haist vittu sit 23.09.2003 11:45:32 | |
---|
eli meidän bändiä pyydettiin keikalle säkylän varuskuntaan ja emme oikein tiedä että mitä niiltä kehtaa pyytää korvauksiksi. miksaaja meidän ainakin pitäisi itse sinne hommata. kulukorvaukset ja ruuat on sovittu, mutta muuten ollaan vähän hukassa :) apuaaaaaa! pa-kamat siellä ilmeisesti on. |
Vilhelmus 23.09.2003 12:11:51 | |
---|
Kysy Grammerseilta ;) |
Karlsson 23.09.2003 14:17:57 | |
---|
Kenraalin natsat. "I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla |
haist vittu sit 23.09.2003 15:09:36 | |
---|
oi voi... ei paljoa houkuttelisi lähteä tuollaiseen paikkaan muuten vaan. |
Fortune 23.09.2003 15:43:53 | |
---|
Kenraalin natsat. Olisi kyllä aika härskiä pyytää ylennys palkaksi :) "Tokihan me teistä pitkätukista korpraaleja tehdään" |
Karlsson 23.09.2003 16:29:14 | |
---|
"Tokihan me teistä pitkätukista korpraaleja tehdään" "Sivareita? No, kyllähän me teille jonkin sortin upseerin titteli keksitään!" "I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla |
haist vittu sit 23.09.2003 17:45:50 | |
---|
"Sivareita? No, kyllähän me teille jonkin sortin upseerin titteli keksitään!" Antaskohan ne ajaa panssarivaunua? tai koittaa pyssyä? |
T S 23.09.2003 18:23:41 (muokattu 23.09.2003 18:24:42) | |
---|
eli meidän bändiä pyydettiin keikalle säkylän varuskuntaan ja emme oikein tiedä että mitä niiltä kehtaa pyytää korvauksiksi. miksaaja meidän ainakin pitäisi itse sinne hommata. kulukorvaukset ja ruuat on sovittu, mutta muuten ollaan vähän hukassa :) apuaaaaaa! pa-kamat siellä ilmeisesti on. Joopajuu, bändimme oli siellä n.3 kuukautta sitten, ja palkaksi saimme 300 Euroa, ja sen lisäksi jotain pientä kivaa sotkusta. PA-kamat ja kaikki muutkin jouduimme viemään itse. Oli kyllä positiivinen kokemus,kun sai vielä selvinpäin olevat armeija poijaat täysillä messiin(Öhöm) ja vielä jokaikisen. Anyway minkälaista musaa bändinne soittaa? Ja informoi keikasta vaikka tälle keskustelulle kun se on tehty. Edit. niin ja maksoihan ne sitten matkakulutkin |
Stain 23.09.2003 20:39:43 | |
---|
Siis menette sotilaille soittamaan? mä ainakin pyytäisin mahdollisimman paljon prkl. Soitatte viellä encorena klamydian mä lähden himaan ja vaikka jotain hippibiisejä. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
Bonham 23.09.2003 20:45:06 | |
---|
Siis menette sotilaille soittamaan? mä ainakin pyytäisin mahdollisimman paljon prkl. Soitatte viellä encorena klamydian mä lähden himaan ja vaikka jotain hippibiisejä. Ne maksaa kyllä aika reilusti, mutta muistakaa kysellä PA:n hoitamisesta, ovat aika pihalla näistä hommista. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
haist vittu sit 23.09.2003 21:22:03 | |
---|
Nyt vituttaa! 300e ... nyt vituttaa. Olen kai vähän kokematon vielä noissa palkkiojutuissa. Meillä on ollut tänä vuonna kymmenisen keikkaa, eikä niistä mitään rahaa olisi kukaan maksanut, korvauksia vain, kun ovat olleet pikkufestareilla ja nuokkarien tapaisissa. Nyt ekaa kertaa uskalsi pyytää, kun tuolta vaan otettiin yhtäkkiä yhteyttä jne. enkä ilmaiseksi moiseen paikkaan uskaltaisikaan. Tätä me sitten saamme: Pa-kamat (vissiin suht paskat) Rummut ehkä (vissiin vitun paskat) Pizzat neljälle Miksaajan joka pyytää 20e ja matkakorvaukset Omat bensarahat +60e Tosin soittajia on vain 3 ja tuo 60e tekee jo meidän bändikassalle todella hyvää. Sillähän saa olla puoli päivää studiossa :) Musiikki tyyli meillä on suomenkielinen alternative rock tai joku sellainen. mutta joku 200e olisi tehnyt meidän bändille niin hyvää, kun rahaa kerätään laadukkaan demon tekoa varten. yhyyy. Vituttaa jo etukäteen mennä johonkin varuskuntaan soittamaan. 60e riittää, mutta olisinpa pyytänyt enemmän :( |
Vilhelmus 23.09.2003 21:54:12 | |
---|
Rummut ehkä (vissiin vitun paskat) Jos ne on Sotkun niin pitää paikkansa ;) Nimim. niillä soittanut |
haist vittu sit 23.09.2003 22:04:11 | |
---|
Jos ne on Sotkun niin pitää paikkansa ;) Nimim. niillä soittanut Voiko niillä edes soittaa kunnolla jos ne virittää jne? tekeekö edes bassorummulla mitään? omien rumpujen tuominen on meille vähän ongelma, että emme tee niin ellei pakko ole. |
Vilhelmus 23.09.2003 23:41:35 | |
---|
Voiko niillä edes soittaa kunnolla jos ne virittää jne? Kyl varmaan. Mutta kannattaa ottaa ainakin pelliosasto ja varsinkin pedaaliosasto. |
haist vittu sit 24.09.2003 14:11:26 | |
---|
Kyl varmaan. Mutta kannattaa ottaa ainakin pelliosasto ja varsinkin pedaaliosasto. jo joo ne muut jutut on aina mukana. |
ptmake 02.10.2003 12:34:13 | |
---|
ÖÖÖ Me oltiin Sörkan vankilassa soittamassa ja saatiin 50 egee ;-) |
niko 02.10.2003 12:50:04 | |
---|
Me oltiin Sörkan vankilassa soittamassa ja saatiin 50 egee ;-) Aikaistivatko ne palkkioksi vapautumista? Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
C 02.10.2003 13:20:03 | |
---|
Nyt vituttaa! 300e ... nyt vituttaa. Olen kai vähän kokematon vielä noissa palkkiojutuissa. Meillä on ollut tänä vuonna kymmenisen keikkaa, eikä niistä mitään rahaa olisi kukaan maksanut Joo, mä oon tästä joskus aiemminkin tänne kirjoittanut, mutta taas innostuin. Jengi oikeesti asennoituu, että bändit myy sen mummonsakin kunhan vaan pääsevät soittamaan. "Tuuttehan te sit kaljapalkalla?" -tuttu lause varmaan monille?! Mun mielestä tollasesta inttikeikasta voi pyytää huoletta vähintään ton 300,-. Me saatiin joku viisi-kuusi vuotta sitten ainakin ton verran yhdestä inttikeikasta, todnäk jotain 2000 mk:n luokkaa. Tietty palkkioon vaikuttaa aina keikkatilaajan varallisuus, mutta ilmaiseksi ei pidä lähteä ihan periaatteestakaan! Firmojen bilekeikoista me pyydetään nykyään helposti 800-1000e. |
Kormis 08.10.2003 15:29:20 | |
---|
Me oltiin Sörkan vankilassa soittamassa ja saatiin t-paidat ja makkarat. http://limetree.rocks.it
Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
haist vittu sit 08.10.2003 22:47:50 | |
---|
Jep, tänään se keikka oli. Oli kiva lukee siellä takahuoneessa jotain esitettä, missä sanottiin, että varusmiesten harrastustoimintaan ja viihdetilaisuuksien järjestämiseen käytetään vuodessa 500 000mk Säkylässä. Laskettiin siinä sitten, että me käytettiin tuosta 0.12% ja taas alkoi vituttaa. |