Aihe: Liikkuvaa äänityspalvelua tarjolla
1
PIM
16.09.2003 22:10:00
Oukkei, kokeillaas tätä kautta kun muuten ei tunnu äänitettävää löytyvän.

Eli olen juuri saanut valmiiksi uuden PC pohjaisen äänityssysteemin, jolla pystyn äänittämään lähes missä vain tarvittaessa yhtäaikaisesti jopa 20 mikki- tai linjatasoista äänilähdettä seka vielä 4 linjatasoista eli yhteensä käytössä on 24 äänityskanavaa. Tarkemmat speksit laitteistosta löytyy Studiotyöskentely-palstan Pajoja & Kamoja -treadistä.

Siis jos sinulla tai bändilläsi on tarvetta tehdä demoa tai keikkatallennetta tms. äänitettä niin nyt siihen on oiva tilaisuus ja edullisesti. Koska kyseessä on samalla systeemin sisäänajo, testaus ja opiskelu niin veloitan pelkät polttoaine- (10e/100km), tallennusmedia- yms. todelliset kulut ja koska päivätyö ei juuri nyt häiritse harrastamista niin nyt minulla olisi aikaa äänitellä myös arkipäivisin tai vaikka lähteä vähän kauemmaksikin täältä Hämeenlinnasta.

Myös "alihankintatyö" kiinnostaa eli jos haluat miksailla itse biisit lopulliseen muotoonsa omilla laitteillasi, mutta tarvittava äänityskalusto puuttuu tai et jaksa roudailla sitä treenikämpille tai keikkapaikalle niin voin kyllä hoitaa pelkän äänitysosuuden ja toimittaa raitamateriaalin CD:llä tai DVD:llä.

Jos kiinnostaa niin luuria käteen tai kommunikoimaan jollain muulla tavalla ao. yhteystietoja käyttäen.

pete@halonen.cc
050 5444 280
Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele
Hanok
22.09.2003 11:43:15
No on se kumma jos ei löydy tuollaisella diilillä bändiä joka haluaisi tehdä demon. Toivottavasti pääset tekemään kiinnostavia hommia. Itsellä ei juuri nyt ole varsinaisesti tarvetta tällaiselle palvelulle, mutta ehkäpä myöhemmin.
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)