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
Fortune 07.05.2003 13:06:21 | |
---|
Aivan, mutta olihan Tonyn huomautuksessa pointti. Tosin varmaan tajusitkin. Emmämitääntajuu. Eiku tajusin, kunhan esitin laajentavan näkökohdan. "Tirsk"
|
neitibasisti 13.07.2003 20:55:31 | |
---|
Vielä kun pääsette ravintoloihin, mutta kokeilkaapas olla 14-vuotiaita, niin minnes sitten mennään keikalle? Tätä ollaan kyllä muuten mietitty. Arttu, joka soittaa bassoa ja laulaa nuorekkaassa rock-yhtye Kompostiherätteessä (Muuramesta) |
Vilhelmus 13.07.2003 21:13:13 | |
---|
Vielä kun pääsette ravintoloihin, mutta kokeilkaapas olla 14-vuotiaita, niin minnes sitten mennään keikalle? Tätä ollaan kyllä muuten mietitty. Nuorisotaloille. Vichy maistuu tutulle. |
L.Ruoska 14.07.2003 20:05:49 | |
---|
Nuorisotaloille. Aivan, siellä skulaa huomattavasti vanhempiakin kun 14-vuotiaita. Nuokkareilla on hyvät kamat yleensä ja toisinaan ihan hyviä soittimiakin jos omat on jotain vintiltä kaivettuja isän nuoruusvuosien jämiä. Tsekatkaa tästä lista stadin nuokkareista: http://www.nk.hel.fi/talot/ Omakohtasta kokemusta löytyy noista mm. Munkasta ja Länsi-Pasilasta mistä en voi sanoa muutakun hyvää..pitää mainostaa kunnolla ja saada niitä kavereita tulemaan sinne, muuten tuntuu lähinnä treeneiltä koska noissahan ei hirveästi ole sitä väkeä. Yks mitä kannattaa testailla on Tapiolan Dico (netistä löytyy tietoo, ja vaikkapa arja.lintula@humak.edu junailee keikkoja sinne). Bändi-iltaa pystyyn sitte =) "Vahvistimet toimivat savulla: kun se tulee ulos ne lakkaavat toimimasta". |
Ozzman 14.07.2003 20:16:45 | |
---|
Tsekatkaa tästä lista stadin nuokkareista: http://www.nk.hel.fi/talot/ Oonko mää vaan tyhmä vai oliko siellä yhtään paikkaa Tampereella? Paska ei haise jos se on puhdasta! |
kivi 14.07.2003 20:48:35 | |
---|
>Tsekatkaa tästä lista stadin nuokkareista: >http://www.nk.hel.fi/talot/ Oonko mää vaan tyhmä vai oliko siellä yhtään paikkaa Tampereella? stadi = helsinki syntyperäisten helsinkiläisten kielellä (hesa = helsinki maalaisten kielellä) :-) |
Ozzman 14.07.2003 23:48:53 (muokattu 16.07.2003 19:46:09) | |
---|
stadi = helsinki syntyperäisten helsinkiläisten kielellä (hesa = helsinki maalaisten kielellä) :-) Olen asunut koko ikäni Tampereella ja aina olen sanonut sitä Tampereeksi. Paska ei haise jos se on puhdasta! |
Fortune 15.07.2003 13:22:38 | |
---|
Oonko mää vaan tyhmä vai oliko siellä yhtään paikkaa Tampereella? Ai vähän niinkuin että löytyykö Jyväskylästä yhtään kuopiolaista kapakkaa? Soittakaa Arkanoid!
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |
niko 15.07.2003 14:01:13 | |
---|
Ai vähän niinkuin että löytyykö Jyväskylästä yhtään kuopiolaista kapakkaa? Kävin taas pitkästä aikaa Kuopion yössä. Mikäli ne loppuillasta koluamani paikat olisivat olleet Kuopion sijasta Jyväskylässä, olisi tämäkin tarina päättynyt paljon onnellisemmin. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
Veikko 16.07.2003 16:58:39 | |
---|
Olen asunut koko ikäni Tampereella ja aina olen sanonut sitä Tampereekis. Oli pakko anta plussa (Tampere-lisää). Ja asiaan. Jos nuorisotalokeikkoja kaipaat niin helpoiten niitä saat kun soitat nuorisotoimeen ja kyselet sieltä yhteystietoja. Ylöjärvelle ja Nokialle pääsee myös varmasti soittamaan. Kesäisin taitavat nuorisotilat olla vaan kiinni. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Aerodactev 16.07.2003 17:01:17 | |
---|
Vielä kun pääsette ravintoloihin, mutta kokeilkaapas olla 14-vuotiaita, niin minnes sitten mennään keikalle? Tätä ollaan kyllä muuten mietitty. Hmmjaa, kaverini pääsi kyllä bändinsä kanssa soittamaan anniskelupaikkaan alaikäisenä. Muiden bändin jäsenten täysi-ikäisyys tuskin vaikutti. Mutta itse baarin puolelle ei kai päässyt. 90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin |
Makuupussimies 22.07.2003 23:29:52 | |
---|
Nyt mä tiedän mitä mä teen aikuisena! Mä perustan baarin! "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
Bonham 22.07.2003 23:31:59 | |
---|
Nyt mä tiedän mitä mä teen aikuisena! Mä perustan baarin! Raskasta hommaa, ikävät työajat, paljon meteliä ja tupakansavua, kännipäisistä puhumattakaan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 23.07.2003 09:25:34 | |
---|
Nyt mä tiedän mitä mä teen aikuisena! Mä perustan baarin! Jee, eikun konkurssista toiseen kiertämään vain! Tsemppiä! "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |